To do!
+71
girli
Suus
Mysterious
Xanna
Merai
Melis1985
Caroow
Jude
Sweety
Shopelle
ekiaam87
Verona
sushigirl
SoGood
_Lana_
Lotus
applestar
Zwerver
Hoochie
Kamperseboekenwurm
Roze Roos
ButterflyEffect
Tullow
Cheesegirl
TNMN
Jeanette
Sterre
Lynn_
mo-lola
Tyrael
Emma_
Fiwen
Laquisia
Ugly Betty
xxDila
Zonnebloem
Roxi3
Penny Blossom
Eris
Whiteflower
SparklingEyes
May
MissBlunt
Dennenappel
Arwyn
Frappuccino
Kabouter
NerdChic
Winegum
Silver
VeryCherry
minoessepoes
Toet
Inge
Cherry Darling
Tiana
Gigi_
IndianRose
Eliesje
silly-one
SleepingBeauty
Blond
loura
Joli86
Imperfect
_DoI
Kathi
Middleme
_Lacey_
Lady4
Lejow
75 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: To do!
ZVB> jij ben dus ook goed bezig geweest! Fijn dat je vriend verder gaat met koken
Gast- Gast
Zo, ik kom net uit bad en zit nu nog even lekker in mijn handdoek achter de computer met een schaaltje chips en een glas cola.
Gast- Gast
Kun je niet beter voor avondeten zorgen Sushi?
En idd Theedoosje maar zo is onze verdeling bijna altijd hoor. Hij vind koken leuk, ik niet. Hij vind alles klaarzetten niet leuk, ik wel .
En idd Theedoosje maar zo is onze verdeling bijna altijd hoor. Hij vind koken leuk, ik niet. Hij vind alles klaarzetten niet leuk, ik wel .
Gast- Gast
Nee, de Chinees zorgt voor het avondetenZusje van Bert schreef:Kun je niet beter voor avondeten zorgen Sushi?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Kun je niet beter voor avondeten zorgen Sushi?
Nou goede verdeling dan Hier kookt mijn vriend ook regelmatig. Daar ben ik wel zo blij mee. Zeker als ik tot laat moet werken.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ah, hier is het een Antilliaan hahahaha
Lachen om je eigen grapjes is zó 2010
Mijn lijst:
- Verder verhuizen
- Douchen
- Eten
- Mijn spullen zoeken
Gast- Gast
Als je kunt lachen om je eigen grapjes heb je altijd entertainment bij je. Geweldig toch?
Gast- Gast
Ik heb het een beetje gehad maar ik moet (wil) nog zoveel.. Even een kopje thee en een appeltje en daarna zien we wel weer verder.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb het een beetje gehad maar ik moet (wil) nog zoveel.. Even een kopje thee en een appeltje en daarna zien we wel weer verder.
Waarom negeer jij mij compleet in het koekjes topic?
Gast- Gast
Ow, wordt er gepost in het koekjes topic? Ik ga meteen even kijken.Zusje van Bert schreef:Smikkell schreef:Ik heb het een beetje gehad maar ik moet (wil) nog zoveel.. Even een kopje thee en een appeltje en daarna zien we wel weer verder.
Waarom negeer jij mij compleet in het koekjes topic?
Edit: Sorry Zus..
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Als je kunt lachen om je eigen grapjes heb je altijd entertainment bij je. Geweldig toch?
Haha
Gast- Gast
Smikkell! Respect girl! Je had zoveel te doen en je bent zo goed bezig!
Ik merk bij mezelf ook echt dat zo'n topic als dit helpt. Want je heb dan echt op een lijst staan wat je moet doen en dat afstrepen is zó heerlijk
Ik merk bij mezelf ook echt dat zo'n topic als dit helpt. Want je heb dan echt op een lijst staan wat je moet doen en dat afstrepen is zó heerlijk
Gast- Gast
_Lacey_ schreef:_Lacey_ schreef:_Lacey_ schreef:- Caviakooi schoonmaken- Was in wasmachine doen- Was ophangen- Boodschappen doen- Koken- Vaatwasser inruimen
Ik ben klaar voor vandaag
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Sushi, zo'n topic werkt voor mij ook (blijkbaar). Ik zie alleen dat ik alle leuke dingen, dingen voor mezelf, ontspannen nog open heb staan. Dus dat kan ik vanavond mooi doen. Ik wil nog wel echt even stofzuigen en dwijlen.
Gast- Gast
Ja dat is lekker! Ik ga vanavond ook mijn nagels lakken. Had ik gisteravond ook al gedaan, maar door continu met mijn water in een emmer sop te zitten was alles alweer gaan afbladderen. Geen gezicht natuurlijk.Smikkell schreef:Sushi, zo'n topic werkt voor mij ook (blijkbaar). Ik zie alleen dat ik alle leuke dingen, dingen voor mezelf, ontspannen nog open heb staan. Dus dat kan ik vanavond mooi doen. Ik wil nog wel echt even stofzuigen en dwijlen.
Nou, ff snel stofzuigen en dweilen dan nog en dan mag je lekker gaan relaxen!
Gast- Gast
Middleme schreef:- Aankleden- Mn dossier afmaken- Werkbladen ontdekdoos- Muziekjes maken/ bij elkaar zetten / branden
- Broek afmaken
- Speurtocht afmaken
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Dijn82 schreef:Dijn82 schreef:Een paar nieuwjaarskaartjes schrijvenDe was vouwen/strijken
afwassen
m'n receptenschriftje bijwerkenEn Joeps nageltjes knippen.
Ik ben nog bezig met de stijk, bijna klaar, en als bzv is afgelopen, ga ik m'n receptenschriftje bijwerken.
Gast- Gast
Ik heb sinds kort ook een receptenordner, zo leuk! Ik doe er van alles in, veel recepten uit de Allerhande maar ook andere dingen. Echt leuk om het steeds bij te werken inderdaadDijn82 schreef:
Ik ben nog bezig met de stijk, bijna klaar, en als bzv is afgelopen, ga ik m'n receptenschriftje bijwerken.
Gast- Gast
Ja leuk idee, ik wil(de) dat ook doen maar het komt er steeds niet van.. Er zijn al een aantal recepten verloren gegaan
Gast- Gast
Goed idee, want hier liggen de allerhandes sinds de zomer, en ik wil het eigenlijk gewoon netjes opbergen in een map. Knippen jullie ze gewoon uit en dan op een blaadje, of in een hoesje? of?
Ik moet genoeg doen; maar ben moe
Ik moet genoeg doen; maar ben moe
Gast- Gast
Ik heb een map gekocht met van die insteekhoesjes. Zo kan het ook nog een beetje tegen spetters . Daar wil ik recepten uit tijdschriften en geschreven recepten in doen. Het liefst ook met een foto nadat ik het een keer gemaakt heb. Misschien moet ik er eens mee beginnen.
Gast- Gast
Ik heb alles gedaan!! Ben nu bezig met de laatste dingetjes van mijn werk.
De cupcakes staan in de daarvoor bestemde topic!
De cupcakes staan in de daarvoor bestemde topic!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: