iTunes vraag
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
iTunes vraag
Ik moet binnenkort mijn laptop inleveren van mijn werk, en daar zit momenteel mijn iTunes aan gekoppeld voor mijn iPad. Maar hoe moet ik dat omzetten naar een nieuwe computer?
Zonder dat ik alles opnieuw hoef te installeren? Iemand een idee?
Zonder dat ik alles opnieuw hoef te installeren? Iemand een idee?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: iTunes vraag
Als het goed is kun je op elke itunes, op welke comp dan ook met je inlog code en wachtwoord (dat heb ik tenminste bij iphone) inloggen, daar staan dan al je apps en dergelijke op.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Maar als ik dan ga syncen ben ik alles kwijt? Toch?
Of moet ik er gewoon voor zorgen dat de inhoud die ik op de iPad wil houden (boeken/ fotos/ films), ik op de nieuwe computer heb en dan gaan syncen?
Of moet ik er gewoon voor zorgen dat de inhoud die ik op de iPad wil houden (boeken/ fotos/ films), ik op de nieuwe computer heb en dan gaan syncen?
Caro- Ratel
Als je je iPad gaat synchroniseren ben je alles kwijt idd. Muziek en apps die je gekocht heb staan op je iTunes-account, en kun je dus idd door in te loggen weer in je nieuwe iTunes 'inladen'. Muziek ed die je zelf in iTunes hebt geïmporteerd zal je dus zelfover moeten zetten (dmv losse harde schijf, usb-stick). Als je op apple.nl zoekt op overzetten iTunes, of reservekopie iTunes overzetten, dan vind je als het goed hoe je dit t eenvoudigste kan doen. Veel succes! En als je eventueel nog vragen hebt mag je me altijd een pm sturen!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Nouska87 schreef:Als je je iPad gaat synchroniseren ben je alles kwijt idd. Muziek en apps die je gekocht heb staan op je iTunes-account, en kun je dus idd door in te loggen weer in je nieuwe iTunes 'inladen'. Muziek ed die je zelf in iTunes hebt geïmporteerd zal je dus zelfover moeten zetten (dmv losse harde schijf, usb-stick). Als je op apple.nl zoekt op overzetten iTunes, of reservekopie iTunes overzetten, dan vind je als het goed hoe je dit t eenvoudigste kan doen. Veel succes! En als je eventueel nog vragen hebt mag je me altijd een pm sturen!
Dat is lief van je :-). Wie weet hou ik je eraan. Ik wil kijken of ik dit vanavond voor elkaar kan krijgen, dan weet ik zeker dat de laptop van mijn werk op tijd terugkan..
Caro- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Help?! (iTunes frustratie)
» Itunes vraagje
» Ipod en iTunes
» Films overzetten via pc naar iTunes
» Muziek kopen via itunes
» Itunes vraagje
» Ipod en iTunes