Vriendin Veenendaal eo
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vriendin Veenendaal eo
Hoi meiden,
Vriendinnen van me zijn druk met hun eigen leven en hebben weinig tijd.
Ik ben zelf ook wel druk met me baan, maar wil graag tijd maken voor leuke dingen. Lekker een middagje winkelen of thee drinken, hapje eten vind ik al heerlijk.
Ik ben 32 jaar en momenteel nog getrouwd, maar wil scheiden. Heb geen kinderen, wel 3 lieve katten die veel voor me betekenen.
Ik hou van lezen, shoppen, dieren en leuke dingen doen.
Wie heeft zin om eens wat leuks te ondernemen?
Groetjes van Butterfly78
Vriendinnen van me zijn druk met hun eigen leven en hebben weinig tijd.
Ik ben zelf ook wel druk met me baan, maar wil graag tijd maken voor leuke dingen. Lekker een middagje winkelen of thee drinken, hapje eten vind ik al heerlijk.
Ik ben 32 jaar en momenteel nog getrouwd, maar wil scheiden. Heb geen kinderen, wel 3 lieve katten die veel voor me betekenen.
Ik hou van lezen, shoppen, dieren en leuke dingen doen.
Wie heeft zin om eens wat leuks te ondernemen?
Groetjes van Butterfly78
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Re: Vriendin Veenendaal eo
hoi Butterfly,
Ik ben Rebecca, en net als jij op zoek naar leuke meiden om dingen mee te ondernemen.
Ik ben 26 jaar, woon samen met mijn vriend in Scherpenzeel en werk als juf van groep 7 op een basisschool in Doorn.
Ik hou net als jij van lezen (vooral thrillers en af en toe ook wel chicklit of een leuk jeugdboek), vind het af en toe heerlijk om door de stad te struinen, hou van puzzelen, spelletjes spelen en wil me gaan bezighouden met het maken van zo'n mooie marsepeintaarten, eens kijken of het mij lukt iets moois te maken
Het lijkt me leuk om wat van je te horen! Je kunt me mailen: rebeckje_1984@hotmail.com
groetjes Rebecca
Ik ben Rebecca, en net als jij op zoek naar leuke meiden om dingen mee te ondernemen.
Ik ben 26 jaar, woon samen met mijn vriend in Scherpenzeel en werk als juf van groep 7 op een basisschool in Doorn.
Ik hou net als jij van lezen (vooral thrillers en af en toe ook wel chicklit of een leuk jeugdboek), vind het af en toe heerlijk om door de stad te struinen, hou van puzzelen, spelletjes spelen en wil me gaan bezighouden met het maken van zo'n mooie marsepeintaarten, eens kijken of het mij lukt iets moois te maken
Het lijkt me leuk om wat van je te horen! Je kunt me mailen: rebeckje_1984@hotmail.com
groetjes Rebecca
Re: Vriendin Veenendaal eo
Je hebt een mailtje!
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Factory House - Veenendaal
» Zwemmaatje omgeving Amersfoort, Veenendaal
» Regio Veenendaal; high tea/hapjes meeting. 7 juli!
» Een top - vriendin
» Factory House - Veenendaal
» Zwemmaatje omgeving Amersfoort, Veenendaal
» Regio Veenendaal; high tea/hapjes meeting. 7 juli!
» Een top - vriendin
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: