DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
ProudMama schreef:Warme kraan open zetten? Of word de douche dan niet koud?
Gemeen!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jeej! Douche vrij, gauw douchen, aankleden en make up, dan gauw pinnen en naar de drogist, en dan schnelll tas thuis ophalen en richting station, fijn het weekend naar Jordana
Gast- Gast
Klinkt gezellig en goed Maple, have fun!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
morgen allemaal, hoe gaat het met jullie? Ik hoest me de longen uit m`n lijf kan nog geen 10 seconden stil zijn van mij is het nu wel weer genoeg geweest
Gast- Gast
Ah we hebben hier onze eigen ziekenclub merk ik wel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi iedereen die erbij is gekomen! En beterschap voor de meiden die (half) ziek zijn!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
twilight meeting?? In welke pijler staat ie?May schreef:Elsje schreef:May schreef:Dat is balen Elsje! Als het de twilight meeting wordt kom ik niet, heb er niks mee. Dan kom ik de volgende wel weer.
Ik heb iets nieuws gepost, want ik heb hem al gezien.
Ja zag het net, heb al gereageerd!
Gast- Gast
oeh daar ben ik ook benieuwd naar m`n zusje vroeg gisteren al of ik deel 4 mee in de bios ging zien. Maar wil eerste nog die andere 2 kijken haha.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Twilight meeting staat in het 'meiden in Drenthe' topic! Leek mij wel leuk, maar er is niet veel animo voor, in Drenthe dan.
Misschien kunnen we er een landelijke van maken?
Twilight meeting staat in het 'meiden in Drenthe' topic! Leek mij wel leuk, maar er is niet veel animo voor, in Drenthe dan.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Oh jee, Reev? Wat nu weer?
Hoi trouwens
Hoi trouwens
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Drenthe is idd echt te ver weg, jammer! Ik ben wel in voor een Twilight meetingTullow schreef:Goedemorgen!
Gast- Gast
hey evy
bel net de garage omdat m`n tankdop kwijt was en ze een nieuwe besteld hebben. Kost zo`n ding gewoon 20-25 euro pfff, als ik dat had geweten had ik wel wat slopen afgebeld.
bel net de garage omdat m`n tankdop kwijt was en ze een nieuwe besteld hebben. Kost zo`n ding gewoon 20-25 euro pfff, als ik dat had geweten had ik wel wat slopen afgebeld.
Gast- Gast
Slopen bellen kost ook geldLily schreef:hey evy
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zelda schreef:Drenthe is idd echt te ver weg, jammer! Ik ben wel in voor een Twilight meetingTullow schreef:Goedemorgen!
Het midden van het land is altijd een optie natuurlijk!
Tullow- Kletskop
Dat is waar!Tullow schreef:Zelda schreef:Drenthe is idd echt te ver weg, jammer! Ik ben wel in voor een Twilight meetingTullow schreef:Goedemorgen!
Het midden van het land is altijd een optie natuurlijk!
Gast- Gast
Ik ga ze het komend weekend allemaal zien en dan waarschijnlijk volgende week naar de bios, ben zo benieuwd haha.
Gast- Gast
JaloersLily schreef:Ik ga ze het komend weekend allemaal zien en dan waarschijnlijk volgende week naar de bios, ben zo benieuwd haha.
Gast- Gast
Ik heb ze nu ook allemaal gezien, daarom wil ik ook graag de 4e zien nu!
Tullow- Kletskop
hoi dames!
Kan iemand me eens vertellen over waar twilight over gaat, ik lees en hoor er vanalles over.. maar het zegt me allemaal niets.
wat voor verhaal is het, wat voor genre??
Kan iemand me eens vertellen over waar twilight over gaat, ik lees en hoor er vanalles over.. maar het zegt me allemaal niets.
wat voor verhaal is het, wat voor genre??
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
ja ik heb ze eergisteren binnengekregen zelf m`n vriend man is er benieuwd naar haha
Deel 1 gaat over een meisje die verliefd wordt op een vampier (film 1 en heel kort samengevat haha)
Deel 1 gaat over een meisje die verliefd wordt op een vampier (film 1 en heel kort samengevat haha)
Gast- Gast
Ben weer verder aan het borduren. Mennn, echt verslavend
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: