To do!
+71
girli
Suus
Mysterious
Xanna
Merai
Melis1985
Caroow
Jude
Sweety
Shopelle
ekiaam87
Verona
sushigirl
SoGood
_Lana_
Lotus
applestar
Zwerver
Hoochie
Kamperseboekenwurm
Roze Roos
ButterflyEffect
Tullow
Cheesegirl
TNMN
Jeanette
Sterre
Lynn_
mo-lola
Tyrael
Emma_
Fiwen
Laquisia
Ugly Betty
xxDila
Zonnebloem
Roxi3
Penny Blossom
Eris
Whiteflower
SparklingEyes
May
MissBlunt
Dennenappel
Arwyn
Frappuccino
Kabouter
NerdChic
Winegum
Silver
VeryCherry
minoessepoes
Toet
Inge
Cherry Darling
Tiana
Gigi_
IndianRose
Eliesje
silly-one
SleepingBeauty
Blond
loura
Joli86
Imperfect
_DoI
Kathi
Middleme
_Lacey_
Lady4
Lejow
75 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: To do!
Auxo schreef:Theedoosje schreef:Auxo schreef:Haha ja het lijkt me verstandig om dat morgen pas te doen En als je dat samen doet is dat inderdaad zo gebeurd.
haha ja anders lig je zo met je matras op de grond, heb ik niet zo'n zin in
Het ligt misschien niet zo fijn, maar volgens mij is dat wel lekker knus. Deed ik vroeger wel eens, haalde ik mijn matras van het bed af en ging ik op de grond slapen, heerlijk vond ik dat.
Oow echt ja? Tja knus nee ik vind er niet veel aan Ik deed dat wel als een exvriendje bleef slapen en we hadden dan twee 1-persoons matrassen
Gast- Gast
BurnedFlower schreef:
Ik heb 1 ding wat vandaag de prioriteit heeft:
- 2 verslagen voor school en stage afmaken.
En ik moet me schamen ik heb helemaal niets gedaan.... Nouja niet aan de school en stage opdrachten. Me bureau wel leeggeruimd en van 16u tot 18u in bad gelegen, ik was niet warm te krijgen....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
BurnedFlower schreef:BurnedFlower schreef:
En ik moet me schamen ik heb helemaal niets gedaan.... Nouja niet aan de school en stage opdrachten. Me bureau wel leeggeruimd en van 16u tot 18u in bad gelegen, ik was niet warm te krijgen....
Gast- Gast
_Lacey_ schreef:_Lacey_ schreef:_Lacey_ schreef:- was in de wasmachine doen- was ophangen- bed verschonen- badkamer schoonmaken- stofzuigen
- strijken- koken- vaatwasser inruimen
Strijken had ik echt geen zin meer in, dus dat heb ik verplaatst naar morgen. Nu maar hopen dat van uitstel geen afstel komt, haha.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
BurnedFlower schreef:BurnedFlower schreef:
Het goede eraan is dat je je bureau hebt opgeruimd en dat je je goed hebt ontspannen
Nu toch meer beginnen aan de verslagen?
Gast- Gast
_Lacey_ schreef:_Lacey_ schreef:_Lacey_ schreef:_Lacey_ schreef:- was in de wasmachine doen- was ophangen- bed verschonen- badkamer schoonmaken- stofzuigen
- strijken- koken- vaatwasser inruimen
Strijken had ik echt geen zin meer in, dus dat heb ik verplaatst naar morgen. Nu maar hopen dat van uitstel geen afstel komt, haha.
Nou je hebt wel de rest allemaal gedaan dus goed bezig geweest!
Gast- Gast
Ik ben erg, maar ga er nu niet meer aan beginnen.... Ik ga denk/hoop ik morgen met frisse start er tegenaan. En nu ik het zeg kan ik nu ook wel beginnen haha... in ieder geval... Voor maandag zijn de stageopdrachten af En voor dinsdag zijn de schoolopdrachten af En nu maar een item in me telefoon zetten zodat ik er goed aan herinnerd word.....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
BurnedFlower schreef:Ik ben erg, maar ga er nu niet meer aan beginnen.... Ik ga denk/hoop ik morgen met frisse start er tegenaan. En nu ik het zeg kan ik nu ook wel beginnen haha... in ieder geval... Voor maandag zijn de stageopdrachten af En voor dinsdag zijn de schoolopdrachten af En nu maar een item in me telefoon zetten zodat ik er goed aan herinnerd word.....
Niet telkens uitstellen he Kun je nu niet 1 deel doen al dan? Scheelt je morgen weer
Gast- Gast
silly-one schreef:
-Wassen ( 2-3 machines) laatste gaat er nu in
-was ophangen laatste moet nog
- bed opmaken
-naar de markt gaan
-aida linnen kopen
-weekmenu samenstellen
-bureau opruimen
-afwassen
- brieven werk posten en invullen- nieuwe pantoffels kopen
- kledingkast opruimen
- kleding opruimen
Oeps, het is nog steeds hetzelfde als net op de was na. Tja ben ook op de bank in slaap gevallen. Dat vermoeden had ik wel dat het zou gebeuren. Bijna 2,5 uur liggen slapen. Blijkbaar was het nodig.
De rest doe ik morgen wel. Nu geen zin meer. Ben al lang blij dat ik vrij veel gedaan heb vandaag, gezien het aspect dat ik echt moe was. Heb niet voor niks vanmiddag 2-3 uur liggen slapen op de bank
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
[quote="ButterflyEffect"]jeej tanja en auxo! wat gaan jullie nu doen?
succes met hardlopen smikkell en june!
succes met hardlopen smikkell en june!
phoe die stof voor school duurt lang zeg!ButterflyEffect schreef:tis voor jullie misschien saai als ik mn studiestof verdeel, maar ik wil graag veel afstrepen
-douchen
-sinaasappels persen
-leerstof printen
-was erin doen
-keuken opruimen/schoonmaken(stond niet op t lijstje )
-laptop wegzetten (mag alleen terug om af te strepen )
-stof week 1 mk
-was ophangen
-(heb nog een was erin gedaan, die was ook opgehangen)
-vuilnis/lege flessen buiten zetten
-boodschappen doen
- stof week 2 mk
- bed verschonen
- eten maken/eten
- stof week 3 mk
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik wil er nog niet aan denken wat voor klusjes mij morgen en maandag allemaal te wachten staan...
*slaakt een diepe zucht*
*slaakt een diepe zucht*
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Leah> moet je nu ook niet aan denken. Wordt je alleen maar moe van Denk aan leuke dingen
Gast- Gast
thnx theedoosje, maar voor mn gevoel heb ik nog zo weinig gedaan! Leren gaat zo langzaaaam.. Mijn ontspanning voor vandaag is tv kijken onder het eten denk ik
ButterflyEffect- Prater
ButterflyEffect schreef:thnx theedoosje, maar voor mn gevoel heb ik nog zo weinig gedaan! Leren gaat zo langzaaaam.. Mijn ontspanning voor vandaag is tv kijken onder het eten denk ik
Nou je hebt anders 11 dingen gedaan waaronder nog wat extra's als ik het goed heb en je hoeft er nog maar 4...vind dat heel goed:D
En lekker genieten van het eten en de tv
Gast- Gast
ButterflyEffect schreef:thnx theedoosje, maar voor mn gevoel heb ik nog zo weinig gedaan! Leren gaat zo langzaaaam.. Mijn ontspanning voor vandaag is tv kijken onder het eten denk ik
Same here, maar heb wel al mijn huishoudelijke dingen gedaan. Al mijn afwas is weg, ik heb gestofzuigd, boodschappen gedaan, gepoetst! Ik hoef morgen pas weer te studeren van mezelf. Even rust .
Jij nog succes met alles!
Gast- Gast
haha ja maar 1 ding voor school duurt veeel langer dan de was doen oid.. ik geef het ook een beetje op voor vandaag, kan er geeneens uit komen wat ik verder moet leren, stomme studieplannerTheedoosje schreef:ButterflyEffect schreef:thnx theedoosje, maar voor mn gevoel heb ik nog zo weinig gedaan! Leren gaat zo langzaaaam.. Mijn ontspanning voor vandaag is tv kijken onder het eten denk ik
Nou je hebt anders 11 dingen gedaan waaronder nog wat extra's als ik het goed heb en je hoeft er nog maar 4...vind dat heel goed:D
En lekker genieten van het eten en de tv
veel plezier vnv June!
ButterflyEffect- Prater
Theedoosje schreef:SIlly> klasse! Je hebt ook veel gedaan Nu lekker ontspannen.
Lig nu op de bank en verveel me. Ben gewoon geneigd om te gaan zoeken wat ik kan gaan doen/schoonmaken. Ik zie mij gerust nog de kledingkast doen, puur omdat ik mij verveel.
Ga maar eens kijken of mijn wasgoed droog is om mijn bed op te kunnen maken. Ben zo een makkelijke die 's morgens het bed wast en deze 's avonds weer schoon erop legt.
silly-one- Ratel
_Leah_ schreef:Ik wil er nog niet aan denken wat voor klusjes mij morgen en maandag allemaal te wachten staan...
*slaakt een diepe zucht*
Niet denken, opschrijven en wegstrepen. Werkt heel motiverend
silly-one- Ratel
ButterflyEffect schreef:
haha ja maar 1 ding voor school duurt veeel langer dan de was doen oid.. ik geef het ook een beetje op voor vandaag, kan er geeneens uit komen wat ik verder moet leren, stomme studieplanner
veel plezier vnv June!
Alles wat je voor school gedaan hebt, heb je gedaan. En vergeet niet dat je soms alles gemakkelijker doet dan een andere keer. Gewoon kijken wat lukt en optijd stoppen, want doorgaan terwijl het nite lukt heeft ook geen zin.
silly-one- Ratel
Middleme schreef:Middleme schreef:- Douchen- Mee naar bruidswinkel
- Mijn stukje voor stage afscheid afmaken
- Ontdekdoos afmakenmaar wel een stukje gedaan
- Verslag afmaken.Mijn camera ligt boven en geen zin om naar boven te lopen. Dan die foto er morgen maar in...- Relaxen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Zo, heerlijk gegeten!
De rest van de avond niets doen, voel me toch weer wat ziekjes..
De rest van de avond niets doen, voel me toch weer wat ziekjes..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
@ carola> balen dat je je wat ziekjes voelde gisteren avond nog. Ik hoop dat het nu wat beter gaat.
@ Silly> je mag ook ontspannen Maar wel goed dat je zo gemotiiveerd was En van het assen, is toch prima? Slim ook
@Middle> Ook goed bezig! Lekker is dat he wegstrepen
Het is nog vroeg Maar mijn lijstje vandaag:
- bed uit elkaar halen (maar vriend slaap nog dus moet ff wachten)
- slaapkamer nog ff een keer stofzuigen voor de stof die er nog eventueel ligt als het bed weg is.
- was opvouwen en opruimen
- spullen naar boven sjouwen als mijn ouders er zijn
- bed in elkaar zetten en weer op maken
Verder weet ik ff niet. Maar iig deze dingen
@ Silly> je mag ook ontspannen Maar wel goed dat je zo gemotiiveerd was En van het assen, is toch prima? Slim ook
@Middle> Ook goed bezig! Lekker is dat he wegstrepen
Het is nog vroeg Maar mijn lijstje vandaag:
- bed uit elkaar halen (maar vriend slaap nog dus moet ff wachten)
- slaapkamer nog ff een keer stofzuigen voor de stof die er nog eventueel ligt als het bed weg is.
- was opvouwen en opruimen
- spullen naar boven sjouwen als mijn ouders er zijn
- bed in elkaar zetten en weer op maken
Verder weet ik ff niet. Maar iig deze dingen
Gast- Gast
Nieuwe dag, nieuwe kansen
- douchen
- Kamer opruimen
- Verslag ict af
- Ontdekdoos af
- Verhaal af