In 2012 ga ik........
+82
Jasmine
Highway
Toet
Oasis
Exogenesis
Roxi3
Middleme
Suus
loura
Carra
Kowalski
Stuiterbal
Amber-
Muurvlindertje
Tania
MissD
Herfstblaadjes
Poisongirl
ixis
L!ND@
Raindrop
Teddyaapje
Jeanette
Dennenappel
Lavendel
Jade
TNMN
Rev3rie
Sweety
Ooh La La!
Sarah1985
Rouxxxe
Jordana
Merai
Fearie
Zininzon
Sorella
Parisienne
kwak
PapillonRose
Bosjesvrouw
Monte
Sterre
vlinder-2011
kellebel
MiKa
Tsjip
Tesss
SuperGrover
Shisha
Muppetje
Cheesegirl
Verona
Pien
luenca
Blond
TGR
Rovine
Marin
Barbabella
Rush
applestar
Lejow
SarahKey
Zonnetje
Lotus
JD
Inge
M@niek
Lady4
Caramba
bolus26
sanne-84
Chocoholic
Bliss
Alex
Shy
Burn
Pussycat
Antibes
mzcharlotte
RYW
86 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: In 2012 ga ik........
Rouxxxe schreef:Hoop ik een hele leuke baan in te vinden waar ik heel happy in wordt!
Verder mag alles blijven zoals het is
Leuk om dit weer te lezen!
In heb inderdaad een hele leuke baan gevonden, dus het ene goede voornemen wat ik had is uitgekomen. En verder is er idd niet veel veranderd haha.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
bolus26 schreef:
.... hopelijk een kindje maken
.... verhuizen naar ons mooie nieuwebouwhuis!
.... lekker fanatiek verder sporten
.... stoppen met investeren in vermoeiende zaken!
Nou kindje maken is gelukt en.komt zelfs nog in.2012
Ook verhuizen is gelukt
Sporten.is in 1e instantie gelukt tot ik bekkeninstabiliteit kreeg,straks weer oppakken.
Laatste punt gaat steeds beter maar blijft aandachtspuntje
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
In 2012 ga ik:
- verhuizen naar ons nieuwe huis
- veel nieuwe meubels kopen
- waarschijnlijk een vast contract krijgen
- een citytrip naar NY maken
- blijven genieten van het leven door veel leuke dingen te doen met vriend/vrienden/familie/collega's
Bijna allemaal gelukt: we zijn in ons huis gaan wonen, hebben het ingericht met mooie, nieuwe meubels en we zijn in oktober naar New York geweest. Verder heb ik veel leuke dingen gedaan in 2012. Alleen dat vaste contract gaat pas in 2013 gebeuren, maar ik weet nu al wel dat het eraan zit te komen.
- verhuizen naar ons nieuwe huis
- veel nieuwe meubels kopen
- waarschijnlijk een vast contract krijgen
- een citytrip naar NY maken
- blijven genieten van het leven door veel leuke dingen te doen met vriend/vrienden/familie/collega's
Bijna allemaal gelukt: we zijn in ons huis gaan wonen, hebben het ingericht met mooie, nieuwe meubels en we zijn in oktober naar New York geweest. Verder heb ik veel leuke dingen gedaan in 2012. Alleen dat vaste contract gaat pas in 2013 gebeuren, maar ik weet nu al wel dat het eraan zit te komen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:In 2012 ga ik:
- mijn bachelor fantastisch afronden! check
- vervolgens hopelijk starten met een megacoole selectiemaster? check
- afhankelijk daarvan verhuizen? check
- eindelijk afvallen! en dus ook wat gezonder eten faaaaaiill
- eindelijk een verre reis maken met mijn vereniging? check, kaapstad
- sowieso weer méér tijd besteden aan leuke sociale dingen halve check
Hoop vraagtekens dus nog hier..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Rush schreef:-een vast contract krijgen
-afvallen. Ik vind dit een stom voornemen, maar de knop is om gegaan.
- naar Canada, whatever it takes
-hopelijk vieren dat mn vriend en ik een jaar samen zijn
-heeeeel hard sparen
- een Audi A3 kopen, eind 2012
- hopelijk vieren dat mn oma 10 jaar getrouwd is
-een nieuw achterneefje/nichtje verwelkomen
Ik heb een vast contract gekregen, ben afgevallen, was een jaar samen met m`n vriend, heb hard gespaard en wel 4!! achterneefjes/nichtjes gekregen, dus dat zit wel goed.
Ik ben niet naar Canada geweest omdat ik er niet zoveel behoefte aan had. M`n oma is volgende maand 10 jaar getrouwd, dus dat hebben we nog niet gevierd haha. En ik wil geen AudiA3 meer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin schreef:- Hopelijk een leuke baan vinden
- Waarschijnlijk samenwonen
- Hopelijk op reis naar de USA
- m'n rijbewijs halen
Dit waren de mijne.
1) Check, dubbel check. Twee banen
2) Check
3) Check, hoewel ik de bestemming toen anders in m'n hoofd had.
4) FAIL.
Dat wordt 2013. Duurt allemaal veel langer dan verwacht
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Punk'd schreef:- Afstuderen (Interieurvormgeving) FAIL
- Een super strak kontje krijgen. (wil er 5 kg af om echt super strak in mijn vel te zitten ) Check, maar ik ga de lat nog wat hoger leggen
- Naar NYC voor 8 a 10/12 weken, een talencursus maar vooral persoonlijke ontplooing! Doen wat ik wil FAIL (zie 1.0)
- Een vaste baan vinden en mij misschien orienteren op een deeltijd studie (afronden van mijn vorige studie Communicatie). Of fulltime werken. Dat ligt nog een beetje open. FAIL (zie 1.0)
Ik hoop dat ik ten huwelijk gevraagd wordt volgend jaar hahahaha .. maar goed, anders wordt dat 2013 of 2014 of 2015.. of niet FAIL.. maar dat was ook niet echt reeel haha
Nou het was dus een klootjaar want ik heb hiervan niets bereikt.. Behalve die 5 kg eraf.. (Misschien dat ik daarom wel zo met mijn lichaam bezig ben, het enigste was ik blijkbaar wel kan )
Laatst aangepast door Punk'd op za 24 nov 2012 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat staan er veel gasten tussen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Zullen we in 2013 ruilen Punk'd? Ik kan niet afvallen, jij kan niet afstuderen.. Jaartje elkaar helpen?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Zullen we in 2013 ruilen Punk'd? Ik kan niet afvallen, jij kan niet afstuderen.. Jaartje elkaar helpen?
haha ja is goed!
Het is gewoon dat je met afvallen (als je het goed doet) snel resultaat kunt zien en zelf kunt beoordelen of het goed is. Bij het afstuderen hang je van andere mensen af die moeten beoordelen. Ik denk dat ik daar het probleem ligt haha.
Gast- Gast
Dit waren de mijne..Burn schreef:- Weer terug naar Nederland
- Op zoek naar een huisje voor mezelf
Maar vooral.. Gelukkig worden met mezelf..
Punt 1 is helaas alleen gelukt..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Chocoholic schreef:Ik ga in 2012:
- Mijn stage afsluiten met een zeer tevreden assessor
- Mijn afstudeerjaar ingaan (op helft 2012)
- Mijn kittens zien opgroeien
- Aan mijn issues werken (aan 1 ben ik sinds kort begonnen)
- Hopelijk wel nog een paar kilo eraf krijgen
- Weer gelukkig worden in de liefde
- Leren om trots OP mijzelf en tevreden MET mijzelf te zijn
Pff, dat waren er in ieder geval genoeg!
- Check! Afgesloten met een 8.5
- Check! Nu druk bezig met het zoeken van een afstudeerstage voor begin februari
- Halve check: 1 van mijn kittens is in januari overleden heb erna wel een nieuw katje gehaald bij het asiel, dus ik zie haar en mijn kat die ik al had nu opgroeien.
- Check! Nog niet opgelost, maar ben mij er wel meer bewust van.
- Halve check: Ben kilo's afgevallen voor de zomervakantie, maar die zitten er nu weer aan.
- Check! Het was toen twee maanden uit tussen mij en mijn vriend en dat heeft ons goed gedaan: We wonen sinds mei samen en het gaat super goed!
- Halve check: Ik heb zo mijn momenten, maar het mag wel meer.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Volgens mij zei ik dat ik doorging met datgene waar ik op 31 december was gebleven. Zo niet, dan heb ik het in ieder geval vorig jaar gedacht. En voor 2013 heb ik een paar wensen en hoop dat deze gewoon uitkomen.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Antibes schreef:Zullen we in 2013 ruilen Punk'd? Ik kan niet afvallen, jij kan niet afstuderen.. Jaartje elkaar helpen?
haha ja is goed!
Het is gewoon dat je met afvallen (als je het goed doet) snel resultaat kunt zien en zelf kunt beoordelen of het goed is. Bij het afstuderen hang je van andere mensen af die moeten beoordelen. Ik denk dat ik daar het probleem ligt haha.
Haha, ik heb dat juist precies andersom. Het lukt me prima om gewoon goed te presteren op studie. Ik weet wat ik moet doen, ik weet dat ik het kan (HEEEEELE belangrijke), ik weet zelf wat goed is en dat is gewoon duidelijk terwijl ik bezig ben, ik kan niet smokkelen en dingen half doen... En het valt op korte termijn te doen. Als ik een paar weken keihard doorzet, schrijf ik een verschrikkelijk goed afstudeerverslag.. Oh, en het allerbelangrijkste, klaar is klaar.
En afvallen daarentegen, daarvan weet ik wel wat ik moet doen, maar verder? Ik vraag me bij voorbaat al af of het me gaat lukken, terwijl ik goed mijn best doe zie ik nog niet direct resultaat, ik smokkel, het duurt lang. En als het me al lukt, dan komt het regelmatig weer terug. Ik ben al wel eens 10 kg lichter geweest dan nu, maar ongemerkt is het nooit blijvend.
Antibes- Ratel
Parisienne schreef:
In 2012 ga ik ...
... afstuderen Fail
... hopelijk een eerste, echte baan vinden Fail
... op zoek naar een nieuw huis voor ons Fail
... gezonder leven (als in: goed/beter eten, conditie opbouwen, etc.) Done!
... mezelf weer fijner voelen Done!
... meer genieten van de mooie momenten met mijn gezin en mijn familie/vrienden Done!
Dat afstuderen en die nieuwe baan moet ik nog even doorschuiven naar 2013. Ook hoop ik dat we dan echt kunnen gaan verhuizen naar een groter huis. Op zoek zijn we wel, maar nog niks gevonden tot op heden. Voor de rest zit ik gewoon wat lekkerder in mijn vel sinds een aantal weken, dus dat belangrijke punt is gehaald!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dit waren de mijne;
Niet echt het jaar zoals ik het van te voren had bedacht dus... eigenlijk best een klotejaar geweest met mijn ongeluk,operatie,baan kwijt etc. Dus daarom maar snel...op naar 2013!!
JaneDoe schreef:- hopelijk zwanger raken en mama worden! FAIL!
- vervolgens na die zwangerschap afvallen;) (maar dat kan dus ook 2013 worden ) FAIL
- naar het afscheidsconcert van mijn lievelingsband in Dublin GELUKT!
- een nieuwe auto kopen FAIL!
- er een mooi jaar van maken! Niet helemaal gelukt
Niet echt het jaar zoals ik het van te voren had bedacht dus... eigenlijk best een klotejaar geweest met mijn ongeluk,operatie,baan kwijt etc. Dus daarom maar snel...op naar 2013!!
Laatst aangepast door JaneDoe op za 24 nov 2012 - 11:19; in totaal 2 keer bewerkt
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Lady4 schreef:- De man met wie ik oud wil worden loslaten. Dat is (vrij snel) gelukt en daardoor is het volgende punt nog beter gelukt.
- Openstaan voor een nieuwe liefde. Gelukt! In februari verliefd geworden op een (indirecte) collega, die ik nog kende van vroeger. Sinds eergisteren wonen we samen. Daarbij ben ik stiefmoeder geworden van een geweldig jongetje van net 3, op wie ik heel erg gek ben en hij gelukkig ook op mij.
- Een mooie reis maken.Gelukt! Ik ben dit jaar eindelijk op vakantie geweest naar Curaçao, iets wat ik al heel lang wilde. En net terug van mijn eerste vakantie samen met mijn vriend.
- Genieten van mijn vriendschappen en familie. Ook gelukt.
- Een nieuwe auto kopen. Ook gelukt! Sinds een paar weken heb ik een andere auto, die erg mooi is en waar ik heel blij mee ben.
- Een paar fijne mensen van hier (opnieuw) meeten. Gelukt! Ik ben in februari naar de verjaardag van Feline geweest en heb daar naast Feline nog wat andere forummers gemeet. Zusje heb ik daar ge-hermeet en dat vond ik ook erg leuk. Het was een zeer geslaagd feestje. Daarna heb niet meer zo bezig gehouden met meeten. Er zijn nog steeds mensen die ik graag een keer zou (her)meeten, maar het staat op dit moment niet erg hoog op mijn prioriteitenlijst. Ik vind het al pittig genoeg om mijn vriend, familie en vrienden hier genoeg aandacht te geven.
- Naar Lowlands. Het had gekund, maar ik ben uiteindelijk niet gegaan. Ik had iets anders leuks dat weekend, ik heb alleen geen idee meer wat.
Wat leuk om dit terug te lezen en te evalueren. Al met al was 2012 wederom een heel goed jaar voor mij. Zeker wat betreft de liefde. Ik heb echt de man gevonden met wie ik oud wil worden, wil trouwens en kinderen wil krijgen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Antibes schreef:Punk'd schreef:Antibes schreef:Zullen we in 2013 ruilen Punk'd? Ik kan niet afvallen, jij kan niet afstuderen.. Jaartje elkaar helpen?
haha ja is goed!
Haha, ik heb dat juist precies andersom. Het lukt me prima om gewoon goed te presteren op studie. Ik weet wat ik moet doen, ik weet dat ik het kan (HEEEEELE belangrijke), ik weet zelf wat goed is en dat is gewoon duidelijk terwijl ik bezig ben, ik kan niet smokkelen en dingen half doen... En het valt op korte termijn te doen. Als ik een paar weken keihard doorzet, schrijf ik een verschrikkelijk goed afstudeerverslag.. Oh, en het allerbelangrijkste, klaar is klaar.
En afvallen daarentegen, daarvan weet ik wel wat ik moet doen, maar verder? Ik vraag me bij voorbaat al af of het me gaat lukken, terwijl ik goed mijn best doe zie ik nog niet direct resultaat, ik smokkel, het duurt lang. En als het me al lukt, dan komt het regelmatig weer terug. Ik ben al wel eens 10 kg lichter geweest dan nu, maar ongemerkt is het nooit blijvend.
Ja stout!
Heel fout maar ik denk bij mijn studie vaak.. Voor wie doe ik het eigenlijk? Geef mij dat stomme papiertje dan kan ik gaan werken. Natuurlijk wil ik gewoon graag een HBO diploma hebben, maar meer omdat ik dan meer baankansen heb dan een MBO-er. Ik studeer niet omdat ik het nou zo geweldig vind maar meer uit noodzaak om zo 'later' geld te kunnen verdienen.
Ik doe liever dingen die ik echt leuk vind en mezelf uit de naad werken voor een opleiding.. Neuh.. Ik wil mezelf wel uit de naad werken voor salaris en voor mij eigen lichaam haha. Motivatie alom!
Gast- Gast
Zo stom.. Ik had hem niet ingevuld!
Wel leuk trouwens om zo te kijken of het gelukt is wat je voor ogen had!
Wel leuk trouwens om zo te kijken of het gelukt is wat je voor ogen had!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Inge schreef:Verder met afvallen
Trouwen
Een mooie reis maken
Stoppen met de pil (of in 2013)
Genieten van mooie vriendschappen, leuke dingen etc
Allemaal check
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Chipp schreef:... Mijn diploma voor de PABO halen.
... Een baan vinden als juf (blijven dromen!).
... Door met mijn goede leefstijl.
... Voor de tweede en derde keer tante worden.
... Genieten.
1... Check, met een 9! Ik ben nog steeds trots
2... Fail, maar wel een leuke andere baan gevonden.
3... Check, ik eet gezonder en ben bij een sportvereniging gegaan. Ook slaap ik meer en heb ik meer aandacht voor mijn uiterlijke verzorginf.
4... Check, en wat zijn ze lief!
5... Check, het was een bijzonder jaar, veel veranderd, maar intens genoten. Ik zit nu beter in mijn vel en ben nog gelukkiger dan vorig jaar. Ik heb een goed leven so far
Gast- Gast
Chance schreef:- Hopelijk een vaste baan vinden (en met een jaarcontract ben ik al heel erg blij!)
- Op mezelf wonen
- Op reis naar Curacao
- Op reis naar New York
- Een oude vriendschap echt loslaten
1. Gelukt! In januari hoogstwaarschijnlijk een vast contract
2. Bijna gelukt. 1 december krijg ik de sleutel, dus voor het nieuwe jaar woon ik er.
3. Check
4. Nee, die ging niet door. Maar wel op reis geweest naar Oslo, Mallorca en Praag. Lijkt me ook een mooie lijst
5. Ja, afgelopen oktober heb ik definitief gebroken met haar. Het kwam op een goed moment, ik ben erg blij dat ik haar en de vriendschap achter me heb gelaten. Geen spijt.
Conclusie: Dat heb ik toch aardig gedaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:- trouwen met mijn vriend
- hopelijk daarna beginnen voor een kindje
- een leuke, nieuwe baan vinden
En verder ga ik lekker door zoals het nu gaat, ik ben wel blij met mijn leven
Trouwen is goed gelukt
Ik ben net deze week gestopt met de nuvaring, dus spannend
En in februari ben ik begonnen met een hele leuke nieuwe baan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Liv schreef:Genieten van mijn leven. Op dit moment denk ik te weinig aan mezelf.
Is gelukt. En daar ga ik gewoon mee door.
Gast- Gast
Middleme schreef:[list][*]Afstuderen aan de pabo
[*] toelating doen bij de luchtverkeersleiding Nederland en hopelijk toegelaten worden. Anders beginnen met een vervolgopleiding voor de Pabo.
[*] Gelukkig zijn met mijn vriend en samen heel veel leuke dingen doen.
[*] Hopelijk nog een studiereis naar Zweden maken
1: Check!
2: Beiden niet omdat ik in de vakantie een baan in het onderwijs aangeboden heb gekregen. Heb nu tot de zomervakantie werk, misschien daarna...
3: check! Leukste tot nu toe is een huis kopen, volgend jaar wordt het opgeleverd!
4: is er door afstudeerdrukte niet meer van gekomen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 8 van 10
Permissies van dit forum: