Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iTunes vraag

3 plaatsers

Ga naar beneden

iTunes vraag Empty iTunes vraag

Bericht  Caro do 18 aug 2011 - 2:58

Ik moet binnenkort mijn laptop inleveren van mijn werk, en daar zit momenteel mijn iTunes aan gekoppeld voor mijn iPad. Maar hoe moet ik dat omzetten naar een nieuwe computer?

Zonder dat ik alles opnieuw hoef te installeren? Iemand een idee?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iTunes vraag Empty Re: iTunes vraag

Bericht  Blair do 18 aug 2011 - 3:02

Als het goed is kun je op elke itunes, op welke comp dan ook met je inlog code en wachtwoord (dat heb ik tenminste bij iphone) inloggen, daar staan dan al je apps en dergelijke op.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Caro do 18 aug 2011 - 3:24

Maar als ik dan ga syncen ben ik alles kwijt? Toch?

Of moet ik er gewoon voor zorgen dat de inhoud die ik op de iPad wil houden (boeken/ fotos/ films), ik op de nieuwe computer heb en dan gaan syncen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch do 18 aug 2011 - 3:36

Als je je iPad gaat synchroniseren ben je alles kwijt idd. Muziek en apps die je gekocht heb staan op je iTunes-account, en kun je dus idd door in te loggen weer in je nieuwe iTunes 'inladen'. Muziek ed die je zelf in iTunes hebt geïmporteerd zal je dus zelfover moeten zetten (dmv losse harde schijf, usb-stick). Als je op apple.nl zoekt op overzetten iTunes, of reservekopie iTunes overzetten, dan vind je als het goed hoe je dit t eenvoudigste kan doen. Veel succes! En als je eventueel nog vragen hebt mag je me altijd een pm sturen!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Caro do 18 aug 2011 - 3:41

Nouska87 schreef:Als je je iPad gaat synchroniseren ben je alles kwijt idd. Muziek en apps die je gekocht heb staan op je iTunes-account, en kun je dus idd door in te loggen weer in je nieuwe iTunes 'inladen'. Muziek ed die je zelf in iTunes hebt geïmporteerd zal je dus zelfover moeten zetten (dmv losse harde schijf, usb-stick). Als je op apple.nl zoekt op overzetten iTunes, of reservekopie iTunes overzetten, dan vind je als het goed hoe je dit t eenvoudigste kan doen. Veel succes! En als je eventueel nog vragen hebt mag je me altijd een pm sturen!

Dat is lief van je :-). Wie weet hou ik je eraan. Ik wil kijken of ik dit vanavond voor elkaar kan krijgen, dan weet ik zeker dat de laptop van mijn werk op tijd terugkan..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud