Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

+22
Possom
Dennenappel
Bosjesvrouw
Shy
Herfstblaadjes
patjuhhh
Tsjip
Makamba
Eris
blonky1986
rapa nui
Raindrop
Jade
Alex
mickey
VeryCherry
TGR
Esperanza
Jasmine
Sweety
Pandora
ShallY
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 5:01

Zo vroeg is dat toch helemaal niet? Het is net iets meer dan een maand te gaan. Pepernoten liggen ook een maand voor Sinterklaas al in de winkel. Die twee feestdagen liggen nu eenmaal dicht op elkaar en ieder heeft zijn eigen voorkeur. Dat gezeur er ook altijd over... Nooit begrepen. LB :cyclops:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 5:06

JAAA ik was echt aan't juichen toen ik Last Christmas hoorde vandaag Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 6:55

Ik hoorde gisteren de 1e: driving home for christmas op sky radio, vandaag last christmas.
Hier heb je Sy Radio Christmas tussen staan http://www.nederlandfm.nl/ Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Bosjesvrouw wo 23 nov 2011 - 7:02

ShallY schreef:Op Sky radio. Dit vind ik wel erg vroeg hoor..het is nog maar 23 november, het is nog volop sinterklaas.


Deden ze op 21 nov. ook al

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Dennenappel wo 23 nov 2011 - 8:46

Ik draai de afgelopen twee dagen al steeds de top 50 christmas song van Skyradio (de top van vorig jaar). Heerlijk, echt genieten vind ik!
Sinterklaas vind ik wel leuk voor de kleintjes, maar echt verschrikkelijk om liedjes aan te horen (tenzij ik ze kinderen zie zingen).

Ik vind het dus helemaal niet erg, leuk juist!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 9:10

Nou ja zeg, wat een schande.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  ShallY wo 23 nov 2011 - 9:26

Nou schande bedoel ik nou ook niet hoor, boeit me verder ook niet. vind t gewoon vroeg, maar wel leuk!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Possom wo 23 nov 2011 - 10:00

Liever kerstliedjes dan van die zoetsappige langzame-versie Sinterklaasliedjes..

Ziehie giiiinds kooooooomt de stoooooohoooombooooooot.... Suspect
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:16

Heerlijk toch? Ik draai zelf ook al kerstliedjes, super gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Marin wo 23 nov 2011 - 12:17

Zo vroeg is het toch niet? Dat is over een maand al! In Engeland kwamen de kerstspullen altijd in de winkels en iedereen in kerstsfeer na Halloween. Dat in Nederland toevallig Sinterklaas er voor nog is, maakt toch niet uit. Het is toch niet dat alles wat met kerst te maken is verboden is omdat Sint nog komt. Die twee gaan best samen, de kerstman is immers gebaseerd op onze Sint smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Toet wo 23 nov 2011 - 12:22

Ik was vandaag in de stad, overal hingen al kerstlichtjes en er werd ook kerstmuziek gedraaid I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 12:43

Toen Ruuddewild.nl weer begon met aftellen tot kerst, besloot ik dat ik ontzettend veel zin had in kerst. Ik ben nog steeds fan van Sinterklaas (Bram of Flodder daargelaten), maar ik ben geen fan van pepernoten en al het ander zoetigheid, dus het gaat altijd aan mij voorbij. Maar Kerst.... Kerst.... Kan niet vroeg genoeg in de kou beginnen.... I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 1:01

Ach, het duurt nu nog een maand, dus kan nu wel hoor. Ik vind het altijd wel gezellig!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:21

ShallY schreef:Nou schande bedoel ik nou ook niet hoor, boeit me verder ook niet. vind t gewoon vroeg, maar wel leuk!

Was een grapje Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  boekenwurm83 do 24 nov 2011 - 2:42

Ooh ik hou toch zo van Kerst en Kerstliedjes. Heb gister alweer een paar leuke takken met lichtjes erin voor de ramen gezet thuis en het weekend na sinterklaas komt de kerstboom gelijk het huis in.

Op het werk ga ik vanaf december (en stiekem nu ook als soms) altijd naar www.nederland.fm. en daar staat ook de zender Skyradio Christmas tussen. Alleen maar Kerstliedjes Very Happy Very Happy Very Happy
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 3:10

Mijn broertje had een paar jaar geleden een cd'tje gebrand met alleen maar kerstnummers. We moesten een lange treinreis en hebben samen de cd geluisterd. Oh, nostalgie.

Mijn favo:


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 6:00

ShallY schreef:Nou schande bedoel ik nou ook niet hoor, boeit me verder ook niet. vind t gewoon vroeg, maar wel leuk!

Maar zo vroeg is het toch helemaal niet? Er wordt op geen enkel vlak gewacht tot Sinterklaas weg is, waarom zou dat wel (nu ineens) met kerstliedjes gebeuren? Het is nog maar een maand...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja, ze draaien al een kerstliedje - Pagina 2 Empty Re: Nou ja, ze draaien al een kerstliedje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum