Baarmoederslijmvlies
+2
Paper Crown
Muppetje
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Baarmoederslijmvlies
Op internet lees ik veel over een te dun baarmoederslijmvlies na een curretage. Als dat zo is heb je natuurlijk in de toekomst weer minder kan op een goede zwangerschap.
Nu weet ik helemaal niet of dat bij mij aan de orde is natuurlijk. Maar zijn er simpele huis tuin en keuken dingen die je sowieso kan doen om het een beetje dik te krijgen en houden? zonder medicijnen dus?
Nu weet ik helemaal niet of dat bij mij aan de orde is natuurlijk. Maar zijn er simpele huis tuin en keuken dingen die je sowieso kan doen om het een beetje dik te krijgen en houden? zonder medicijnen dus?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Baarmoederslijmvlies
meid, waarom ga je ook lezen! Dat moet je helemaal niet doen! Waarschijnlijk maak je je nu veel zorgen om iets wat helemaal niet van toepassing is voor jullie!
Gast- Gast
Wahaha, ja daar heb je gelijk in. Ik ben altijd nogal van het Googelen, is eigenlijk een slecht plan he...
Als het echt niet goed is zal de gyn dat wel zeggen toch?
Als het echt niet goed is zal de gyn dat wel zeggen toch?
Muppetje- Ratel
Tuurlijk zegt de gyn het als het niet goed is!
Hoe is het verder met je? Slaap je weer een beetje?
Gast- Gast
Zink :p
Nee, maar ik zou me niet te druk maken over dit soort verhalen. Het hoeft niet eens aan de orde te zijn. Er zijn massa's vrouwen die gewoon weer opnieuw zwanger raken.
Nee, maar ik zou me niet te druk maken over dit soort verhalen. Het hoeft niet eens aan de orde te zijn. Er zijn massa's vrouwen die gewoon weer opnieuw zwanger raken.
Gast- Gast
Natuurlijk niet! Baarmoederslijmvlies wordt aangemaakt door hormonen en aangezien je bij een curretage nix doet aan hormonen kan t ook niet je slijmvlies beinvloeden! Daarbij mensen krijgen ook bbm zwangerschappen, in de eileider zit helemaal geen slijmvlies zoals in je baarmoeder en toch nestelen vruchtjes zich daar ook!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
googlen is een heel slecht plan! Je leest er alleen maar negatieve dingen waar je je druk om kunt gaan maken! Als je je zorgen had moeten maken, dan had de gyn dat wel gezegd! Probeer een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam, ook al is dat nu moeilijk na een mk!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Tuurlijk zegt de gyn het als het niet goed is!
Het gaat eigenlijk een stuk beter. Ik heb een knop omgezet. Ik had van de week echt een beetje het gevoel dat ik depri ging worden. Zo ken ik mezelf niet en wil ik ook helemaal niet zijn. Het ging voor woesdag ook veel beter met me, het is echt de curretage en de pijn daarvan geweest waardoor ik in de put terecht kwam. Als dat ooit weer nodig is vraag ik of het op n andere manier kan. Maar het is nou eenmaal zo gebeurd, ik kan er niets meer aan veranderen, dus wil er ook niet meer te veel over treuren. Het feit dat het mis is gegaan begint al een plekje te krijgen, nu woensdag nog.
Maar ik heb alle vertrouwen in de toekomst, en dat is fijn.
Lichamelijk ben ik er overigens nog niet. Ik vloei nog en heb nog buikpijn. En na een kwartier lopen ben ik bekaf. Maarja, dat is misschien niet gek, je hebt toch eea ingeleverd...
Laatst aangepast door Muppetje op za 19 nov 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
2CKC2 schreef:Natuurlijk niet! Baarmoederslijmvlies wordt aangemaakt door hormonen en aangezien je bij een curretage nix doet aan hormonen kan t ook niet je slijmvlies beinvloeden! Daarbij mensen krijgen ook bbm zwangerschappen, in de eileider zit helemaal geen slijmvlies zoals in je baarmoeder en toch nestelen vruchtjes zich daar ook!
Nee, maarja, Clomid schijnt ook niet al te best te zijn.
Ach, ik ga me er wel zorgen om maken als het een probleem blijkt te zijn
Muppetje- Ratel
Fijn dat je weer vertrouwen hebt meis
Neem wel echt de tijd om aan te sterken he, het is niet niks wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd!
Floradix misschien iets voor jou? Zit veel vitamine en ijzer in, je bent natuurlijk veel bloed verloren. Het is gewoon te koop bij de drogist en bij mij hielp het echt.
Neem wel echt de tijd om aan te sterken he, het is niet niks wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd!
Floradix misschien iets voor jou? Zit veel vitamine en ijzer in, je bent natuurlijk veel bloed verloren. Het is gewoon te koop bij de drogist en bij mij hielp het echt.
Gast- Gast
Dankje!ProudMama schreef:Fijn dat je weer vertrouwen hebt meis
Eet nu veel biefstuk en spinazie, haha. Zal eens kijken voor dat spul
Muppetje- Ratel
Dat ik in elk geval lekkerder als FlorodixMuppetje schreef:Dankje!ProudMama schreef:Fijn dat je weer vertrouwen hebt meis
Als je ijzerhoudende producten neemt icm vitamine C neem je het beter op, wist je dat? Een glas Jus erbij is dus nog beter.
Gast- Gast
Goede tip!
Muppetje- Ratel
Nog een tip: als je iets met veel ijzer eet, dan kun je beter niet in dezelfde maaltijd een melkproduct eten. Dit zorgt er namelijk voor dat het minder goed opgenonen wordt.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Googlen is echt een heel slecht plan. Je leest alleen de rampverhalen, de vrouwen die een curretage hebben gehad, de maand erna weer zwanger zijn geworden, vervolgens een probleemloze zwangerschap hebben gehad waarna ze een gezond kind op de wereld hebben gezet, zetten hun verhaal over het algemeen niet op internet. Ik heb mezelf echt een Googleverbod opgelegd voor bepaalde zaken / angsten waar ik dan weer mee zit, misschien voor jou ook een idee ?
Je gaat verder met Clomid, dan wordt je baarmoederslijmvlies gewoon elke maand opgemeten bij de controle. Ik gebruikte dus ook Clomid en het was elke maand harstikke mooi in orde bij elke dosering die ik heb gehad.
Wanneer gaan jullie eigenlijk weer verder met proberen zwanger te worden?
Je gaat verder met Clomid, dan wordt je baarmoederslijmvlies gewoon elke maand opgemeten bij de controle. Ik gebruikte dus ook Clomid en het was elke maand harstikke mooi in orde bij elke dosering die ik heb gehad.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat ik in elk geval lekkerder als FlorodixMuppetje schreef:Dankje!ProudMama schreef:Fijn dat je weer vertrouwen hebt meis
Als je ijzerhoudende producten neemt icm vitamine C neem je het beter op, wist je dat? Een glas Jus erbij is dus nog beter.
Wat is er mis met het drinken van iets dat smaakt als een combinatie tussen vloeibare roest en slootwater?
Gast- Gast
Twellie schreef:Googlen is echt een heel slecht plan. Je leest alleen de rampverhalen, de vrouwen die een curretage hebben gehad, de maand erna weer zwanger zijn geworden, vervolgens een probleemloze zwangerschap hebben gehad waarna ze een gezond kind op de wereld hebben gezet, zetten hun verhaal over het algemeen niet op internet. Ik heb mezelf echt een Googleverbod opgelegd voor bepaalde zaken / angsten waar ik dan weer mee zit, misschien voor jou ook een idee ?
Ik heb voor de miskraam helemaal geen controle gehad tijdens het Clomidgebruik, alleen bloerikken. Ik weet dus niet of mijn slijmvlies eerder goed was
Het Googleverbod is wel n idee inderdaad
We gaan het weer proberen als het weer mag van de gyn. We moesten een cyclus afwachten. Twee december heb ik weer een afspraak, ik denk dat ik daarna weer een menstruatie moet opwekken met primolut en dan verder mag. Dan zou ik rond oud en nieuw weer n ei hebben
Muppetje- Ratel
Ik deed het door een groot glas sinasappelsap en dan vond ik het niet eens vies. 1 x puur gedaan... Vloeibare roest en slootwater is echt de juist omschrijving!Twellie schreef:ProudMama schreef:Dat ik in elk geval lekkerder als FlorodixMuppetje schreef:Dankje!ProudMama schreef:Fijn dat je weer vertrouwen hebt meis
Wat is er mis met het drinken van iets dat smaakt als een combinatie tussen vloeibare roest en slootwater?
Gast- Gast
ik denk dat ik het maar even hou bij flink gezond eten. Kon het trouwens ook niet vinden hier bij de etosProudMama schreef:Ik deed het door een groot glas sinasappelsap en dan vond ik het niet eens vies. 1 x puur gedaan... Vloeibare roest en slootwater is echt de juist omschrijving!Twellie schreef:ProudMama schreef:Dat ik in elk geval lekkerder als FlorodixMuppetje schreef:Dankje!ProudMama schreef:Fijn dat je weer vertrouwen hebt meis
Muppetje- Ratel
Ik heb het bij de Tuinen gekocht, en slik het door en drink er een glas limonade achteraan. Dan proef je er niets van.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik heb het bij de Tuinen gekocht, en slik het door en drink er een glas limonade achteraan. Dan proef je er niets van.
Dat is wel een idee, als het na het weekend niet beter gaat zal ik eens verder zoeken
Muppetje- Ratel
Ik heb het bij DA gekocht, bij kruidvat hebben ze het hier ook. Ze hebben evt ook tabletten, maar dat schijn je minder goed op te nemen.
Gast- Gast
Indien nodig ga ik maandag even op onderzoek uit, het was vandaag ook zo druk dat ik eigenlijk alleen maar naar huis wilde....
Muppetje- Ratel
Tis wel crappy duur
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2