floor is bevallen!
+50
Floor
Spring
pitbullgup
Parisienne
Coccinelle
Alex
Tsjip
nillis
vlinder-19
sheila123
*Lookie*
Clapperdie
Teddyaapje
Jelin
Ugly Betty
blondje1313
Dani
yes1984
liesje
Muppetje
Koffieleut
SarahKey
Snoes
Fiebje
LindaK
Lejow
Jade
mickey
**_pearl_**
joyce0606
Shy
Smaragdje
Fearie
studiebol
Zininzon
Flip Fluitketel
Tiara
meisje
Supertalentje
Happydobby
lief
Aimee
Wennes
Thunder
L!ND@
Susan
sabje
Amber-
PapillonRose
Tania
54 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: floor is bevallen!
Floor schreef:Even een update vanuit mijn kant.
Mijn wond van de ks geneest goed maar mijn buik, jemig zeg, ik heb echt nog veeeel buik, lijk nog steeds zwanger.
Dat had ik de laatste keer ook, dit heeft ook te maken met de keizersnee. Bij mij waren het echt vooral de darmen die zo hoog lagen, je zag ook echt die darmen gekronkeld liggen. Dit kan wel 6 weken duren, dus komt vast goed. Bij mij zakte het na 2 weken wel af. Moest ook heel veel de wind laten gaan, maar dat moet je dan ook gewoon doen. Dat lucht echt op.
Wel heftig dan hè, ineens een keizersnee. Dat herken ik wel. Ik moet er de laatste tijd steeds vaker aan denken, en nu pas komen er steeds meer dingen boven, alles ging toen echt totaal langs me heen.
Gast- Gast
Floor schreef:Even een update vanuit mijn kant.
Mijn wond van de ks geneest goed maar mijn buik, jemig zeg, ik heb echt nog veeeel buik, lijk nog steeds zwanger.
Ik zag er na vier weken nog steeds uit alsof ik 25 weken zwanger was, heel herkenbaar.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Floor schreef:Even een update vanuit mijn kant.
Ik zag er na vier weken nog steeds uit alsof ik 25 weken zwanger was, heel herkenbaar.
Bij mij is het nu 6,5 week na de ks ook nog wel wat opgezet. Heb echt een opgezet 12 weken zwanger buikje. Maar volgens de gyn. gaat dat allemaal veranderen als je aan de slag mag en kan met je buikspieren trainen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Het komt ook wel weer goed, ik ging na 6 weken weer hardlopen Inmiddels een paar weken weer niet vanwege vermoeidheid--> schildklier werkt niet goed, dus nu medicatie.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoera, de zoon van Floor is 1 jaar!
» Ik ben bevallen!!
» PiP is bevallen!
» Shy is bevallen!
» Ik ben bevallen
» Ik ben bevallen!!