Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendin Utrecht/ sportmaatje!

Ga naar beneden

Vriendin Utrecht/ sportmaatje! Empty Vriendin Utrecht/ sportmaatje!

Bericht  roloo zo 2 jan 2011 - 0:22

Hoi!

Ben 24 jaar, woon sinds een jaar in Utrecht. Kom zelf uit Zeeland. Veel van mijn vriendinnen zijn voor hun studie door het land verspreid gaan wonen, dus mis ik vriendinnen in de buurt om leuke dingen mee te doen.

Ik houd van film kijken, op de bank met een kop thee kletsen, wandelen, lezen, shoppen, muziek, sporten...heb daarbij wat hulp nodig om dit regelmatig te doen smile. Heb sinds kort een eigen tuintje, dus daar ben ik in de zomer ook druk mee. Ik zou het gezellig vinden om iemand te leren kennen om samen mee te koken, of lekker de stad in te gaan, naar de film, of een concert bezoeken. Gewoon samen leuke en nieuwe dingen ondernemen. Iemand waar je mee kan lachen en lekker gek mee kan doen, maar ook voor de serieuze gesprekken bij terecht kan.
Een vriendin die je niet per se elke dag hoeft te spreken om te weten dat het goed zit…maar wel regelmatig kunt bellen om iets te plannen!

Als dit berichtje je aanspreekt, dan graag een reactie! Dan kunnen we in eerste instantie wat mailen om te kijken of het klikt!

Groetjes, Robin

roloo
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin Utrecht/ sportmaatje! Empty Re: Vriendin Utrecht/ sportmaatje!

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 2:30

Je hebt PM smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: