floor is bevallen!
+50
Floor
Spring
pitbullgup
Parisienne
Coccinelle
Alex
Tsjip
nillis
vlinder-19
sheila123
*Lookie*
Clapperdie
Teddyaapje
Jelin
Ugly Betty
blondje1313
Dani
yes1984
liesje
Muppetje
Koffieleut
SarahKey
Snoes
Fiebje
LindaK
Lejow
Jade
mickey
**_pearl_**
joyce0606
Shy
Smaragdje
Fearie
studiebol
Zininzon
Flip Fluitketel
Tiara
meisje
Supertalentje
Happydobby
lief
Aimee
Wennes
Thunder
L!ND@
Susan
sabje
Amber-
PapillonRose
Tania
54 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: floor is bevallen!
Gefeliciteerd! Alles goed met jou en je kindje?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Gefeliciteerd! Geniet ervan!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Gefeliciteerd met jullie zoon en veel geluk.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Gefeliciteerd!!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd met jullie zoon!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Gefeliciteerd!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Gefeliciteerd! Veel geluk met elkaar!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zie het nu pas, gefeliciteerd!! Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat jullie lekker kunnen genieten met z'n drietjes!
Gast- Gast
Proficiat meis! hopelijk gaat t allemaal goed met jullie (en toch een jongen dus )
Geniet er maar lekker van en voel je snel weer helemaal fit
Geniet er maar lekker van en voel je snel weer helemaal fit
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Gefeliciteerd!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Iedereen bedankt voor de felicitaties!!
ik meld me even snel, ik ben net thuis uit het ziekenhuis, onze mooie jongen doet het redelijk (hij is veel afgevallen en borstvoeding is een grote frustratie op dit moment maar hopelijk komt het allemaal snel/goed op gang).
Na een bevalling van 24 uur is hij 20-11-2011 geboren om 19 uur, met een spoedkeizersnede (na 2 uur persen kon hij er nog steeds niet uit, z'n hoofd lag gedraaid en kon de bocht niet maken, alle extra handelingen hielpen ook niet. Ik voel me er niet goed onder dat het een ks is geworden, ik vind het erg dat het zo is gegaan en ik het niet zelf kon).
Hij woog 3760 en was 50cm. Hij lijkt op ons allebei
Ik voel me best goed (tot nu toe geen migraine gehad gelukkig), de wond geneest best goed (al is die nog wel pijnlijk). Maar vandaag dus naar huis. Zit nu in mijn eigen huiskamer, met de kraamhulp die aan het stofzuigen is (wat vind ik het moeilijk een vreemde in mijn huis die de hele tijd zegt wat ik moet doen en dat ik naar bed moet).
Nu ga ik stoppen, even eten en dan weer proberen aan te leggen en weer kolven en bijvoeden.
liefs Floor
ik meld me even snel, ik ben net thuis uit het ziekenhuis, onze mooie jongen doet het redelijk (hij is veel afgevallen en borstvoeding is een grote frustratie op dit moment maar hopelijk komt het allemaal snel/goed op gang).
Na een bevalling van 24 uur is hij 20-11-2011 geboren om 19 uur, met een spoedkeizersnede (na 2 uur persen kon hij er nog steeds niet uit, z'n hoofd lag gedraaid en kon de bocht niet maken, alle extra handelingen hielpen ook niet. Ik voel me er niet goed onder dat het een ks is geworden, ik vind het erg dat het zo is gegaan en ik het niet zelf kon).
Ik voel me best goed (tot nu toe geen migraine gehad gelukkig), de wond geneest best goed (al is die nog wel pijnlijk). Maar vandaag dus naar huis. Zit nu in mijn eigen huiskamer, met de kraamhulp die aan het stofzuigen is (wat vind ik het moeilijk een vreemde in mijn huis die de hele tijd zegt wat ik moet doen en dat ik naar bed moet).
Nu ga ik stoppen, even eten en dan weer proberen aan te leggen en weer kolven en bijvoeden.
liefs Floor
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor das best heftig allemaal!! Veel sterkte met je herstel.
Maar ik hoop dat je ook lekker aan het genieten bent!!
Maar ik hoop dat je ook lekker aan het genieten bent!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Bij deze gefeliciteerd, en denk aan jezelf he! Neem je rust om te genezen, keizersnee is niet niks. Hoop dat je bv snel op gang komt.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Gefeliciteerd met jullie zoontje!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Floor schreef:
liefs Floor
Meis doe rustig aan, ik weet er alles van als het niet lukt en je krijgt een operatie met wond en een ziekenhuisopname erbij.
Laat je verwennen door de kraamzorg, ik stond na 5 dagen de was al te doen, gewoon omdat ik vond dat ik gefaald had. En dat moet je dus niet doen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Oei... dat klinkt inderdaad als een heftige bevalling. Fijn dat je je wel goed voelt en nog geen migraine hebt gehad. Hopelijk blijft dat je de komende tijd bespaard, je hebt er de laatste tijd genoeg last van gehad.
Wat jammer dat jullie knul zoveel is afgevallen. Hopelijk komt de borstvoeding goed op gang!
Sterkte met aansterken en verwerken
Oh ja: en nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
(ben wel heeeeeeel nieuwsgierig hoe hij heet )
Wat jammer dat jullie knul zoveel is afgevallen. Hopelijk komt de borstvoeding goed op gang!
Sterkte met aansterken en verwerken
Oh ja: en nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
(ben wel heeeeeeel nieuwsgierig hoe hij heet )
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Gefeliciteerd met jullie zoon! :flower:
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
wat fijn floor dat je thuis bent! hier was in het begint de bv ook drama! maar het is nu echt al een stuk beter!! bij dag 2 had ik eigenlijk helemaal gehad! maar gelukkig doorgezet!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Een keizersnede maakt je geen slechte mama hoor. Je kindje vindt jouw echt niet minder lief omdat hij er een beetje moeilijk uitkwam .
Doe lekker rustig aan en hopelijk loopt alles snel wat soepeler.
Doe lekker rustig aan en hopelijk loopt alles snel wat soepeler.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
+1 Probeer lekker te genieten van je gezinnetje en laat je verwennen door je man en de kraamhulpTania schreef:Een keizersnede maakt je geen slechte mama hoor. Je kindje vindt jouw echt niet minder lief omdat hij er een beetje moeilijk uitkwam
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Even een update vanuit mijn kant.
de borstvoeding kwam echt niet op gang, de hele dag kolven en dan had ik 75cc bij elkaar (elke 2 uur kolven ). Ook voedde ik hem elke 2 uur live (20 minuten per borst) en daarna kreeg hij nog zo'n 30cc flesvoeding. Ik raakte echt compleet gefrustreerd omdat onze zoon niet wil drinken aan de borst (hij tut er alleen maar aan, ook met tepelhoedje). Uiteindelijk besloten om te stoppen met borstvoeding.
Vanaf het moment dat hij alleen maar flesvoeding kreeg kon ik echt gaan genieten van hem, hij deed het veel beter (ging weer omhoog in gewicht, eerder viel hij alleen maar af).
Nu zit hij verstopt door de H.A. voeding en gaan we over op omneo (ofzoiets), mijn man is nu naar de winkel en hopelijk kan ons mannetje snel weer poepen want nu perst hij zich een ongeluk en er komt niks (heel soms na 3 uur persen een keutel, echt zo zielig om te zien).
Mijn wond van de ks geneest goed maar mijn buik, jemig zeg, ik heb echt nog veeeel buik, lijk nog steeds zwanger. Maar ach ik heb het er op dit moment allemaal wel voor over, ons mannetje is alles waard.
Zelfs mijn man (die heel hard riep dat het echt niet allemaal zo zou veranderen) heeft inmiddels vanalles voor hem gedaan en heeft alles voor hem over, als ik vooraf dingen had gezegd die hij zou doen zou hij me heel hard uitlachen (zoals met vaseline z'n kringspier masseren zodat hij misschien gaat poepen, het helemaal niet erg vinden om midden in de nacht je bed uit te gaan omdat je zoon alles onder spuugt en jij het moet opruimen, enzovoort, enzovoort). Ons wonder is het allemaal waard!
de borstvoeding kwam echt niet op gang, de hele dag kolven en dan had ik 75cc bij elkaar (elke 2 uur kolven ). Ook voedde ik hem elke 2 uur live (20 minuten per borst) en daarna kreeg hij nog zo'n 30cc flesvoeding. Ik raakte echt compleet gefrustreerd omdat onze zoon niet wil drinken aan de borst (hij tut er alleen maar aan, ook met tepelhoedje). Uiteindelijk besloten om te stoppen met borstvoeding.
Vanaf het moment dat hij alleen maar flesvoeding kreeg kon ik echt gaan genieten van hem, hij deed het veel beter (ging weer omhoog in gewicht, eerder viel hij alleen maar af).
Nu zit hij verstopt door de H.A. voeding en gaan we over op omneo (ofzoiets), mijn man is nu naar de winkel en hopelijk kan ons mannetje snel weer poepen want nu perst hij zich een ongeluk en er komt niks (heel soms na 3 uur persen een keutel, echt zo zielig om te zien).
Mijn wond van de ks geneest goed maar mijn buik, jemig zeg, ik heb echt nog veeeel buik, lijk nog steeds zwanger. Maar ach ik heb het er op dit moment allemaal wel voor over, ons mannetje is alles waard.
Zelfs mijn man (die heel hard riep dat het echt niet allemaal zo zou veranderen) heeft inmiddels vanalles voor hem gedaan en heeft alles voor hem over, als ik vooraf dingen had gezegd die hij zou doen zou hij me heel hard uitlachen (zoals met vaseline z'n kringspier masseren zodat hij misschien gaat poepen, het helemaal niet erg vinden om midden in de nacht je bed uit te gaan omdat je zoon alles onder spuugt en jij het moet opruimen, enzovoort, enzovoort). Ons wonder is het allemaal waard!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
fijn om te lezen dat je meer rust hebt nu je op flesvoeding over bent gestapt!! Jammer dat je kleine man daarom niet goed kan poepen, hoop voor je dat de omneo voeding wel gaat helpen daarbij.
liefs
liefs
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoera, de zoon van Floor is 1 jaar!
» Ik ben bevallen!!
» PiP is bevallen!
» Shy is bevallen!
» Ik ben bevallen
» Ik ben bevallen!!
» PiP is bevallen!