Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ga jij vanavond nog doen?

+43
Chocolate Cookie
dolfijntje24
Sweety
flower
Silver
Verona
Niekske
Elsje
Mida4you
Snoes
Roxi3
rapa nui
Chocoholic
Arwyn
Jeanette
Parisienne
Queen
Highway
Bosjesvrouw
Rodewijn
Toet
Juul
Zonnetje
loura
Rovine
Marin
Salander
_*Blondgirl*_
Melis1985
Inge
Eris
Raindrop
Bliss
Sushi
L!ND@
SnowWhite
Makamba
Esperanza
Lady4
Snack a Jack
Alex
Antibes
PluDan
47 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat ga jij vanavond nog doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat ga jij vanavond nog doen?

Bericht  Arwyn vr 18 nov 2011 - 8:43

Niks smile
Gewoon lekker naast m'n vriendje op de bank zitten en ervan genieten dat hij weer thuis is uit het zh smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij vanavond nog doen? - Pagina 4 Empty Re: Wat ga jij vanavond nog doen?

Bericht  Queen vr 18 nov 2011 - 8:55

Arwyn schreef:Niks smile
Gewoon lekker naast m'n vriendje op de bank zitten en ervan genieten dat hij weer thuis is uit het zh smile

Waarvoor moest hij naar het zh?
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Chocoholic za 19 nov 2011 - 5:00

Ik ga vanavond naar de Kerstmarkt in Oberhausen, ik word zo opgehaald: veel zin in! Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Esperanza za 19 nov 2011 - 5:03

Er komt een vriendin eten en daarna gaan we uit.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 5:10

IK ga helemaal niks doen en daar heb ik ontzettend veel zin in!

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite za 19 nov 2011 - 5:11

Chocoholic schreef:Ik ga vanavond naar de Kerstmarkt in Oberhausen, ik word zo opgehaald: veel zin in! Very Happy

Leuk!! Very Happy
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast za 19 nov 2011 - 5:12

Aangezien ik al bijna 2 wk grieperig ben, heb ik m'n geplande stapavondje in A'dam helaas moeten afzeggen en ga ik vanuit bed een boekje lezen en een beetje naar de tv staren.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite za 19 nov 2011 - 5:15

Ik ga vanavond nog wat wasjes draaien en ophangen. Verder vrij weinig, heb een fles C.anei rosé gekocht omdat ik daar zo'n zin in heb. Misschien dat er nog een vriendin langskomt, anders ga ik lekker met een glaasje rosé op de bank een boek lezen!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge za 19 nov 2011 - 5:20

Eten bij mijn ouders en daarna met mijn vader en vriend naar de voetbal
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui za 19 nov 2011 - 5:26

Vanavond naar het theater, Ashton Brothers. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik precies moet verwachten maar heb al wel enthousiaste reacties gehoord van mensen die geweest waren.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Antibes za 19 nov 2011 - 5:32

Sashimi, coquilles en zeetong eten.... angel
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Roxi3 za 19 nov 2011 - 5:49

Ik ga zo een pizza eten en daarna lekker op de bank hangen met mijn vriend. We gaan twilight eclipse kijken, zodat we volgende week naar de nieuwe twilight film kunnen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lady4 za 19 nov 2011 - 5:55

Zonder vriendje Princess?! Wink

Ik ga zometeen bij een vriendin eten, daarna kort naar een verjaadagsfeestje dan weer richting mijn werk. Ik wil ook lekker de kroeg in en wijntjes drinken!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Chocoholic za 19 nov 2011 - 22:47

SnowWhite schreef:
Chocoholic schreef:Ik ga vanavond naar de Kerstmarkt in Oberhausen, ik word zo opgehaald: veel zin in! Very Happy

Leuk!! Very Happy

Was 't ook! Very Happy Helaas wel aan de late kant aangekomen, we stonden ruim een half uur in de file vlak voor Oberhausen door wegwerkzaamheden. Rolling Eyes Maar de Kerstmarkt was gezellig, en ook grappig omdat ik totaal geen Duits kan. But I made it work, haha. laughcry

Ontopic: Nog geen echte plannen, misschien biosje met vriendin. In ieder geval beetje voorbereiden voor m'n werkdag morgen, er staan 2 belangrijke meetings op de agenda waarbij ik 1 de PPT nog moet regelen en voor de ander moet ik nog voorbereiden wat ik ga zeggen bij 't gene wat ik wil presenteren. Oef.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  SnowWhite za 19 nov 2011 - 22:55

O, dat is wel jammer dat je wat laat aan kwam. Maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken smile
Heb je nog wat leuke dingen kunnen scoren, of was het vooral kijken, kijken, kijken?

Ik ga zo naar de bioscoop met een vriendin! Daarna even wat in het huishouden doen en verder geen idee.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi zo 20 nov 2011 - 8:11

Ik heb vandaag echt een schandalig luie dag gehad. Ik ben ook niet van plan om nog iets te doen. Zo'n superluie dag had ik echt hard nodig!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Snoes zo 20 nov 2011 - 8:17

Suuske, kan soms wel eens lekker zijn, zo'n dagje Very Happy

Wij gaan zo dadelijk SYTYCD kijken. Vrienden komen er zo meteen aan, hadden wat vertraging en dan zetten we het op.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Rovine zo 20 nov 2011 - 8:20

Slapen. Vannacht maar een uurtje of 3 gehad, dus het lijkt me een heerlijke tijdsbesteding.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mida4you zo 20 nov 2011 - 8:21

Mijn man is weg en ik hang heerlijk op de bank met een kop thee!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Elsje zo 20 nov 2011 - 8:24

Mirjam4you schreef:Mijn man is weg en ik hang heerlijk op de bank met een kop thee!

+1

smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Niekske zo 20 nov 2011 - 9:02

Ben nog aan het werk Sad vanmorgen gewerkt, daarna even langs bij de één maand oude tweeling van een vriendin en nu weer back to work, presentatie morgenochtend...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Lady4 zo 20 nov 2011 - 9:22

Ik moet mijn laatste nachtdienst draaien. Heb er weinig zin in, ben moe. Ben afgelopen nacht half aangevallen door een patiënt en dat heeft toch wel zoveel indruk gemaakt dat ik er onrustig door geslapen heb vandaag.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 9:41

Ik ga zo naar bed. Ik heb ontzettende hoofdpijn en morgen gaat de wekker om 5.45

Gast
Gast

Bericht  Esperanza zo 20 nov 2011 - 11:26

Lady4 schreef:Ik moet mijn laatste nachtdienst draaien. Heb er weinig zin in, ben moe. Ben afgelopen nacht half aangevallen door een patiënt en dat heeft toch wel zoveel indruk gemaakt dat ik er onrustig door geslapen heb vandaag.
Wat eng! Hoe kwam dat? Ik kan me voorstellen dat je daardoor onrustig hebt geslapen.

Ik ben vanavond bij een vriendin geweest, nu nog even op m'n laptop en dan ga ik slapen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:02

Lady4 schreef:Ik moet mijn laatste nachtdienst draaien. Heb er weinig zin in, ben moe. Ben afgelopen nacht half aangevallen door een patiënt en dat heeft toch wel zoveel indruk gemaakt dat ik er onrustig door geslapen heb vandaag.

Gaat het nu weer een beetje Lady? Kan me goed voorstellen dat dit indruk gemaakt heeft. Brrr das dan toch altijd de keerzijde van het beroep he.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: