De 25 slechtst gekozen wachtwoorden
+14
Lady Starstruck
Caresses
Parisienne
Sue
Esperanza
loura
L!ND@
TNMN
Marin
RYW
Zwerver
Toet
Zonnetje
Antibes
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: De 25 slechtst gekozen wachtwoorden
Ik heb bijna overal dezelfde. Voor de andere dingen gebruik ik weer een andere. Ik gebruik dus standaard twee verschillende wachtwoorden.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
ow ik ben ook zo slecht met wachtwoorden. Heb er 2, maar 1 die gebruik ik maar voor 1 ding en die ander voor de rest.
Heb ook wel eens de tip gehoord of gelezen als je het lastig vind je wachtwoorden te onthouden de eerste 3 letters van de website erbij te zetten dus bijvoorbeeld als je wachtwoord bloem is:
voor google --> bloemgoo
voor gmail --> bloemgma
voor yes cafe --> bloemyes
Is natuurlijk best een slim idee, maar dan moet je wel al je wachtwoorden gaan veranderen!
Heb ook wel eens de tip gehoord of gelezen als je het lastig vind je wachtwoorden te onthouden de eerste 3 letters van de website erbij te zetten dus bijvoorbeeld als je wachtwoord bloem is:
voor google --> bloemgoo
voor gmail --> bloemgma
voor yes cafe --> bloemyes
Is natuurlijk best een slim idee, maar dan moet je wel al je wachtwoorden gaan veranderen!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Antibes schreef:Mijn wachtwoord op zich is wel sterk, een combinatie van letters/cijfers/tekens. Maar ik heb wel bijna overal dezelfde (afhankelijk van of dingen als @#$& erin mogen).. Dus dat is wel weer dramatisch..
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik al jaren dezelfde wachtwoorden. Geloof ook dat veel van mijn vrienden/familieleden die gewoon kennen. Gebruik wel twee verschillende wachtwoorden voor 'belangerijke' sites en minder belangerijke. Zou ze eigenlijk ooit een keer allemaal moeten veranderen, maar ik ben daar echt te lui voor.
Voor mijn telefoon gebruikte in voorheen altijd mijn pincode als wachtwoord, omdat ik die code nu vaker moet gebruiken, ben ik wel zo verstandig geweest om dat wachtwoord aan te passen...
Voor mijn telefoon gebruikte in voorheen altijd mijn pincode als wachtwoord, omdat ik die code nu vaker moet gebruiken, ben ik wel zo verstandig geweest om dat wachtwoord aan te passen...
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vergeet die stomme wachtwoorden constant, dus ik verander ze ook veelste weinig en ik heb ook veel dezelfde soorten
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer naam gekozen?
» Ik heb het verkeerde beroep gekozen!
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...
» Waarom heb jij juist daarvoor gekozen? (gastouder)
» Ik heb het verkeerde beroep gekozen!
» Witte Rook! (nieuwe paus)
» Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...
» Waarom heb jij juist daarvoor gekozen? (gastouder)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: