Wie is er ook gestript?
+13
knets
Bruintje Beer
Sjonno
Vancity_girl
Susan
Flip Fluitketel
nillis
xxjojootjexx
Makamba
meisjesmama
Tazz
Petteflet
Pussycat
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie is er ook gestript?
Susan schreef:Tazz schreef:
Sinds gisteravond verlies ik ook veel slijm met licht bloed. Geen idee of dat de slijmprop is, we wachten wel af. Ik heb in ieder geval met 41 weken een gesprek bij de gyn over inleiden want ik trek het zo niet veel langer en ik heb ook niet het idee dat hij er uit zichzelf uit zal komen.
Het klinkt wel alsof het de slijmprop is. Het kan opeens beginnen natuurlijk, kan me wel voorstellen dat je het zat bent, maar ik denk dat veel vrouwen zich de dag van tevoren nog niet konden voorstellen dat ze morgen gingen bevallen. Hopelijk hoef je niet te wachten tot 41 weken.
Ik hoop het ook dank je. Verlies nog steeds erg veel slijm met een beetje bloed en heb echt pijnlijke krampen maar het zijn geen weeën. En ook erg onregelmatig. Het lijkt ook of ik nu veel meer last heb van mijn bekken dan ik al had, al weet ik niet of dit door het strippen komt.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ben bij de oudste 1x gestript toen ik een week overtijd was..
Ben bij de jongste 2x gestript. Eerste keer met 3 dagen overtijd en tweede keer met anderhalve week overtijd.
Bij mij heeft het strippen nooit geholpen..
Ben bij de jongste 2x gestript. Eerste keer met 3 dagen overtijd en tweede keer met anderhalve week overtijd.
Bij mij heeft het strippen nooit geholpen..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Nou ik ben net gestript...
Ben benieuwd, maar ik vrees dat het weinig zin heeft gehad want ik voel totaal niks.
Enkel een harde buik zo nu en dan.
Ben benieuwd, maar ik vrees dat het weinig zin heeft gehad want ik voel totaal niks.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Spannend Pussycat! Ik ben 2x gestript waarvan ik de eerste keer ook niks voelde. Een beetje buikkrampen maar meer ook niet. 2e keer werd ik s'ochtends gestript en begon de bevalling s'avonds...of het door het strippen kwam? Geen idee..kan ook toeval geweest zijn..Pussycat schreef:Nou ik ben net gestript...
Ik hoop dat het voor jou wel doorgaat zetten! Succes!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik ben 2x gestript, rond 39 week.
Ik vond het verschrikkelijk pijn doen en het heeft niet geleid tot de bevalling.
Ik vond het verschrikkelijk pijn doen en het heeft niet geleid tot de bevalling.
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben met 41+2 gestript en met 41+3 bevallen!
Ik had al 2 cm ontsluiting toen ze me stripte, ik zat nog niet weer op de stoel aan de spreektafel en ik voelde al (voor)weeen! Deze kwamen toen om de 9/10 minuten en dat 10 uur lang, vanaf toen kwamen ze sneller en nog eens 11 uur later ben ik bevallen!
Bij mij heeft het dus wel geholpen.
Ze zeggen dat de meeste kans van slagen bij 41+ is.
Ik had al 2 cm ontsluiting toen ze me stripte, ik zat nog niet weer op de stoel aan de spreektafel en ik voelde al (voor)weeen! Deze kwamen toen om de 9/10 minuten en dat 10 uur lang, vanaf toen kwamen ze sneller en nog eens 11 uur later ben ik bevallen!
Bij mij heeft het dus wel geholpen.
Ze zeggen dat de meeste kans van slagen bij 41+ is.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
hey pip,
Ja onze verloskundige zei ook dat kans op slagen verhoogt bij 41 weken, maar ja als we dan pas gaan beginnen en het zet nog niet door binnen 7 dagen dan moet ik sowieso naar het ziekenhuis. En ik wil dolgraag thuis bevallen, dus vandaar dat ze nu al de 1e poging gedaan hebben.
Maar nog steeds niks haha. Als er vrijdag nog geen baby is dan word ik dan weer gestript. Dan ben ik 40+5 dus zit ik nog steeds voor die 41e week maar we moeten iets proberen :-)
Ach we wachten af, maar volgens mij moet ik vrijdag gewoon weer gestript worden of die harde buiken moeten even iets regelnmatiger en harder komen nu, want niks doet pijn of wat dan ook pfff...
Wel een heel beweeglijke baby terwijl ik de laatste paar weken weinig beweging voelde. En nu echt een beetje trappelen weer. ( tenminste dat wordt geprobeerd voor zover dat nog kan )
Ja onze verloskundige zei ook dat kans op slagen verhoogt bij 41 weken, maar ja als we dan pas gaan beginnen en het zet nog niet door binnen 7 dagen dan moet ik sowieso naar het ziekenhuis. En ik wil dolgraag thuis bevallen, dus vandaar dat ze nu al de 1e poging gedaan hebben.
Maar nog steeds niks haha. Als er vrijdag nog geen baby is dan word ik dan weer gestript. Dan ben ik 40+5 dus zit ik nog steeds voor die 41e week maar we moeten iets proberen :-)
Ach we wachten af, maar volgens mij moet ik vrijdag gewoon weer gestript worden of die harde buiken moeten even iets regelnmatiger en harder komen nu, want niks doet pijn of wat dan ook pfff...
Wel een heel beweeglijke baby terwijl ik de laatste paar weken weinig beweging voelde. En nu echt een beetje trappelen weer. ( tenminste dat wordt geprobeerd voor zover dat nog kan )
Pussycat- Ratel
Was het ook echt behoorlijk pijnlijk het strippen??
Het schijnt dat hoe harder ze het doen hoe meer effect het heeft;)
Succes nog maar even met de laatste loodjes!
Het schijnt dat hoe harder ze het doen hoe meer effect het heeft;)
Succes nog maar even met de laatste loodjes!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Nou nee...
Ze was bezig en zei van nu kan het gevoelig worden.
En nu zal het waarschijnlijk meer pijn doen.
En nu zal je het zeker voelen.
Maar ik zei steeds nee, nee, nee maar harder deed ze het ook niet.
Dus heb er weinig van gemerkt ja je voelt het wel, maar pijn echt niet.
Dus dat zei ik ook, maar zei zegt ook van ja de één is hardhandiger dan de ander.
Maar ze zei in het begin ook dat als zij het deed er een grote kans van slagen was. Dus ik dacht dat zal dan wel pijn doen bij jou haha, maar niet dus...
Ze was bezig en zei van nu kan het gevoelig worden.
En nu zal het waarschijnlijk meer pijn doen.
En nu zal je het zeker voelen.
Maar ik zei steeds nee, nee, nee maar harder deed ze het ook niet.
Dus heb er weinig van gemerkt ja je voelt het wel, maar pijn echt niet.
Dus dat zei ik ook, maar zei zegt ook van ja de één is hardhandiger dan de ander.
Maar ze zei in het begin ook dat als zij het deed er een grote kans van slagen was. Dus ik dacht dat zal dan wel pijn doen bij jou haha, maar niet dus...
Pussycat- Ratel
Nou hier gaat dat mss wel op,want de 1e keer deed de verloskundige het,deed niet echt pijn,naja lekker was het ook niet dat geroer,maar de 2e keer werd het in het zh gedaan en toen moest ik me echt inhouden,my god dat was echt een hardhandig mens die me stripte daar hahahaha! Maar s'avonds is het toen ook daadwerkelijk begonnen.
Maar goed Pussycat,het zegt allemaal niks in feite dus ik denk dat je gewoon rustig moet afwachten hoe vervelend dat ook is....
Maar goed Pussycat,het zegt allemaal niks in feite dus ik denk dat je gewoon rustig moet afwachten hoe vervelend dat ook is....
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ja ik denk het ook sheila meer kan je niet doen hé...
Vanmorgen wel wat menstruatiekrampjes en mijn slijmprop verloren :o
Maar ja en ook dat kan weer niks zeggen
Wat kunnen veel dingen toch een hoop zeggen, maar tegelijk ook weer helemaal niks.
Want in sommige boekjes staat dat het verlies van een slijmprop begin van bevalling is en in andere boekjes staat weer dat het geen garantie is... haha om gek van te worden...
Nou ja ik wacht (on)rustig verder.
Vanmorgen wel wat menstruatiekrampjes en mijn slijmprop verloren :o
Maar ja en ook dat kan weer niks zeggen
Wat kunnen veel dingen toch een hoop zeggen, maar tegelijk ook weer helemaal niks.
Want in sommige boekjes staat dat het verlies van een slijmprop begin van bevalling is en in andere boekjes staat weer dat het geen garantie is... haha om gek van te worden...
Nou ja ik wacht (on)rustig verder.
Pussycat- Ratel
Oeh spannend! Ik hoop dat het snel op gang komt
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2