DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Dat is wel heel vervelend, Zelda. Ik hoop dat je toch nog een beetje aan je rust komt. Heeft M. er geen last van?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dan ben je eindelijk eens de jongste Sjaan.
Zag trouwens dat je jezelf een date hebt versierd met mijn goede vriend? Weet wat je jezelf hebt aangedaan door hem een kan koffie aan te bieden.
Zag trouwens dat je jezelf een date hebt versierd met mijn goede vriend? Weet wat je jezelf hebt aangedaan door hem een kan koffie aan te bieden.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Hooooooi! Ik kom nog heel even spieken hier. Mijn kamergenoten slapen al zowat en naar eigen zeggen hebben ze geen last van mijn toetsenbord maar ik zal toch maar zo stoppen met typen en overschakelen naar de tv.
Ik bedacht me straks iets: mijn twee kamergenoten zijn qua leeftijd bij elkaar opgeteld 5x zo oud als ik!!!!!!!
hahah Sjaan gezellig met die oudjes
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja het zijn twee 80+'ers, wel leuke gezellige mannen hoor, maar toch...Ibbeltje schreef:hahah Sjaan gezellig met die oudjes
Maura, voor wat roddels over jou heb ik heel wat over
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaaaaaaaaaaaaaaan!!
Alex- Ratel
Trouwens wat ik me even afvroeg...
Zat THOV vanavond terug te kijken en zowel Roel als Marco zeggen tegen een kandidaat:"Het is niet erg om onzeker te zijn. Maar laat het ons niet merken, want wij zullen je hier op afrekenen". Is het echt zo dat onzekerheid niet beloond wordt? Vind het zo raar dat je het niet mag laten blijken. En dat mensen je daarop kunnen afrekenen.
Zat THOV vanavond terug te kijken en zowel Roel als Marco zeggen tegen een kandidaat:"Het is niet erg om onzeker te zijn. Maar laat het ons niet merken, want wij zullen je hier op afrekenen". Is het echt zo dat onzekerheid niet beloond wordt? Vind het zo raar dat je het niet mag laten blijken. En dat mensen je daarop kunnen afrekenen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja het zijn twee 80+'ers, wel leuke gezellige mannen hoor, maar toch...Ibbeltje schreef:hahah Sjaan gezellig met die oudjes
Maura schreef:Trouwens wat ik me even afvroeg...
Dat vond ik ook raar. Ik denk wel dat je zelfverzekerd over moet komen als je aan het zingen bent, je bent tenslotte toch een verhaal aan het vertellen en dan kun je niet in je schulp kruipen, dan komt het niet over. Misschien bedoelen ze dat.
Alex- Ratel
Evy schreef:Maura schreef:Trouwens wat ik me even afvroeg...
Dat vond ik ook raar. Ik denk wel dat je zelfverzekerd over moet komen als je aan het zingen bent, je bent tenslotte toch een verhaal aan het vertellen en dan kun je niet in je schulp kruipen, dan komt het niet over. Misschien bedoelen ze dat.
Ja dat denk ik ook. Plus het gaat nu wel om de beste en letten ze natuurlijk overal op.
Sjaantje schreef:
Hij is een grootse vertellen. Maar of ik nu zeg dat Maura in de bosjes heeft gepist, of hij verteld dat ik in diezelfde bosjes heb gepist, zijn exact dezelfde verhalen, alleen hij weet het altijd op te leuken. Vraag me niet hoe, hij liegt ook totaal niet, maar zijn leven is iets spectaculairder dan hij in werkelijkheid is.
Zo hadden we samen in de auto gezeten naar een andere vriend en volgens mij raakten we in de slip. Weet het niet eens meer precies. Dat thuis ook verteld. Goed, hij komt binnen en hij was halverwege het verhaal en toen dacht ik echt:"Was ik daar ook bij?" De feiten kloppen, maar op de één of andere manier....
Maar eens je 'eraan zit', kom je er niet meer af. U bent gewaarschuwd!
Gast- Gast
Het was idd dat je je onzekerheid niet in je performance moet laten doorschemeren. Omdat je dan als luisteraar ook zoiets hebt van oh jeee gaat het wel goed. En dat werkt niet in je voordeel.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ibbeltje schreef:Evy schreef:Maura schreef:Trouwens wat ik me even afvroeg...
Ja dat denk ik ook. Plus het gaat nu wel om de beste en letten ze natuurlijk overal op.
Dat geloof ik ook wel. Vond het alleen zo raar. En vooral deze zinnen raken me, omdat ik nog steeds een beetje naar mezelf aan het zoeken ben. En ik ben onzeker, maar kom ontzettend zeker over. Ja, dat nekt me ook. Het is ook nooit goed!
Gast- Gast
Evyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!Evy schreef:Sjaaaaaaaaaaaaaaan!!
&
Dr.Mc.Revaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Wie is trouwens Ibbeltje? Echt een nieuwe? Of een oud-nieuwe?
Reva schreef:Belangrijker: waarom pis je in de bosjes
Omdat er geen toilet in de buurt was?
Gast- Gast
Tja, waarom niet?Reva schreef:Belangrijker: waarom pis je in de bosjes
Sjaantje schreef:Tja, waarom niet?Reva schreef:Belangrijker: waarom pis je in de bosjes
Goed punt.
Ik heb een keer in bijzijn van mijn ouders midden op straat geplast. En toen was ik al 24
Gast- Gast
Dat vind ik dan wel weer ernstig.Reva schreef:Sjaantje schreef:Tja, waarom niet?Reva schreef:Belangrijker: waarom pis je in de bosjes
Goed punt.
Ik heb een keer in bijzijn van mijn ouders midden op straat geplast. En toen was ik al 24
Reev waarom midden op straat??
Hoooi. Voor mij is de bus weleens speciaal gestopt bij een weiland zodat ik even kon plassen. Hele bus lachen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Meiden, ik ga omkleden en dan in bed tv kijken. Hebben de heren ook lekker rust.
Morgen dagje verlof! Jeeeeeeeej! Eerst naar zusje en daarna naar koor-repetitie. Heb er zin in!
Morgen dagje verlof! Jeeeeeeeej! Eerst naar zusje en daarna naar koor-repetitie. Heb er zin in!
Ibbeltje schreef:Reev waarom midden op straat??
Omdat er geen bosje in de buurt was
Gast- Gast
Nobucta schreef:Hoooi. Voor mij is de bus weleens speciaal gestopt bij een weiland zodat ik even kon plassen. Hele bus lachen.
Omg
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: