Baarmoederslijmvlies
+2
Paper Crown
Muppetje
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Baarmoederslijmvlies
Ik ben probleemloos en snel zwanger geraakt na een curretage. Van dun baarmoederslijmvlies had ik nog nooit gehoord.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Ah joh, zó vies is Floradix nou ook weer niet toch? Overdrijven is ook een vak Het is niet het lekkerste drankje dat er is, maar ik kan het puur prima hebben hoor. En het krikt wel enorm je vitaminegehalte op. Met 1 fles doe ik ongeveer een maand en ik geloof dat een fles hooguit €12 kost. Dat is €3 per week. Valt hartstikke mee dus
Gast- Gast
Muppetje schreef:Twellie schreef:Googlen is echt een heel slecht plan. Je leest alleen de rampverhalen, de vrouwen die een curretage hebben gehad, de maand erna weer zwanger zijn geworden, vervolgens een probleemloze zwangerschap hebben gehad waarna ze een gezond kind op de wereld hebben gezet, zetten hun verhaal over het algemeen niet op internet. Ik heb mezelf echt een Googleverbod opgelegd voor bepaalde zaken / angsten waar ik dan weer mee zit, misschien voor jou ook een idee ?
Je gaat verder met Clomid, dan wordt je baarmoederslijmvlies gewoon elke maand opgemeten bij de controle. Ik gebruikte dus ook Clomid en het was elke maand harstikke mooi in orde bij elke dosering die ik heb gehad.
Wanneer gaan jullie eigenlijk weer verder met proberen zwanger te worden?
Ik heb voor de miskraam helemaal geen controle gehad tijdens het Clomidgebruik, alleen bloerikken. Ik weet dus niet of mijn slijmvlies eerder goed was
Het Googleverbod is wel n idee inderdaad
We gaan het weer proberen als het weer mag van de gyn. We moesten een cyclus afwachten. Twee december heb ik weer een afspraak, ik denk dat ik daarna weer een menstruatie moet opwekken met primolut en dan verder mag. Dan zou ik rond oud en nieuw weer n ei hebben
Je baarmoederslijmvlies was gewoon goed, anders was je niet zwanger geworden en zo lang gebleven. Je kunt voor je eigen gemoedsrust altijd om een controle vragen, gewoon even uitleggen dat je er onzeker over bent geworden en dan mag het vast wel.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ah joh, zó vies is Floradix nou ook weer niet toch? Overdrijven is ook een vak Het is niet het lekkerste drankje dat er is, maar ik kan het puur prima hebben hoor. En het krikt wel enorm je vitaminegehalte op. Met 1 fles doe ik ongeveer een maand en ik geloof dat een fles hooguit €12 kost. Dat is €3 per week. Valt hartstikke mee dus
Dan doe ik zeker iets verkeerd. Ik moet 20 ml op een dag en ik doe 3 wkn met een grote fles, die hier 20 euro kost bij de tuinen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Trouwens mijn gynaecoloog zei.. je baarmoederslijmvlies is pas zorgwekkend als het onder de 4mm komt.. tussen 6-9 is normaal bij normale menstruatie zonder rotzooi en met IVF etc wordt het opgehoogd. Maar zoals ik al zei Muppetje.. in je eileider groeit geen slijmvlies zoals in je baarmoeder maar toch raken vrouwen ook zwanger van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik zou me niet zo druk maken, van een curretage kan je niet onvruchtbaar worden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Lejow schreef:Jolicious schreef:Ah joh, zó vies is Floradix nou ook weer niet toch? Overdrijven is ook een vak Het is niet het lekkerste drankje dat er is, maar ik kan het puur prima hebben hoor. En het krikt wel enorm je vitaminegehalte op. Met 1 fles doe ik ongeveer een maand en ik geloof dat een fles hooguit €12 kost. Dat is €3 per week. Valt hartstikke mee dus
Dan doe ik zeker iets verkeerd. Ik moet 20 ml op een dag en ik doe 3 wkn met een grote fles, die hier 20 euro kost bij de tuinen.
Waarom 20 ML dan? Van de vk? Op de verpakking staat 15 ML aanbevolen toch of lees ik nou verkeerd
Laatst aangepast door Jolicious op za 19 nov 2011 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Trouwens mijn gynaecoloog zei.. je baarmoederslijmvlies is pas zorgwekkend als het onder de 4mm komt.. tussen 6-9 is normaal bij normale menstruatie zonder rotzooi en met IVF etc wordt het opgehoogd. Maar zoals ik al zei Muppetje.. in je eileider groeit geen slijmvlies zoals in je baarmoeder maar toch raken vrouwen ook zwanger van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik zou me niet zo druk maken, van een curretage kan je niet onvruchtbaar worden.
Daar denken de schrijvers van gtst heel anders over
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou me niet zo druk maken, van een curretage kan je niet onvruchtbaar worden. Ik heb 10 jaar geleden ook een curretage gehad en je ziet ik heb een zoontje dus kon gewoon zwanger worden dat heeft dus niks met elkaar te maken!
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Lejow schreef:2CKC2 schreef:Trouwens mijn gynaecoloog zei.. je baarmoederslijmvlies is pas zorgwekkend als het onder de 4mm komt.. tussen 6-9 is normaal bij normale menstruatie zonder rotzooi en met IVF etc wordt het opgehoogd. Maar zoals ik al zei Muppetje.. in je eileider groeit geen slijmvlies zoals in je baarmoeder maar toch raken vrouwen ook zwanger van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik zou me niet zo druk maken, van een curretage kan je niet onvruchtbaar worden.
Daar denken de schrijvers van gtst heel anders over
Wat wel kan.. is dat je een infectie hebt (like chlamydia) dat dan door de curretage instrumenten makkelijker hoger in je baarmoeder komt en zo je eileiders aantast.. wat ik dus heb.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ach, je leest gewoon zo veel nare dingen op internet hè. Maar jullie hebben vast allemaal gelijk, bedankt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: