Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spijkerbroek voor grote maten

+12
Roxi3
Roxy
Ibbeltje
Fayebella
Kaat
CCC
Verona
Marin
Inge
Tania
rapa nui
mzcharlotte
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Spijkerbroek voor grote maten - Pagina 2 Empty Re: Spijkerbroek voor grote maten

Bericht  JustMeDaan di 22 nov 2011 - 3:12

Ik zweer bij C&A, bij mij niet vormeloos aan mijn kont. Juist wat strakker. Ik neem dat wel de bootcut modellen, die in de wand liggen. Zijn 39,95 per stuk.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijkerbroek voor grote maten - Pagina 2 Empty Re: Spijkerbroek voor grote maten

Bericht  Blond di 22 nov 2011 - 9:53

Toen ik maat 44 had, kocht ik mijn spijkerbroeken altijd bij Mexx en MissEtam. Mexx gaat tot maat 44, maar valt vrij groot, dus is weet!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx wo 23 nov 2011 - 3:58

Nour schreef:Mocht je toevallig binnenkort op Texel zijn, weet ik daar nog wel een leuk adresje voor je. Vermoed alleen dat je dan wel een paar tientjes meer kwijt bent dan bij de winkels die hier genoemd zijn, maar ik vind de pasvorm vaak wel erg mooi en de materialen van goede kwaliteit.

Zou je mij die kunnen pm'en. Ik pas zelf dan nog wel in confectiemaat maar moeder heeft ook een maatje meer en aangezien die nog wel regelmatig op texel komt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: