Oei, iPhone.. Wekker werkt nog niet!
+17
Roxi3
Fairlight
Susan
studiebol
ExpressoB
Makamba
Lady4
IndianRose
GeKKiE
NerdChic
meisjesmama
Jeanette
Eliesje
Toet
Zwerver
Blueschick
Cherique
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Oei, iPhone.. Wekker werkt nog niet!
huh wat vaag!! heb het ff getest en inderdaad bij mij gaat hij ook niet af...(iphone 4) had gisteren ook mijn wekker gezet, ging ff een uurtje liggen, maar nu bedenk ik me dat die toen ook niet afging!
gelukkig heb ik nog een radio wekker, die me kan wekken...anders heb je toch mooi een probleem!
nah....mijn vriend z'n iphone 3 wekker gaat nu net wel af...tsssssssssssss
gelukkig heb ik nog een radio wekker, die me kan wekken...anders heb je toch mooi een probleem!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
owww ik dacht dus dat het z'n wekker was, maar hij had een timer op z'n telefoon gezet om te testen, ja koekoek die doet het dus wel, maar de wekker nietExpressoB schreef:huh wat vaag!! heb het ff getest en inderdaad bij mij gaat hij ook niet af...(iphone 4) had gisteren ook mijn wekker gezet, ging ff een uurtje liggen, maar nu bedenk ik me dat die toen ook niet afging!
Ik heb de iphone 4, en als je de wekker op alle dagen zet dan doet hij het wel. Mijn vriend had dit gelezen en wij hebben het net uitgeprobeerd en het werkte wel!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
studiebol schreef:Ik heb de iphone 4, en als je de wekker op alle dagen zet dan doet hij het wel. Mijn vriend had dit gelezen en wij hebben het net uitgeprobeerd en het werkte wel!
ja maar dan moet hij elke dag zelfde tijdstip afgaan?!
ExpressoB schreef:studiebol schreef:Ik heb de iphone 4, en als je de wekker op alle dagen zet dan doet hij het wel. Mijn vriend had dit gelezen en wij hebben het net uitgeprobeerd en het werkte wel!
ja maar dan moet hij elke dag zelfde tijdstip afgaan?!
Dat kan je dan nu zo instellen dat hij morgen wel gaat, en dan verander je het morgenavond weer? Dat kan toch, is misschien ff wat meer werk dan anders maar ja dan doet je wekker het wel.
studiebol- Ratel
Dat dacht ik nou ook.Lady4 schreef:Kan aan mij liggen hoor, maar wat maakt het voor een wekker nou uit of het 2010 of 2011 is?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het is nu ook duidelijk waarom een vriendin zich heeft verslapen bij zomer --> wintertijd, hier functioneerde ie ook niet goed!
Gast- Gast
Mijn wekker is gegaan vanmorgen!!!
Heb hem op herhalen gezet... Elke ma, di, wo, do en vr!
Heb hem op herhalen gezet... Elke ma, di, wo, do en vr!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Die van mij deed het ook!!
studiebol- Ratel
Klopt, dat werkte bij bepaalde iPhones ook niet toen..SunnyScience schreef:Het is nu ook duidelijk waarom een vriendin zich heeft verslapen bij zomer --> wintertijd, hier functioneerde ie ook niet goed!
Gast- Gast
Oh had ik dit maar eerder gelezen.. Ik heb me vanmorgen verslapen.. En me zo afgevraagd waarom die wekker niet afgegaan is! Wat dom van Apple! Ik kan hier echt niet bij
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, wij dachten dus dat de wekker het vandaag wel weer zou doen. Maar niet dus!! Vriend heeft zich goed verslapen!! Gelukkig ben ik vrij! Maar dat herhaalde zetten elke dag werkt dus echt? Ik was al van plan om een gewone wekker te gaan kopen!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Ik heb dit topic ook net te laat gelezen, ik keek vanmorgen op mijn i-phone en toen was het 7:45. Ik liep nog op mijn gemakje naar de badkamer en toen pas besefte ik me dat mijn vriend er al om 7 uur uit had gemoeten. Gelukkig hoefde ik pas om half 11 op school te zijn maar voor de rest van de week heb ik hem alvast op herhalen gezet.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Aaargh ik heb me dus ook verslapen vanmorgen
Ik geloof dat ik maar een gewone wekker ga halen vanmiddag...
Ik geloof dat ik maar een gewone wekker ga halen vanmiddag...
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Nou k heb ook een Iphone, 3GS en mijn wekker doet het gewoon!...
Annoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 81
Ik moest er zaterdag 7 uur uit en toen ging de wekker ook niet inderdaad. Gelukkig was ik al wakker om die tijd anders waren ze niet blij geworden op m'n werk denk ik
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Mijn wekker ging gewoon vanmorgen en gisteravond. Hoefde er niet vroeg uit, maar wilde het even proberen haha. En toen ging ik terugdenken, maar zaterdag deed hij het ook gewoon. Heb toen even een uurtje geslapen en mijn wekker gezet, en daar werd ik wakker van. Heb een iPhone 3G..
Gast- Gast
De iPhone 4 van mijn vriend is vanochtend gewoon gegaan. Ik had voor de zekerheid mijn eigen wekker ook nog gezet, want dat risico wilde we niet echt lopen om ons te verslapen. Achteraf gezien niet nodig. Maar ik weet niet of ik nog op de wekker van de iPhone vertrouw.. Beter 1 teveel dan geen wekker..
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» iPhone wekker
» Mijn ING --> werkt niet?
» iPhone 4S: ik hoor hen niet, zij mij wel
» Youtube werkt niet
» facebook werkt niet
» Mijn ING --> werkt niet?