Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

+9
Blond
Julia
Antibes
Ella
Jeanette
PapillonRose
Caramba
Paper Crown
Pandora
13 plaatsers

Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Pandora zo 27 nov 2011 - 0:35

Wij hebben thuis een zonnehemel en daar lig ik graag onder. Nu zijn onze lampen al heel oud en word je er dus niet echt bruin (meer) van maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het gewoon heerlijk om even een dutje onder de warmte van de lampen te doen...

Ik ben benieuwd wie er ook een zonnehemel/bank heeft en hoevaak jullie hier onder liggen. En lig je er dan onder om bruin te worden of om gewoon even lekker te relaxen?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Paper Crown zo 27 nov 2011 - 0:40

Ik ga wel eens.. lekker joh! Warm worden en heerlijk even bijkleuren.. Maar, nooit te vaak.. de zon geeft mij een goudengloed terwijl de zonnebank grauw maakt.. dus niet te vaak.. 1x in de maand en als ik bijv een feestje heb dan ga ik elke 2weken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Caramba zo 27 nov 2011 - 0:41

Ik ga in februari weer een kuur doen. Heb enorme last van zonneallergie.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 0:51

Ik ga bij mijn ouders of bij de zonnebankstudio. Een paar keer per jaar ga ik 2x per week en dan om de week ongeveer. Ik vind het héérlijk! Ik slaap er zo lekker onder.

Maaruhm, is het niet slecht als je lampen niet goed meer zijn? (Geen verstand van hoor)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  PapillonRose zo 27 nov 2011 - 1:30

Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Ik snap goed waarom mensen het doen (lekker warm, bruin worden, etc.) maar aan mij is het niet besteed. Het lijkt me veel te slecht voor je huid. Plus dat ik zo ontzettend wit ben dat ik vast aardig wat keertjes moet om resultaat te krijgen. En ik ben iemand die of totaal niet verkleurt, of godsgruwelijk verbrand laughcry Dus ik ben nog geen fan, laat ik het zo zeggen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Jeanette zo 27 nov 2011 - 2:55

Ik heb er wel een, maar lig er nooit onder.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Ella zo 27 nov 2011 - 3:02

PapillonRose schreef:Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Ik snap goed waarom mensen het doen (lekker warm, bruin worden, etc.) maar aan mij is het niet besteed. Het lijkt me veel te slecht voor je huid. Plus dat ik zo ontzettend wit ben dat ik vast aardig wat keertjes moet om resultaat te krijgen. En ik ben iemand die of totaal niet verkleurt, of godsgruwelijk verbrand laughcry Dus ik ben nog geen fan, laat ik het zo zeggen.

Ik ga ook niet onder de zonnebank. Eigenlijk om precies dezelfde redenen als hierboven.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Antibes zo 27 nov 2011 - 3:04

Pandora schreef:Nu zijn onze lampen al heel oud en word je er dus niet echt bruin (meer) van maar dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het gewoon heerlijk om even een dutje onder de warmte van de lampen te doen...

Kies dan gelijk voor infra-roodlampen, krijg je tenminste geen kanker van..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 3:14

Nee, ik vind de hitte wel fijn, maar ik vind het te ongezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Julia zo 27 nov 2011 - 4:07

Ik ging tot 2/3 jaar geleden 1x in de maand ongeveer. In sommige periodes iets vaker. Maar sinds ik 3 moedervlekken heb gehad die ik weg heb laten halen omdat ze onrustig waren, ga ik niet meer. Ze waren gelukkig wel goed, maar het heeft me flink bang gemaakt. Dan maar iets minder bruin.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Blond zo 27 nov 2011 - 4:53

Oh heerlijk, voordat ik op vakantie ga doe ik altijd een kuurtje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Rush zo 27 nov 2011 - 4:55

Ik ben laatst geweest bij m`n schoonouders, maar heb er geen geduld voor. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Blond zo 27 nov 2011 - 4:57

Rush schreef:Ik ben laatst geweest bij m`n schoonouders, maar heb er geen geduld voor. :-)

Ik zet mijn Ipod op, doe mijn ogen dicht en denk gewoon aan het strand van Curacao en andere leuke dingen Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 4:57

Spetterdespat schreef:Ik ga in februari weer een kuur doen. Heb enorme last van zonneallergie.

Werkt dat? Ik verbrand heel snel en heb in mijn hals en op mijn armen/gezicht ook regelmatig last van zonneallergie. Vriendinnen hebben weleens geadviseerd om dan inderdaad vlak voor de vakantie vast onder de zonnebank te gaan, zodat ik dan minder snel verbrand, maar ik durf nooit zo goed. Ik ben bang dat ik daar ook verbrand. Werkt het bij jou echt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Rush zo 27 nov 2011 - 4:57

_Chance schreef:
Rush schreef:Ik ben laatst geweest bij m`n schoonouders, maar heb er geen geduld voor. :-)

Ik zet mijn Ipod op, doe mijn ogen dicht en denk gewoon aan het strand van Curacao en andere leuke dingen Very Happy
Hahaha, nee dat kan ik echt niet. Ik heb geen eens zoiets om muziek te luisteren, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Blond zo 27 nov 2011 - 5:03

Rush schreef:
_Chance schreef:
Rush schreef:Ik ben laatst geweest bij m`n schoonouders, maar heb er geen geduld voor. :-)

Ik zet mijn Ipod op, doe mijn ogen dicht en denk gewoon aan het strand van Curacao en andere leuke dingen Very Happy
Hahaha, nee dat kan ik echt niet. Ik heb geen eens zoiets om muziek te luisteren, haha.

Je telefoon??
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Raindrop zo 27 nov 2011 - 5:04

Ik heb er een maar ik ga er niet vaak onder. Ik heb er gewoon geen geduld voor, ik lig alleen maar te wachten totdat de tijd eindelijk om is laughcry

Ik heb wel een ipod dus misschien dat ik maar muziek moet gaan luisteren terwijl ik onder de zonnenbank lig smile


Laatst aangepast door Raindrop op zo 27 nov 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Rush zo 27 nov 2011 - 5:04

Ja, daar kan ook muziek op idd, maar dan is m`n batterij zo leeg haha.

Maar nee, het is gewoon niks voor mij. Ik word wel heel snel bruin, dus als ik dat eens wil kan ik me er vast wel toe zetten, maar echt voor de ontspanning? Nope.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 6:35

Nee, maar toen ik nog thuis woonde nog wel. Wij hebben zelf geen zonnebank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  PluDan zo 27 nov 2011 - 6:37

Ik vind het heerlijk om onder de zonnebank te gaan, maar ik heb er geen 1 meer dus lig er nooit meer onder.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Siamsa zo 27 nov 2011 - 6:43

Nee, ik ben liever wit dan dat ik risico neem. In de zomer ga ik ook nooit bakken op het strand.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Caramba zo 27 nov 2011 - 17:35

June schreef:
Spetterdespat schreef:Ik ga in februari weer een kuur doen. Heb enorme last van zonneallergie.

Werkt dat? Ik verbrand heel snel en heb in mijn hals en op mijn armen/gezicht ook regelmatig last van zonneallergie. Vriendinnen hebben weleens geadviseerd om dan inderdaad vlak voor de vakantie vast onder de zonnebank te gaan, zodat ik dan minder snel verbrand, maar ik durf nooit zo goed. Ik ben bang dat ik daar ook verbrand. Werkt het bij jou echt?

Het werkt bij mij wel. Nu verbrand ik juist niet snel, maar heb altijd onrzettend zonne-allergie. Afgelopen zomer ben ik te laat met zonnebanken begonnen, allergie werd in turkije met de dag erger.
Jaren daarvoor altijd in februari begonnen en nergens lastig van, nou ja een beetje dan, maar ging dan met de dag beter.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Caramba zo 27 nov 2011 - 17:38

Siamsa schreef:Nee, ik ben liever wit dan dat ik risico neem. In de zomer ga ik ook nooit bakken op het strand.

Ik ben geen zonnebakster, ik hoef maar 10 minuten in de zon bezig te zijn en heb al rode blaajes op handen en armen en die krengen beginnen ontzettend te jeuken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 18:36

Ik ging een tijdje maar toen veranderden ze de prijzen en betaalde je niet meer per minuut maar voor 20 minuten minimaal. Dat was inderdaad wel goedkoper maar 20 minuten is voor mijn lichte huid veels te lang en ik was dus duurder uit. Daar ben ik dus afgehaakt. Nu hou ik mijn huid lekker wit. Zo ben ik nu eenmaal en maakt me ook niet uit. Een kleurtje kan me goed staan hoor maar ik vind dit ook niet erg. Ik begon er ooit mee omdat ik op vakantie ging naar een erg warm land en ik daar niet wilde verbranden dus alvast wat opgebouwd zeg maar... Maar nu heb ik gewoon een hele hoge factor (60 geloof ik) en verbrand ik ook niet. Heel vroeger hadden we er eentje thuis, vond het ook eerlijk om er dan onder te gaan en in slaap te vallen Very Happy. Nu lijkt het me ook gewoon niet zo goed voor mijn huid meer (dacht ik toen niet over na).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 1:51

Wij hebben zo'n inklapbare van Philips maar die hebben we denk ik de afgelopen 2 jaar niet meer gebruikt. Ik vind het toch een gedoe om dat ding te pakken en uit te klappen en daarna weer in te klappen haha. Maar het is wel lekker. Helaas word ik na 10 keer zonnebanken géén tintje donkerder. Op een of andere manier word mijn huid gewoon echt niet bruin onder zo'n ding terwijl de lampen ook pas zijn vervangen. Nou eigenlijk een aantal jaren tuerug maar daarna is dat ding maar iets van 10 keer gebruikt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan jullie wel eens onder de zonnebank? Empty Re: Gaan jullie wel eens onder de zonnebank?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum