Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.
+8
Zora
Alex
Kabouter
Gigi_
Snoopy
May
TukTuk
Printje
12 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Iemand enig idee??? Circustheater plattegrond.
Kabouter schreef:Verder naar achteren staat ook nog een rij 1 met die stoelen..in het blauw dus eerste rang..
Ja maar ook daar staan haar stoelnummers niet bij.. En die half ronde rijen dat is toch een verdieping hoger zeg maar..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Snoopy schreef:AngelNyn schreef:Hmm nu ga ik twijfelen.. Volgens mij heb ik het toch niet goed, want bij rij 2 komen anders dezelfde stoelen voor.. Dacht dat die 1 voor de rij stond..
Haha ik postte al het zelfde en corrigeerde mezelf daarna ook, dat zijn volgens die andere plattegrond de loge's en anders zijn er ook dubbele stoelnummers dus het kan niet.
Sorry had dat verkeerd begrepen Dacht dat je die groene stoelen bedoelde
TukTuk- Ratel
Kabouter schreef:Verder naar achteren staat ook nog een rij 1 met die stoelen..in het blauw dus eerste rang..
Ja maar dat is niet meer de zaal , dat is de koninklijke loge.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wat idioot dat je stoelen er gewoon niet op staan!
Kan het ook niet zo dat ze doortellen en dat je dus eigenlijk op rij 2 zit, omdat rij 1 die nummers niet heeft? Dus dan komen stoel 9 en 11 als eerste voor op de tweede rij? Lijkt me ook zo vaag.
Kan het ook niet zo dat ze doortellen en dat je dus eigenlijk op rij 2 zit, omdat rij 1 die nummers niet heeft? Dus dan komen stoel 9 en 11 als eerste voor op de tweede rij? Lijkt me ook zo vaag.
Laatst aangepast door Megara op di 22 nov 2011 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Via waar heb je je kaarten gekocht? Als dat gewoon betrouwbaar is, dan zal het wel goed komen lijkt mij. Jammer dat als je bij seetickets boekt je niet je eigen stoel mag uitkiezen, bij de Flint kan dat bijvoorbeeld wel.
Ik denk dat dat 'gat' er wel moet zitten, want die staat op beide plattegronden.
Ik zie de volgende twee opties:
- Volgens die rode plattegrond is het rij 1A t/m 4, dus dan zou er een rij 1 en 1a moeten zijn of 1A en 1B?
- Of stoel 1t/11 en 2 t/m 10 (het missende stukje) zitten bij rij 2. Dus dat rij 2 stoel 9 niet bestaat, maar dat het daar rij 1 stoel 9 is. Er zitten op dat gedeelte tenslotte geen stoelen voor.
Ik vind het maar raar....
Ik denk dat dat 'gat' er wel moet zitten, want die staat op beide plattegronden.
- Volgens die rode plattegrond is het rij 1A t/m 4, dus dan zou er een rij 1 en 1a moeten zijn of 1A en 1B?
- Of stoel 1t/11 en 2 t/m 10 (het missende stukje) zitten bij rij 2. Dus dat rij 2 stoel 9 niet bestaat, maar dat het daar rij 1 stoel 9 is. Er zitten op dat gedeelte tenslotte geen stoelen voor.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Dat wordt klapstoeltjes mee nemen
TukTuk- Ratel
Megara schreef:Wat idioot dat je stoelen er gewoon niet op staan!
ja he maar goed we hebben de kaartjes al binnen dus het zal toch wel kloppen?? Misschien dus een fout ofzo op de plattegrond, maar omdat dus echt niemand het weet, ga ik nogmaals bellen. Had strakjes al een enorme doos aan de lijn die dr niets van begreep en maar bleef vragen wilt u die plaatsen reserveren terwijl ik echt al een paar keer had gezegd dat ik die kaartjes thuis heb liggen...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
hahhahaha no way voor dat geld hahahaha als het echt niet klopt en we staan daar, ga ik vanalles eisen whahahahaAngelNyn schreef:Dat wordt klapstoeltjes mee nemen
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Megara schreef:Wat idioot dat je stoelen er gewoon niet op staan!
ja he maar goed we hebben de kaartjes al binnen dus het zal toch wel kloppen?? Misschien dus een fout ofzo op de plattegrond, maar omdat dus echt niemand het weet, ga ik nogmaals bellen. Had strakjes al een enorme doos aan de lijn die dr niets van begreep en maar bleef vragen wilt u die plaatsen reserveren terwijl ik echt al een paar keer had gezegd dat ik die kaartjes thuis heb liggen...
Waar heb je de kaartjes gekocht dan?
TukTuk- Ratel
Snoopy schreef:Via waar heb je je kaarten gekocht? Als dat gewoon betrouwbaar is, dan zal het wel goed komen lijkt mij. Jammer dat als je bij seetickets boekt je niet je eigen stoel mag uitkiezen, bij de Flint kan dat bijvoorbeeld wel.
Gewoon via See tickets. ook gewoon normale kaartjes binnen.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Snoopy schreef:Via waar heb je je kaarten gekocht? Als dat gewoon betrouwbaar is, dan zal het wel goed komen lijkt mij. Jammer dat als je bij seetickets boekt je niet je eigen stoel mag uitkiezen, bij de Flint kan dat bijvoorbeeld wel.
Gewoon via See tickets. ook gewoon normale kaartjes binnen.
Nou dan zal het wel goedkomen hoor!
TukTuk- Ratel
Ze zouden het niet verkopen als de stoelen niet in de zaal staan. Lijkt me toch dat er iedere avond mensen op die plaatsen zitten. Blijft raar van die plattegrond.
Gast- Gast
Ik denk ook wel dat het goedkomt maar vraag me af waar we in hemelsnaam zitten, misschien wel op het podium ofzo hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Megara schreef:Ze zouden het niet verkopen als de stoelen niet in de zaal staan. Lijkt me toch dat er iedere avond mensen op die plaatsen zitten. Blijft raar van die plattegrond.
Morgen kom ik hier het antwoord geven!
Printje- Lady Post-a-lot
Zijn dit dan niet jullie stoelen?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Misschien kunnen ze er van die losse stoelen tussen zetten..of is dat een heel dom idee?
Dat heb je wel eens..alleen is het raar dat het dan maar om ene stuk of 5 plaatsen gaat.
Dat heb je wel eens..alleen is het raar dat het dan maar om ene stuk of 5 plaatsen gaat.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Tenzij je weer een domme muts aan de lijn krijgt die haar standaard riedeltje afdraait.
Gast- Gast
Ach, zo lang jij gewoon goede kaartjes hebt en als blijkt dat zij een fout hebben gemaakt, dan kan je natuurlijk mooi platinum plaatsen eisen en een kijkje achter de schermen als compensatie:D
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Evy schreef:Zijn dit dan niet jullie stoelen?
Dat is toch rij 2?
Kabouter- Kletskop
Wat Evy zei dacht ik ook. Al is het dan niet zo logisch in kaart gebracht. Het zijn wel de eerste stoelnummers vanaf het podium, en dan toevallig in de lijn van rij 2. Maar zet dan gewoon ook rij 2 op het kaartje.
Gast- Gast
Snoopy schreef:Ach, zo lang jij gewoon goede kaartjes hebt en als blijkt dat zij een fout hebben gemaakt, dan kan je natuurlijk mooi platinum plaatsen eisen en een kijkje achter de schermen als compensatie:D
hahaha precies. Met de hoofdrolspelers op de foto en een mega rondleiding hahaha en uiteraard een overnachting in het Kurhauss
Printje- Lady Post-a-lot
Kabouter schreef:Evy schreef:Zijn dit dan niet jullie stoelen?
Dat is toch rij 2?
Dit dacht ik dus ook, dat het die stoelen waren maar ja daar staat idd rij 2?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Kabouter schreef:Evy schreef:Zijn dit dan niet jullie stoelen?
Dat is toch rij 2?
Dit dacht ik dus ook, dat het die stoelen waren maar ja daar staat idd rij 2?
Misschien omdat het witte stuk voor jullie zit, heet dat stukje van rij 2 weer rij 1 jullie hebben tenslotte geen rij voor je
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
mmmmm Zora daar zit iets in..
Ik wil gewoon niet blij zijn met superplaatsen en dat ik daar kom en opeens toch veel verder naar achteren zit..
Ik wil gewoon niet blij zijn met superplaatsen en dat ik daar kom en opeens toch veel verder naar achteren zit..
Printje- Lady Post-a-lot
Maar dan zit je op die stoelnummers dus altijd op een andere rij dan de rest van de rij..snappie? Lijkt me ook niet heel erg logisch.
Maar goed, logisch is het sowieso al niet .
Maar goed, logisch is het sowieso al niet .
Kabouter- Kletskop
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand enig idee?
» Iemand enig idee? (Kosten Losec)
» Iemand enig idee waar ik dit jurkje kan kopen?
» Enig idee wat dit is?
» Iemand een idee?
» Iemand enig idee? (Kosten Losec)
» Iemand enig idee waar ik dit jurkje kan kopen?
» Enig idee wat dit is?
» Iemand een idee?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: