Waar opletten bij aankoop gitaar?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar opletten bij aankoop gitaar?
Mijn vriend is over een paar weken jarig, nu wilt hij al heel lang een gitaar hebben dus nu dacht ik ik ga even rondkijken voor een mooie gitaar. Maar wat is nou eigenlijk belangrijk als je een gitaar aanschaft? Ik hoop dat er mensen zijn die gitaar spelen en weten waar ik op kan letten!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Waar opletten bij aankoop gitaar?
oehh leuk idee maar wel lastig! ik heb er niet heel veel verstand van maar ik weet wel dat het heeeel persoonlijk is. Het is net de klank die je mooi vindt. Kan je hem niet op zijn verjaardag meenemen naar een gitaarwinkel zonder vantevoren te zeggen waar jullie heen gaan? Of anders een lief kaartje maken met een gitaar en uitleg Dan kan hij zich erop voorbereiden.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou hem inderdaad meenemen naar een gitaarwinkel. Kan hij zelf een aantal gitaren bespelen en kijken welke hem het beste bevalt.
Zelf heb ik een Takamine.
Zelf heb ik een Takamine.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Daar had ik nog niet aan gedacht! Dat is natuurlijk een heel leuk idee! Ga meteen even zoeken naar Gitaarwinkels in de buurt. Thnx!
CCC- Ratel
Wil je een akoestische gitaar? Ik zou dan uiteraard wel een dure nemen. Je hebt de Spaanse en de Western gitaar. De Spaanse zijn wel beginners gitaren maar wel erg leuk. De Western gitaren vind ik wel mooier dan de Spaanse gitaren. Ik hoop dat je een leuke gitaar vind in ieder geval.
Magicwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 20
Oh, dat is zo persoonlijk en afhankelijk van de muziekstijl... Misschien is het inderdaad beter om eerst even te overleggen. Ik ben heel tevreden over mijn eerste gitaar, een Washburn, en ik heb een ESP. Ibanez ben ik ook tevreden over.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb een aantal winkels hier in de buurt gevonden, dus daar ga ik binnenkort even naartoe... Hij wilt een akoestisch gitaar, maar niet al te duur om te kijken of hij het wel echt leuk vind... Een beginnersgitaar dus... Thnx voor de tips in elk geval!
CCC- Ratel
Ok succes!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jou eerste 'grote' aankoop??