Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ga jij vanavond nog doen?

+43
Chocolate Cookie
dolfijntje24
Sweety
flower
Silver
Verona
Niekske
Elsje
Mida4you
Snoes
Roxi3
rapa nui
Chocoholic
Arwyn
Jeanette
Parisienne
Queen
Highway
Bosjesvrouw
Rodewijn
Toet
Juul
Zonnetje
loura
Rovine
Marin
Salander
_*Blondgirl*_
Melis1985
Inge
Eris
Raindrop
Bliss
Sushi
L!ND@
SnowWhite
Makamba
Esperanza
Lady4
Snack a Jack
Alex
Antibes
PluDan
47 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat ga jij vanavond nog doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij vanavond nog doen?

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:08

Ik ga vroeg op de avond met een vriendin naar onze oude middelbare school. Zij gaat daar een presentatie geven over haar huidige studie en ik mag voor de gezelligheid mee. Later op de avond is het de bedoeling om met een andere vriendin wat te drinken in de stad.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij vanavond nog doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij vanavond nog doen?

Bericht  loura vr 18 nov 2011 - 5:08

Zo koken.. Risotto met paddestoelen! Daarna lekker tv kijken en sowieso the voice en dan vroeg naar bed want ik heb morgen ochtend nog een ochtend dienst.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:11

Borrelen met vrienden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:12

Joy_ schreef:-oppassen tot 6 uur
- gauw naar huis om spullen te pakken
- met trein naar Schiphol en metro naar huis van vriend
- stiekem chocoladeletters met I LOVE YOU in zijn rij schoenen leggen- The Voice kijken
- vriend komt thuis van diner dus gezellig rest van de avond met hem doorbrengen

Ow wat lief, dan heeft je vriend wel veel schoenen op een rij staan he Joy! Very Happy Veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 18 nov 2011 - 5:14

Haha ja hij heeft een hele rij met schoenen achter z'n bank staan. Maar hij moet wel een liedje zingen voor me :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Esperanza vr 18 nov 2011 - 5:17

Ik zou vanavond naar een vriendin gaan, maar dat gaat onverwacht niet door.

Dus nu ga ik straks eten maken en daarna the voice kijken. Ik ben best wel moe, dus ga maar op tijd slapen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Zonnetje vr 18 nov 2011 - 5:20

Nobucta schreef:Waar heb je die broek in godsnaam vandaan Mv2? Laughing

Ik ga zometeen naar huis, vriend heeft al gekookt. Die moet werken, dus ben vanavond alleen thuis. Ga eerst een halfuurtje sporten, daarna bakken voor de meeting morgen en mijn haar wassen. Denk tegen achten wel klaar te zijn, dan ga ik een documentaire kijken die vriend graag wil wissen van zijn recorder.

Dat heb ik al gedaan. Mijn appelflappen liggen hier af te koelen en ze zijn lekker geworden smile.

Ik ga vanavond nacho's uit de oven eten met guacamole etc. samen met mijn vriend, zijn zus en haar vriend. Ik denk dat we de Voice gaan kijken en gezellig wat kletsen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Juul vr 18 nov 2011 - 5:39

*Dadelijk eten
*Naar het darten van mijn lief kijken
*Opstap
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:50

Ik zit nu met mijn vriend aan een borrel, muziek aan, de kindjes zijn aan het dansen. Ondertussen zijn we samen eten aan het maken.
Vanavond nog The Voice kijken ik heb een lekkere fles wijn gekocht en een vers kaas uienstokbrood van de bakker smile Dus gezellig doen.
Ohja en we moeten nog even rekenen wat we aan bouwdepot over hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:52

Man en ik gaan vanavond naar een spelletjesavond bij vrienden. Met een heel grote groep gaan we dan 'weerwolven'. Dat is echt een heel vermakelijk spel, waarbij natuurlijk de nodige drankjes worden genuttigd en iedereen neemt allemaal lekkere hapjes mee smile

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 18 nov 2011 - 5:53

Ik moet werken tot 2.30.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Inge vr 18 nov 2011 - 5:54

Youandi schreef:Man en ik gaan vanavond naar een spelletjesavond bij vrienden. Met een heel grote groep gaan we dan 'weerwolven'. Dat is echt een heel vermakelijk spel, waarbij natuurlijk de nodige drankjes worden genuttigd en iedereen neemt allemaal lekkere hapjes mee smile

I love you Weerwolven
Speel dat al jaren online op een forum, allerlei varianten al gespeeld. Erg leuk.
Helaas nog nooit in het echt gespeeld :-(
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:55

Youandi schreef:Man en ik gaan vanavond naar een spelletjesavond bij vrienden. Met een heel grote groep gaan we dan 'weerwolven'. Dat is echt een heel vermakelijk spel, waarbij natuurlijk de nodige drankjes worden genuttigd en iedereen neemt allemaal lekkere hapjes mee smile

Ik vind dat altijd zo gezellig met een groep zitten, wat drinken, lekkere hapjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rodewijn vr 18 nov 2011 - 5:55

Altijd leuk, het spel Weerwolven, ik doe het ook wel eens met vriendengroep. En hoe meer spelers hoe meer rollen er mee kunnen doen, veel plezie YouandI! Ik ga snel even eten, naar de repetitie van de harmonie waarin ik speel, en vervolgens naar het nieuwe huisje van een vriendin kijken.
Rodewijn
Rodewijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11

Bericht  Lady4 vr 18 nov 2011 - 6:04

Ik heb net mijn 'ontbijt' achter mijn kiezen. Ga zo richting mijn ouders, daar is mijn zusje met mijn kleine neefje. Wil hem nog even lekker knuffelen, want ik zie hem daarna een week niet! Rond achten weer richting huis, VOH kijken en daarna weer richting mijn werk voor de tweede nachtdienst.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 6:15

Ik blijf thuis en kijk wel even wat ik ga doen. Nog geen concrete plannen.

Gast
Gast

Bericht  Bosjesvrouw vr 18 nov 2011 - 6:50

Ga straks naar een vriendin toe.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 7:11

Weetjewel schreef:Ik zit nu met mijn vriend aan een borrel, muziek aan, de kindjes zijn aan het dansen. Ondertussen zijn we samen eten aan het maken.
Vanavond nog The Voice kijken ik heb een lekkere fles wijn gekocht en een vers kaas uienstokbrood van de bakker smile Dus gezellig doen.
Ohja en we moeten nog even rekenen wat we aan bouwdepot over hebben.

Dat klinkt gezellig zeg Very Happy !

Ik ben alleen vanavond, dus lig (nu al) languit, gedoucht op de bank met mijn badjas aan en een dekentje. Heb een zak chocoladepepernoten binnen handbereik dus ik kom de avond wel door Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Highway vr 18 nov 2011 - 7:59

Niet zoveel; mijn vriend en een vriend van hem in Arnhem afzetten voor een concert en een paar uurtjes later weer ophalen. Ik denk dat ik in de tussentijd voor de tv ga hangen en mijn konijn uitgebreid ga knuffelen (hij is deze week geopereerd en is nog wat gammel)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 8:03

Helemaal niks Wink

Gast
Gast

Bericht  Queen vr 18 nov 2011 - 8:06

Ik ben aan het oppassen en heb de kids net in bed gelegd.
Nu tijd voor mezelf!

Ik denk dat ik een film ga downloaden, iemand tips?
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Parisienne vr 18 nov 2011 - 8:06

Mijn vriend is vanavond werken, N. ligt al lekker op bed. Het is dus nu tijd voor GTST en daarna iets van een film of wat aflevering Desperate Housewives ofzo. Kaarsjes aan, theetje erbij, wat lekkers op tafel.. komt helemaal goed! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 8:09

Ik ga zo douchen, mezelf omkleden en ondertussen tappas maken en dan krijg ik bezoek van een vriend van me die ik al heeeeeeel lang ken, heb er zin in !

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 18 nov 2011 - 8:09

Ik ga straks gezellig in Tilburg op stap!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin vr 18 nov 2011 - 8:42

Queen schreef:Ik ben aan het oppassen en heb de kids net in bed gelegd.
Nu tijd voor mezelf!

Ik denk dat ik een film ga downloaden, iemand tips?

Ik vond Crazy Stupid Love en What's Your Number erg leuk smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: