DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Reva, vroeger nooit last van gehad. Maar volgens de ha kon het best weleens mijn overgewicht zijn. Maar ik ben niet buiten adem, helemaal niets. Ik doe niets en het loopt al. Terwijl ik er niet overal last van heb, dat vind ik het vreemde.
Gast- Gast
Ja, overgewicht helpt wellicht niet, maar misschien ook spanning/stress/angst? Ook al ervaar je dat gevoel verder niet.. Ik heb echt een hekel aan boodschappen doen en loop als een debiel door de supermarkt alsof ik niet goed (ja, inkoppertje). Denk dat mijn hartslag dan ook wel wat hoger is
Gast- Gast
Zusje, ik heb al ff gezwommen! Dat zette ik rond 3 uur neer.. Maar ben niet zo'n zwemmer.. Heb klein half uurtje in het water gelegen, daarna kwartiertje in de sauna, daarna nog 3 kwartier liggen dommelen/nadenken op zo'n ligbed..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hallo Allemaal:)
wat gaan jullie vanavond doen?
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Oh wat klinkt dat heerlijk Burn! Ik moet ook maar weer eens zo'n verwendagje inplannen . Sinds mijn nieuwe baan geniet ik nog meer van lekker wijvendingen doen haha .
Gast- Gast
pinkflower schreef:Hallo Allemaal:)
Kruidcake bakken met mijn moeder.(en nee niet voor mij )
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het was hier meer omdat we ons dood verveelden!
Maar idd lekker!
En nu lekker in m'n relax kleren op de bank met een cola malibu!
En wachten totdat de buurman het eten klaar heeft!
Maar idd lekker!
En nu lekker in m'n relax kleren op de bank met een cola malibu!
En wachten totdat de buurman het eten klaar heeft!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Ja, overgewicht helpt wellicht niet, maar misschien ook spanning/stress/angst? Ook al ervaar je dat gevoel verder niet.. Ik heb echt een hekel aan boodschappen doen en loop als een debiel door de supermarkt alsof ik niet goed (ja, inkoppertje). Denk dat mijn hartslag dan ook wel wat hoger is
Dat heb ik dan weer wel in de supermarkt. Vanavond even voor mijn Chorizo naar de AH geweest en de drukte, verschrikkelijk. Daar staat een scootmobiel een theekransje te houden met de buurvrouw, niet wetende dat er geen kar meer langs kan. Daar stoppen opeens twee karretjes in tegengestelde richting en blokkeren het hele gangpad, terwijl beiden druk op zoek zijn naar iets dat ze duidelijk niet kunnen vinden. Dan is er ook nog een pinner voor me met 124 euro aan boodschappen en geen saldo. Vervelend voor de beste man, maar ik kan daar zo slecht tegen.
Gast- Gast
Goedenavond allemaal!!
Is er iets naast paracetamol/ibuprofen wat helpt tegen kiespijn? Ik heb zo vreselijk veel last en heb dinsdagochtend pas een afspraak bij de tandarts .
Is er iets naast paracetamol/ibuprofen wat helpt tegen kiespijn? Ik heb zo vreselijk veel last en heb dinsdagochtend pas een afspraak bij de tandarts .
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Tja, we hebben nu eenmaal niet allemaal een leuke buurman. Of althans, de buurman waar ik voor viel woont in mijn gedachten nu alweer jaren samen.
Gast- Gast
Spoelen met alcohol?
Ik heb een gat in mijn kies en durf niet naar de tandarts. Ik heb dus al een paar weken kiespijn en spoel zorgvuldig met alcohol. Nee grapje.... Paracetamol heeft me vandaag wel geholpen. Maandag toch maar even de tandarts bellen.
Ik heb een gat in mijn kies en durf niet naar de tandarts. Ik heb dus al een paar weken kiespijn en spoel zorgvuldig met alcohol. Nee grapje.... Paracetamol heeft me vandaag wel geholpen. Maandag toch maar even de tandarts bellen.
Gast- Gast
Mmm.. ja misschien zoiets maar ff proberen.
Heb 2 weken terug 2 gaatjes laten vullen en sindsdien echt gigantisch veel last. Vooral bij warm/kou en kauwen.. maar nu keek ik laatst en zag ik dat mijn verstandskies tegen de kies ervoor aanduwt..
Heb echt een lam vermoeid gevoel in m'n kaak enzo.. niet te harden.
Heb 2 weken terug 2 gaatjes laten vullen en sindsdien echt gigantisch veel last. Vooral bij warm/kou en kauwen.. maar nu keek ik laatst en zag ik dat mijn verstandskies tegen de kies ervoor aanduwt..
Heb echt een lam vermoeid gevoel in m'n kaak enzo.. niet te harden.
Sorry!Zusje schreef:Het woord buurman heeft zo'n rare betekenis voor mij gekregen
Burn- Lady Post-a-lot
In Listerine zit toch ook ontsmettend iets? (gebruik dat nooit )
Als ik jou was zou ik toch ff langsgaan naar de tandarts Maura! Achteraf ben je dan blij dat je bent geweest
Als ik jou was zou ik toch ff langsgaan naar de tandarts Maura! Achteraf ben je dan blij dat je bent geweest
Owneej, deze buurman was niet leuk genoeg.
Ik moet echt naar de tandarts. Waarom ben ik toch zo bang voor de tandarts....
Ik moet echt naar de tandarts. Waarom ben ik toch zo bang voor de tandarts....
Gast- Gast
Deze komt wel door de keuring!
Burn- Lady Post-a-lot
Nop... Woont ook in NL!
Burn- Lady Post-a-lot
Precies! Vaak zit ik me ook onwijs druk te maken, heb laatst vreselijk nerveus in de stoel gezeten en achteraf vond ik het heel erg mee meevallen..
Nop.. Ik vind hem ook alleen leuk qua uiterlijk, heb nog geen vlinders ofzo hoor!
Daarvoor zit F. ook nog teveel in m'n hoofd..
Ehhh.. A.rnhem volgens mij!
Ehhh.. A.rnhem volgens mij!
Burn- Lady Post-a-lot
Ah mss is het daar mooi tijd om daar dan over heen te komen . Veel plezier iig met de buurman .
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: