Wat ga jij vanavond nog doen?
+43
Chocolate Cookie
dolfijntje24
Sweety
flower
Silver
Verona
Niekske
Elsje
Mida4you
Snoes
Roxi3
rapa nui
Chocoholic
Arwyn
Jeanette
Parisienne
Queen
Highway
Bosjesvrouw
Rodewijn
Toet
Juul
Zonnetje
loura
Rovine
Marin
Salander
_*Blondgirl*_
Melis1985
Inge
Eris
Raindrop
Bliss
Sushi
L!ND@
SnowWhite
Makamba
Esperanza
Lady4
Snack a Jack
Alex
Antibes
PluDan
47 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat ga jij vanavond nog doen?
Ik ga vroeg op de avond met een vriendin naar onze oude middelbare school. Zij gaat daar een presentatie geven over haar huidige studie en ik mag voor de gezelligheid mee. Later op de avond is het de bedoeling om met een andere vriendin wat te drinken in de stad.
Gast- Gast
Zo koken.. Risotto met paddestoelen! Daarna lekker tv kijken en sowieso the voice en dan vroeg naar bed want ik heb morgen ochtend nog een ochtend dienst.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Joy_ schreef:-oppassen tot 6 uur
- gauw naar huis om spullen te pakken
- met trein naar Schiphol en metro naar huis van vriend
- stiekem chocoladeletters met I LOVE YOU in zijn rij schoenen leggen- The Voice kijken
- vriend komt thuis van diner dus gezellig rest van de avond met hem doorbrengen
Ow wat lief, dan heeft je vriend wel veel schoenen op een rij staan he Joy! Veel plezier!
Gast- Gast
Haha ja hij heeft een hele rij met schoenen achter z'n bank staan. Maar hij moet wel een liedje zingen voor me :-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou vanavond naar een vriendin gaan, maar dat gaat onverwacht niet door.
Dus nu ga ik straks eten maken en daarna the voice kijken. Ik ben best wel moe, dus ga maar op tijd slapen.
Dus nu ga ik straks eten maken en daarna the voice kijken. Ik ben best wel moe, dus ga maar op tijd slapen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Nobucta schreef:Waar heb je die broek in godsnaam vandaan Mv2?
Ik ga zometeen naar huis, vriend heeft al gekookt. Die moet werken, dus ben vanavond alleen thuis. Ga eerst een halfuurtje sporten, daarna bakken voor de meeting morgen en mijn haar wassen. Denk tegen achten wel klaar te zijn, dan ga ik een documentaire kijken die vriend graag wil wissen van zijn recorder.
Dat heb ik al gedaan. Mijn appelflappen liggen hier af te koelen en ze zijn lekker geworden .
Ik ga vanavond nacho's uit de oven eten met guacamole etc. samen met mijn vriend, zijn zus en haar vriend. Ik denk dat we de Voice gaan kijken en gezellig wat kletsen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
*Dadelijk eten
*Naar het darten van mijn lief kijken
*Opstap
*Naar het darten van mijn lief kijken
*Opstap
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik zit nu met mijn vriend aan een borrel, muziek aan, de kindjes zijn aan het dansen. Ondertussen zijn we samen eten aan het maken.
Vanavond nog The Voice kijken ik heb een lekkere fles wijn gekocht en een vers kaas uienstokbrood van de bakker Dus gezellig doen.
Ohja en we moeten nog even rekenen wat we aan bouwdepot over hebben.
Vanavond nog The Voice kijken ik heb een lekkere fles wijn gekocht en een vers kaas uienstokbrood van de bakker Dus gezellig doen.
Gast- Gast
Man en ik gaan vanavond naar een spelletjesavond bij vrienden. Met een heel grote groep gaan we dan 'weerwolven'. Dat is echt een heel vermakelijk spel, waarbij natuurlijk de nodige drankjes worden genuttigd en iedereen neemt allemaal lekkere hapjes mee
Gast- Gast
Ik moet werken tot 2.30.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Youandi schreef:Man en ik gaan vanavond naar een spelletjesavond bij vrienden. Met een heel grote groep gaan we dan 'weerwolven'. Dat is echt een heel vermakelijk spel, waarbij natuurlijk de nodige drankjes worden genuttigd en iedereen neemt allemaal lekkere hapjes mee
Weerwolven
Speel dat al jaren online op een forum, allerlei varianten al gespeeld. Erg leuk.
Helaas nog nooit in het echt gespeeld :-(
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Youandi schreef:Man en ik gaan vanavond naar een spelletjesavond bij vrienden. Met een heel grote groep gaan we dan 'weerwolven'. Dat is echt een heel vermakelijk spel, waarbij natuurlijk de nodige drankjes worden genuttigd en iedereen neemt allemaal lekkere hapjes mee
Ik vind dat altijd zo gezellig met een groep zitten, wat drinken, lekkere hapjes
Gast- Gast
Altijd leuk, het spel Weerwolven, ik doe het ook wel eens met vriendengroep. En hoe meer spelers hoe meer rollen er mee kunnen doen, veel plezie YouandI! Ik ga snel even eten, naar de repetitie van de harmonie waarin ik speel, en vervolgens naar het nieuwe huisje van een vriendin kijken.
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
Ik heb net mijn 'ontbijt' achter mijn kiezen. Ga zo richting mijn ouders, daar is mijn zusje met mijn kleine neefje. Wil hem nog even lekker knuffelen, want ik zie hem daarna een week niet! Rond achten weer richting huis, VOH kijken en daarna weer richting mijn werk voor de tweede nachtdienst.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik blijf thuis en kijk wel even wat ik ga doen. Nog geen concrete plannen.
Gast- Gast
Ga straks naar een vriendin toe.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Weetjewel schreef:Ik zit nu met mijn vriend aan een borrel, muziek aan, de kindjes zijn aan het dansen. Ondertussen zijn we samen eten aan het maken.
Dat klinkt gezellig zeg !
Ik ben alleen vanavond, dus lig (nu al) languit, gedoucht op de bank met mijn badjas aan en een dekentje. Heb een zak chocoladepepernoten binnen handbereik dus ik kom de avond wel door
Gast- Gast
Niet zoveel; mijn vriend en een vriend van hem in Arnhem afzetten voor een concert en een paar uurtjes later weer ophalen. Ik denk dat ik in de tussentijd voor de tv ga hangen en mijn konijn uitgebreid ga knuffelen (hij is deze week geopereerd en is nog wat gammel)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben aan het oppassen en heb de kids net in bed gelegd.
Nu tijd voor mezelf!
Ik denk dat ik een film ga downloaden, iemand tips?
Nu tijd voor mezelf!
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Mijn vriend is vanavond werken, N. ligt al lekker op bed. Het is dus nu tijd voor GTST en daarna iets van een film of wat aflevering Desperate Housewives ofzo. Kaarsjes aan, theetje erbij, wat lekkers op tafel.. komt helemaal goed!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga zo douchen, mezelf omkleden en ondertussen tappas maken en dan krijg ik bezoek van een vriend van me die ik al heeeeeeel lang ken, heb er zin in !
Gast- Gast
Ik ga straks gezellig in Tilburg op stap!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Queen schreef:Ik ben aan het oppassen en heb de kids net in bed gelegd.
Nu tijd voor mezelf!
Ik vond Crazy Stupid Love en What's Your Number erg leuk
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ga je vanavond doen?
» Wat ga je vanavond doen?
» Wat ga jij vanavond doen?
» Wat ga jij vanavond doen?
» Wat ga je nog doen vanavond?