Inboedelverzekering
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Inboedelverzekering
Ik vroeg me het volgende af:
Moet iedere volwassene in huis een inboedelverzekering hebben of is het 1 verzekering per woning?
Dit kan ik online niet vinden. Wij wonen al even samen maar zijn dubbel verzekerd (ik heb nl. een alles in 1 verzekering voor studenten) en hij heeft zijn eigen verzekeringen. Waarschijnlijk is het voordeliger (en handiger) om samen verzekerd te zijn, dus vandaar mijn vraag.
Ook ben ik wel benieuwd naar hoeveel premie jullie (als gezin/stel) betalen aan inboedelverzekering.
Moet iedere volwassene in huis een inboedelverzekering hebben of is het 1 verzekering per woning?
Dit kan ik online niet vinden. Wij wonen al even samen maar zijn dubbel verzekerd (ik heb nl. een alles in 1 verzekering voor studenten) en hij heeft zijn eigen verzekeringen. Waarschijnlijk is het voordeliger (en handiger) om samen verzekerd te zijn, dus vandaar mijn vraag.
Ook ben ik wel benieuwd naar hoeveel premie jullie (als gezin/stel) betalen aan inboedelverzekering.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Inboedelverzekering
Wij hebben één verzekering voor de inboedel. Ik had er zelf eentje toen ik nog alleen woonde en deze heb ik uitgebreid toen we gingen samenwonen. Ik snapt ook niet precies hoe het moest, dus ik heb gewoon even gebeld. Zij stuurden toen een formulier om het in orde te maken.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Inboedelverzekering
Ja dat leek mij ook (maar zonet wilde ik online ergens één afsluiten en kon ik alleen mijn eigen gegevens invullen dus vandaar dat ik in de war raakte).
Bedankt voor jullie antwoorden.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: