Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

+8
Zora
Alex
Kabouter
Gigi_
Snoopy
May
TukTuk
Printje
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Snoopy di 22 nov 2011 - 10:43

Evy schreef:Zijn dit dan niet jullie stoelen?

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Stoelen

Ja dat bedoelde ik ook (maar uitleg zonder plaatje was misschien wat minder duidelijk).
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 10:44

Rij 1 is ook niet alles hoor. Zeker als je de show nog niet vaker hebt gezien.
Vooral bij shows als Tarzan, als er ook veel in de lucht gebeurd, dan is het veel fijner om iets verder weg te zitten.
Ik ken Wicked verder niet, dus als het zich vooral op het podium afspeelt dan zal je je wel vermaken vooraan. Ook wel heel leuk om de mimiek van de acteurs te kunnen zijn. Alles heeft zo zijn voor- en nadelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Printje di 22 nov 2011 - 10:45

Ik heb al heel veel shows daar gezien, Tarzan zaten we idd beter wat verder naar achteren. Maar dit heb ik nog nooit aan de hand gehad..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Alex di 22 nov 2011 - 10:53

Ja, terwijl ik het plaatste zag ik ook dat het eigenlijk rij 2 is. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat er een 'gat' zit op de voorste rij scratch
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  JustMeDaan wo 23 nov 2011 - 4:48

Ik heb het ook eens gehad bij een theater, zat ook op rij 1, en dat waren dus inderdaad plaatsen zoals op de plattegrond, stoelen op de 2e rij, maar geen stoelen voor ons van de 1e rij. Dus stond er ook 1e rij op de kaartjes. Denk dus dat jullie 9 en 11 hebben die hier op de 2e rij staan, maar inderdaad als 1e rij gezien word omdat je niks voor je hebt.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Terkina wo 23 nov 2011 - 5:08

De voorste rij is rij 1a, de rij erachter is rij 1. Beetje raar dat het niet zo op de plattegrond staat aangegeven.

Edit: ik weet het zeker dat het zo zit trouwens. Heb net even een oud-kaartje van Tarzan nagekeken en daar zat ik ook op Rij1 (op eens 'verdwenen' stoelnummer) kwam dus omdat rij1 de tweede rij is.)


Laatst aangepast door Terkina op wo 23 nov 2011 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 5:09

Ik heb ook weleens op rij 1 gezeten en vond het juist superleuk. In dat 'gat' waar mensen voorstellen klapstoeltjes neer te zetten stond de dirigent. Die man was al een show op zich. Ik heb me zeer vermaakt Very Happy. Maar eh, wel vaag inderdaad als jij net die stoelen hebt die er niet zijn op rij 1. Het kan zijn dat er met deze musical wel stoeltjes tussen geplaatst worden en de dirigent ergens anders staat. Ik zou gewoon even bellen, dan weet je meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 5:45

De setting veranderd wel per voorstelling, dus het kan zijn dat een eerdere plattegrond niet meer klopt met de huidige situatie.

Heb je nog gebeld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Paper Crown wo 23 nov 2011 - 6:06

Printje schreef:
Kabouter schreef:
Evy schreef:Zijn dit dan niet jullie stoelen?

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Stoelen

Dat is toch rij 2?

Dit dacht ik dus ook, dat het die stoelen waren maar ja daar staat idd rij 2?
Als je goed naar de cijfertjes kijkt zie je op rij 1 links en rechts cijfertjes staan, deze worden doorgeteld op rij 2.. dus je zit op de eerste rij.. want er is niemand voor je.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Printje wo 23 nov 2011 - 8:10

2CKC2 schreef:
Printje schreef:
Kabouter schreef:
Evy schreef:Zijn dit dan niet jullie stoelen?

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Stoelen

Dat is toch rij 2?

Dit dacht ik dus ook, dat het die stoelen waren maar ja daar staat idd rij 2?
Als je goed naar de cijfertjes kijkt zie je op rij 1 links en rechts cijfertjes staan, deze worden doorgeteld op rij 2.. dus je zit op de eerste rij.. want er is niemand voor je.

Nee dit klopt dus niet, ik heb gebeld en die stoelen zijn dus gewoon weggevallen. We zitten gewoon vooraan in het witte vlak, hij had wel een goede versie en vond het raar dat de oude nog op internet stond. Dus rij 1 is gewoon rij 1 en rij 2 is rij 2, en niet met doortellen ofzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  TukTuk wo 23 nov 2011 - 8:16

Printje schreef:
2CKC2 schreef:
Printje schreef:
Kabouter schreef:
Evy schreef:Zijn dit dan niet jullie stoelen?

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Stoelen

Dat is toch rij 2?

Dit dacht ik dus ook, dat het die stoelen waren maar ja daar staat idd rij 2?
Als je goed naar de cijfertjes kijkt zie je op rij 1 links en rechts cijfertjes staan, deze worden doorgeteld op rij 2.. dus je zit op de eerste rij.. want er is niemand voor je.

Nee dit klopt dus niet, ik heb gebeld en die stoelen zijn dus gewoon weggevallen. We zitten gewoon vooraan in het witte vlak, hij had wel een goede versie en vond het raar dat de oude nog op internet stond. Dus rij 1 is gewoon rij 1 en rij 2 is rij 2, en niet met doortellen ofzo.

En wat is nu de conclusie dan? smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Printje wo 23 nov 2011 - 8:21

Zoals ik al zei, het witte gedeelte tussen die stoelen op de eerste rij hoort niet wit te zijn...Dus waar het op het plaatje bij stoel 13 stopt gaat het gewoon nog verder. Er zijn dus gewoon wat stoelen weggevallen op de website...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Lejow wo 23 nov 2011 - 8:29

Hmm ik wilde me eigenlijk aansluiten bij terkina. De aller eerste rij is rij 1a, daarna de normale rij 1. Dat stuk wit klopt, want hier staat de dirigent. Er zit dus inderdaad een onderbreking in die rij.
Ik ben benieuwd hoe t nou zit, want volgens mij klopt t niet, wat ze aan de tel zeiden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Printje wo 23 nov 2011 - 8:34

Lejow schreef:Hmm ik wilde me eigenlijk aansluiten bij terkina. De aller eerste rij is rij 1a, daarna de normale rij 1. Dat stuk wit klopt, want hier staat de dirigent. Er zit dus inderdaad een onderbreking in die rij.
Ik ben benieuwd hoe t nou zit, want volgens mij klopt t niet, wat ze aan de tel zeiden.

Jawel want als je op de gewone plattegrond op de website kijkt is die witte opening er niet, dan staan er wel gewoon stoelen....daarom twijfelde ik dus ook zo. En op deze plattegrond staat nergens rij 1a en het lijkt me vreselijk raar als rij 1 in rij 2 zou zitten.....maar goed we gaan bijna dus wanneer we geweest zijn zal ik vertellen waar ik echt zat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Lejow wo 23 nov 2011 - 9:11

Rij 1a staat normaal volgens mij nooit op de plattegrond.. ach boeie ook :p je hebt in ieder geval mooie plaatsen bijna in het midden van welke rij dan ook hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  TukTuk wo 23 nov 2011 - 9:15

Printje schreef:
Lejow schreef:Hmm ik wilde me eigenlijk aansluiten bij terkina. De aller eerste rij is rij 1a, daarna de normale rij 1. Dat stuk wit klopt, want hier staat de dirigent. Er zit dus inderdaad een onderbreking in die rij.
Ik ben benieuwd hoe t nou zit, want volgens mij klopt t niet, wat ze aan de tel zeiden.

Jawel want als je op de gewone plattegrond op de website kijkt is die witte opening er niet, dan staan er wel gewoon stoelen....daarom twijfelde ik dus ook zo. En op deze plattegrond staat nergens rij 1a en het lijkt me vreselijk raar als rij 1 in rij 2 zou zitten.....maar goed we gaan bijna dus wanneer we geweest zijn zal ik vertellen waar ik echt zat.

Die witte opening zie je ook op de gewone plattegrond op de website toch? Op die rode plattegrond, zie je ook een wit stuk.
http://www.afascircustheater.nl/theater/theater_plattegrond

Maar het zal vast wel goedkomen smile Ik had je andere post verkeerd begrepen trouwens, niet uit opgemaakt dat je idd vooraan zit smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Terkina wo 23 nov 2011 - 13:24

Ik ben twee weken geleden bij Wicked geweest en zeker weten dat die opening en rij 1a er nog zitten. Je zit echt op de rij erachter, want die eerste stoelen vallen dus weg ivm de orkestbak.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Alex wo 23 nov 2011 - 20:36

Ben je al geweest? Of moet je nog?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Printje za 26 nov 2011 - 2:00

Ik ben nog niet geweest, volgende week.

Had ook nog mijn nummer achtergelaten die avond dat ik erachter aan gebeld had en nu belde er gisteren wederom iemand terug van See tickets. Dus ik alles weer uitgelegd en zij zegt dus gewoon rij 1, op de site van see tickets staat wel een goede plattegrond. Ik heb ook nog gevraagd, wat hier gezegd werd over in rij 2, maar zij zegt dus dat dat niet zo is..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Snoopy za 26 nov 2011 - 2:56

Printje schreef:Ik ben nog niet geweest, volgende week.

Had ook nog mijn nummer achtergelaten die avond dat ik erachter aan gebeld had en nu belde er gisteren wederom iemand terug van See tickets. Dus ik alles weer uitgelegd en zij zegt dus gewoon rij 1, op de site van see tickets staat wel een goede plattegrond. Ik heb ook nog gevraagd, wat hier gezegd werd over in rij 2, maar zij zegt dus dat dat niet zo is..

Maar dat klopt dan toch niet? De plattegrond op hun website is hetzelfde als op de website van het circustheater. En jouw stoel staat er niet op. Dan kunnen ze toch niet zeggen 'het is gewoon rij 1' ?
Maar goed ik denk gewoon dat de nummering dus niet klopt en wat rij 1 is, dat eigenlijk rij 1A is, en dus rij 2 rij 1 is etc.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Terkina za 26 nov 2011 - 5:16

Het lijkt me heel heel heel erg sterk dat ze de stoelenindeling anders hebben gemaakt en dat rij 1a niet meer bestaat. Zowel bij Tarzan en Mp heb ik op rij 1 gezeten, wat dus eigenlijk de tweede rij was. En het lijkt me nog veel sterker dat ze je plaatsen geven die niet bestaan, dus ik zou me niet druk maken, komt vast goed!
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Lejow za 26 nov 2011 - 8:28

Terkina schreef:Het lijkt me heel heel heel erg sterk dat ze de stoelenindeling anders hebben gemaakt en dat rij 1a niet meer bestaat. Zowel bij Tarzan en Mp heb ik op rij 1 gezeten, wat dus eigenlijk de tweede rij was. En het lijkt me nog veel sterker dat ze je plaatsen geven die niet bestaan, dus ik zou me niet druk maken, komt vast goed!


+1 Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Printje zo 27 nov 2011 - 8:44

hahahah volgende week kom ik het vertellen, het zijn gewoon mutsen daar hahaha ze weten zelf niet eens hoe het zit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond. - Pagina 3 Empty Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum