Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

+5
Suus
Lune
Esperanza
Jezzie
Lotus
9 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 16 nov 2011 - 19:43

Goedemorgen,

Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet. Viel pas om kwart over elf in slaap en was al om kwart over drie weer wakker. Ben nu echt doodop.
Ik heb vandaag eindelijk mijn adviesgesprek. Verder heb ik niets op de planning staan en dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 19:45

Heej Lotus, goedemorgen.
Succes met het gesprek vandaag Goedemorgen 699888

Ben ook nog moe haha Wink Maar goed komt wel goed vandaag. Moet weer werken.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Jezzie wo 16 nov 2011 - 21:17

Goedemorgen,
Ik heb echt helemaal nergens zin in vandaag...
Hoef niet te werken.
Straks maar even stofzuigen en dwijlen.
En dan lekker een beetje rommelen in huis, kerstkaartjes maken en iets lekker bakken ofzo.
Fijne dag allemaal!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 21:22

Goedemorgen,

Ik was rond half 7 al wakker, lag er dan ook om 9 uur al in.
Vanmiddag een college en verder weinig tot geen verplichtingen, ook wel eens lekker.

Fijne dag iedereen.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza wo 16 nov 2011 - 21:49

Goedemorgen!

Succes met het gesprek Lotus.

Ik heb nogal onrustig geslapen en ben ook nog steeds moe nu. Vanmiddag ga ik koffie drinken bij een vriendin en vanavond komt m'n zus eten. Tussendoor de was doen en opruimen.

Fijne dag allemaal!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Lune wo 16 nov 2011 - 21:53

Goedemorgen,

Vandaag nog een dagje rustig aan i.v.m. mijn rug. Hopelijk kan ik morgen weer een beetje werken.
Ik heb wat films liggen die wil ik gaan kijken en misschien even een boek lezen.
Lotus, veel succes met het gesprek vandaag.

Fijne dag iedereen!
Lune
Lune
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 26
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 21:57

Goedemorgen!

Gisteravond heb ik mijn eerste pil 'Pure Melatonine' gehad en ondanks dat ik wist dat ik niet snel in slaap zou vallen, want ik had een rustige dag gehad met veel dutjes, ben ik toch vrij snel in slaap gevallen. Ik had de wekker gezet om 08.30u, maar kwam om 09.30u uit mijn bed. Embarassed

Vandaag ga ik even naar de Xenos en het huis schoonmaken van top tot teen. Daarnaast ga ik vanmiddag even naar de apotheek. Althans, als ik het red qua tijd, anders komt dat morgen wel!

Iedereen een fijne dag toegewenst! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 16 nov 2011 - 21:59

Bedankt meiden!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Suus wo 16 nov 2011 - 22:10

Goedemorgen! Even snel vanaf mijn werk smile vanavond ga ik gezellig bij mijn moeder langs smile fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  patjuhhh wo 16 nov 2011 - 22:20

Goedemorgen, Vanmorgen had mijn vriend zich bijna verslapen. Gelukkig werd ik optijd wakker en heb ik hem gewekt. Daarna maar gelijk opgestaan. Lekker een rondje met de hond gewandeld, en net al lekker pilav gemaakt voor vanavond. En vandaag ga ik heerlijk mijn boek uitlezen en verder helemaal niks. Heerlijk! Fijne dag allemaal!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen wo 16 nov 2011 - 22:28

Goedemorgen!

@Lotus, succes, sterkte en alles wat je nodig hebt. Ik hoop dat er wat goeds voor je uit komt!

@Maura, en hoe laat heb je het geslikt? Ga je het elke avond op een vaste tijd innemen?

Ik heb wel lekker geslapen, niet heel goed maar ook niet heel slecht. Ik heb vandaag een rustig dagje, lege agenda. Is wel fijn want ik loop zo na te denken over van alles en nog wat dan heb ik daar ook even rust voor. Ik ga denk ik nog weer even creatief aan de slag vandaag. Misschien nog een kerstkaart maken. Heb er gisteren 2 gemaakt voor kaartje2go, de kerstkaartentijd komt er weer aan en die schijnen goed te verkopen omdat mensen niet 1 kaart kopen maar als je geluk hebt een heel pakket. En het is leuk om te doen, lekker een beetje aanrommelen en doen waar ik zin in heb. Tot nu toe is alles wat ik gemaakt heb goedgekeurd dus dat is wel fijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Burn wo 16 nov 2011 - 22:30

Goedemorgen!

Vandaag weer verder met m'n koffer inpakken, eerst ff boodschappen doen, langs oma deze gedag zeggen. Vandaag komen over de dag verspreid de vriend va m'n zusje en de vriendin van m'n broer langs..

Maar vooral.. Genieten van m'n laatste dag in Nederland!

Fijne dag all!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 22:31

тыквашка schreef:
@Maura, en hoe laat heb je het geslikt? Ga je het elke avond op een vaste tijd innemen?

Ik heb het gisteren nog vrij laat ingenomen, omdat ik niet goed 'durfde'. Wellicht dat het toch te laat was, omdat ik toch nog moeite had met inslapen. Het stelde me alleen wel in staat, t.o.v. andere nachten zonder Melatonine, om te relaxen in bed. Dus dat is sowieso al een vooruitgang. Ik heb trouwens 'maar' 2 mg gekregen van de HA.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 22:46

Goedemorgen!
Mijn moeder is vandaag jarig smile
ben net van 7.15 tot 10 wezen oppassen! nu even thuis, straks komt er een meisje een fotoshoot doen en daarna moet ik weer oppassen bij ander gezin..

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 16 nov 2011 - 22:55

Maura schreef:
тыквашка schreef:

Ik heb het gisteren nog vrij laat ingenomen, omdat ik niet goed 'durfde'. Wellicht dat het toch te laat was, omdat ik toch nog moeite had met inslapen. Het stelde me alleen wel in staat, t.o.v. andere nachten zonder Melatonine, om te relaxen in bed. Dus dat is sowieso al een vooruitgang. Ik heb trouwens 'maar' 2 mg gekregen van de HA.

Ik ben geen arts dus weet natuurlijk ook niet alles. Ik slik dus zelf 5 mg, 2 mg is al veeeel meer wat in die tabletjes van de drogist zit. Kan best zijn dat dat ook werkt. Maar als het niet werkt moet je misschien toch meer krijgen!
Verder werkt het bij mij dus echt veeeeel minder goed als ik het laat neem, dus bijvoorbeeld als ik om 22 uur of 23 uur er achter kom dat ik 'm vergeten ben. Ik zou 'm vanavond, als je verder niets te doen hebt, gewoon veel eerder nemen en op een tijd dat je 'm vast wilt gaan slikken en dat dan ook doen. Doordat je dan een ritme krijgt slaap je ook beter! En er gebeurt niks bijzonders als je het neemt hoor, 't is niet zo dat je heel suffig word, je word gewoon moe, gewoon zoals het hoort zeg maar, zoals iedereen dat heeft 's avonds (tenzij je een slechte melatonineproductie hebt).
Dat relaxen herken ik wel, dat heb ik ook, op de een of andere manier blijft mij hoofd maar lopen/malen als ik het niet slik en als ik het wel slik heb ik gewoon meer rust.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  PluDan do 17 nov 2011 - 5:22

Goedenavond smile .
Ik heb lekker geslapen afgelopen nacht en fijn gewerkt vandaag.
Vanavond blijf ik denk ik lekker een avondje thuis en heel misschien ga ik nog naar een vriendin, maar heb vanavond eigenlijk niet zoveel zin.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud