Misselijk en hoofdpijn, wat kan je er aan doen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Misselijk en hoofdpijn, wat kan je er aan doen?
Gisteren was ik al erg misselijk en had ik hoofdpijn, vandaag had ik dit weer.
Nadat ik overgegeven had heb ik mezelf op kunnen vegen en ben naar het werk gegaan, maar ik kon wel zo omvallen...
Dat dit erbij hoort snap ik, maar kan je het ook minder erg maken??
Dus bepaalde dingen eten of juist iets niet?
En kan je paracetemol op een lege maag innemen?
Vanmorgen was ik meteen al misselijk en had lichte hoofdpijn. Ik heb toen een broodje gegeten en een glas melk met paracetemol en de vitamine`s. Dit kwam er zo weer uit. Is het misschien beter om niet met melk te beginnen?
Later heb ik een banaan gegeten en nog wat later met water de paracetemol, dit ging wel goed.
Ik ben vooral misselijk, heb hoofdpijn en vanmorgen was ik zoooo moe(heb wel goed geslapen) dat toen ik op de wc zat ik bijna in slaap viel Ook was ik af en toe duizelig en had het ijskoud. Ik heb wel wat werk kunnen doen, maar kon me totaal niet concentreren en na een aantal keer langs de wc te gaan omdat ik dacht dat ik moest overgeven heb ik me maar ziek gemeld... Dit wil ik eigenlijk nog helemaal niet, maar ik zag het gewoon even niet zitten... Heb geslapen van 11:15 tot 14:30 en voel me nu een stuk beter!
Beetje lang verhaal, maar bij de 1e had ik dit helemaal niet (zal het dan nu een jongetje zijn? ) en weet gewoon even niet hoe ik hier mee om moet gaat. Ik heb een drukke week voor de boeg op mijn werk, het komt dus ook niet zo goed uit, haha.
Zit er ook aan te denken om mijn bazin toch te vertellen dat ik zwanger ben als het woensdag nog zo is, maar onze ouders weten het nog niet eens! Ik ben nu 6,5 week zwanger. We willen het met 10 weken na de 1e echo vertellen.
Bedenk me net, misschien ben ik ook wel gewoon ziek, het hoeft natuurlijk niet me de zwangerschap te maken te hebben.
Nadat ik overgegeven had heb ik mezelf op kunnen vegen en ben naar het werk gegaan, maar ik kon wel zo omvallen...
Dat dit erbij hoort snap ik, maar kan je het ook minder erg maken??
Dus bepaalde dingen eten of juist iets niet?
En kan je paracetemol op een lege maag innemen?
Vanmorgen was ik meteen al misselijk en had lichte hoofdpijn. Ik heb toen een broodje gegeten en een glas melk met paracetemol en de vitamine`s. Dit kwam er zo weer uit. Is het misschien beter om niet met melk te beginnen?
Later heb ik een banaan gegeten en nog wat later met water de paracetemol, dit ging wel goed.
Ik ben vooral misselijk, heb hoofdpijn en vanmorgen was ik zoooo moe(heb wel goed geslapen) dat toen ik op de wc zat ik bijna in slaap viel Ook was ik af en toe duizelig en had het ijskoud. Ik heb wel wat werk kunnen doen, maar kon me totaal niet concentreren en na een aantal keer langs de wc te gaan omdat ik dacht dat ik moest overgeven heb ik me maar ziek gemeld... Dit wil ik eigenlijk nog helemaal niet, maar ik zag het gewoon even niet zitten... Heb geslapen van 11:15 tot 14:30 en voel me nu een stuk beter!
Beetje lang verhaal, maar bij de 1e had ik dit helemaal niet (zal het dan nu een jongetje zijn? ) en weet gewoon even niet hoe ik hier mee om moet gaat. Ik heb een drukke week voor de boeg op mijn werk, het komt dus ook niet zo goed uit, haha.
Zit er ook aan te denken om mijn bazin toch te vertellen dat ik zwanger ben als het woensdag nog zo is, maar onze ouders weten het nog niet eens! Ik ben nu 6,5 week zwanger. We willen het met 10 weken na de 1e echo vertellen.
Bedenk me net, misschien ben ik ook wel gewoon ziek, het hoeft natuurlijk niet me de zwangerschap te maken te hebben.
Tittih- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 90
Registratiedatum : 14-08-11
Re: Misselijk en hoofdpijn, wat kan je er aan doen?
Denk dat het een kwestie is van uitvinden wat er lekker valt en wat niet. Brood valt hier echt niet goed 's ochtends, dat eet ik wel als lunch maar moet daar niet mee beginnen. Heb een hele tijd crackers gegeten als ontbijt, soms ging dat goed, soms niet, nu eet ik sinds 2 weken alleen maar rijstwafels, die blijven er tot nu toe in elke dag maar ik ben dan ook al bijna 18 weken dus het kan ook toeval zijn. Ook thee moet ik niet mee beginnen, cola light of ice tea light gaat meestal wel.
Ik zou als ik jou was gewoon proberen naar je werk te gaan en kijken of het daar minder wordt. Zo niet kun je je altijd nog ziekmelden. Hier is het meestal zo dat ik wel nog misselijk ben als ik van huis ben, maar overgeven doe ik maar heel af en toe ergens anders.
Ik zou als ik jou was gewoon proberen naar je werk te gaan en kijken of het daar minder wordt. Zo niet kun je je altijd nog ziekmelden. Hier is het meestal zo dat ik wel nog misselijk ben als ik van huis ben, maar overgeven doe ik maar heel af en toe ergens anders.
Gast- Gast
Vervelend he dat misselijk zijn! Wat bij mij goed hielp was ginger ale deze fles:
Ook een paar slokken cola hielp tegen de misselijkheid. Verder kleine beetjes eten gedurende dag.
Verder is het uitproberen wat helpt bij jou en waar je misselijk van word.
Ook een paar slokken cola hielp tegen de misselijkheid. Verder kleine beetjes eten gedurende dag.
Verder is het uitproberen wat helpt bij jou en waar je misselijk van word.
Gast- Gast
Tittih, ik was je al een tijdje kwijt in 'ons' topic! Maar hier ben je, en zwanger! Dat wist ik niet eens, nog gefeliciteerd
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ik was in de eerste weken zo ontzettend ziek, dat ik bijna flauwviel omdat ik niks binnen kon houden. Ik heb van de HA Emesafene gekregen en sindsdien is de misselijkheid te doen... Ik houd in elk geval 3 maaltijden binnen, maar misselijkheidsvlagen heb ik nog wel...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Inderdaad, wat Arden zegt: even uittesten wat goed valt. Ik kon 's ochtends het beste cornflakes eten, van brood moet ik sowieso overgeven. Cola om het half uur drinken is een tip die ik gekregen heb van de arts die goed werkte bij mij.
Gast- Gast
Ik vind het zó leuk dat je zwanger bent! Las het een tijd geleden in een topic maar had geen tijd te reageren, dus nu dan maar: gefeliciteerd!!!
Vervelend van je hoofdpijn en misselijkheid. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van gehad dus kan je geen tips geven...
Vervelend van je hoofdpijn en misselijkheid. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van gehad dus kan je geen tips geven...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Alyssa: Ik merkte doordat mijn lichaam me voor de gek aan het houden was het beter was om er even niet teveel mee bezig te zijn!
Pien: Hè ik wist niet dat ik jou ook had verteld wie ik ben Of ben ik door de mand gevallen?
Chococupcake: Emasafene is nog niet aan de orde, dat heb ik bij de 1e wel gehad, ik kon toen tot 2x toe ook werkelijk niks meer binnenhouden.
Twellie: Vanmiddag is het aardig rustig gebleven, ik merk dat als ik een poos lig, ik me een stuk beter voel. Toen ik ging koken werd ik weer misselijk en heb ik wat cola genomen, dat werkte wel! Dat wordt dus ontbijten met cola, haha.
Hopelijk gaat het morgen beter, dinsdag is mijn vrije dag, komt wel goed uit dus!
Pien: Hè ik wist niet dat ik jou ook had verteld wie ik ben Of ben ik door de mand gevallen?
Chococupcake: Emasafene is nog niet aan de orde, dat heb ik bij de 1e wel gehad, ik kon toen tot 2x toe ook werkelijk niks meer binnenhouden.
Twellie: Vanmiddag is het aardig rustig gebleven, ik merk dat als ik een poos lig, ik me een stuk beter voel. Toen ik ging koken werd ik weer misselijk en heb ik wat cola genomen, dat werkte wel! Dat wordt dus ontbijten met cola, haha.
Hopelijk gaat het morgen beter, dinsdag is mijn vrije dag, komt wel goed uit dus!
Tittih- Fluisteraar
BUSTED!! hahaha... je bent idd door de mand gevallen!! maar, ik hou mn mond hoor!Tittih schreef:Pien: Hè ik wist niet dat ik jou ook had verteld wie ik ben Of ben ik door de mand gevallen?
Pien- Ratel
Haha, ik plaatste wel eens per ongeluk onder de verkeerde naam...
En het verhaal over onze vakantie was ook herkenbaar, dat heb ik later aangepast!
Ach ik vind het niet erg dat sommigen het weten, ik wil het alleen voor naasten niet herkenbaar op internet hebben.
Maare bedankt voor de felicitatie
En het verhaal over onze vakantie was ook herkenbaar, dat heb ik later aangepast!
Ach ik vind het niet erg dat sommigen het weten, ik wil het alleen voor naasten niet herkenbaar op internet hebben.
Maare bedankt voor de felicitatie
Tittih- Fluisteraar
Idd het verhaal van de vakantie, daardoor wist ik het zeker! Nou ja, het is verder niet aan mij om te gaan roepen wie je bent dus ik hou daar lekker mn mond over.... Hopelijk is het wel gewoon een griepje en gaat het snel beter!
Pien- Ratel
Mama_van2 schreef:Nu ben ik nieuwsgierig
Ik ook!
Gast- Gast
Sinds gisteren gaat het een stuk beter! Heb weer heerlijk geslapen en onze dochter werd weer eens een keer om 7.37 wakker ipv 6 uur !
Voelde me ook aardig goed en heb net een broodje met melk op (omdat ik me wel goed voelde) en dat lijkt goed te gaan!
Ik neem wel straks pas de vitamine`s in, eerst even mijn maag laten rusten.
Nu maar duimen dat het gewoon een griepje was! Ik kan het de komende dagen echt niet erbij hebben.
Er komen namelijk belangrijke (maar ook erg leuke) dagen aan op mijn werk.
Voelde me ook aardig goed en heb net een broodje met melk op (omdat ik me wel goed voelde) en dat lijkt goed te gaan!
Ik neem wel straks pas de vitamine`s in, eerst even mijn maag laten rusten.
Nu maar duimen dat het gewoon een griepje was! Ik kan het de komende dagen echt niet erbij hebben.
Er komen namelijk belangrijke (maar ook erg leuke) dagen aan op mijn werk.
Tittih- Fluisteraar
Fijn dat je je beter voelt! En lekker dat je zo goed hebt geslapen, daar knap je vaak ook echt van op!
Ik heb ook een tijdje mijn vitamines in de middag of avond genomen omdat ik dan niet misselijk was.
Ik heb ook een tijdje mijn vitamines in de middag of avond genomen omdat ik dan niet misselijk was.
Gast- Gast
+1Snoepy87 schreef:Mama_van2 schreef:Nu ben ik nieuwsgierig
Ik ook!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» 30 wkn zwanger, opeens weer misselijk en hoofdpijn. -update-
» Misselijk en werk
» Misselijk van foliumzuur?
» om misselijk van te worden...
» Kate is misselijk...
» Misselijk en werk
» Misselijk van foliumzuur?
» om misselijk van te worden...