Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verbruiksmanager Essent

2 plaatsers

Ga naar beneden

Verbruiksmanager Essent Empty Verbruiksmanager Essent

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 9:19

Ben ik nou zo dom... of...

Ik zit bij Essent voor gas en licht en via de verbruiksmanager op hun site kun je je meterstanden invullen, om te zien of je eventueel moet bijbetalen op je eindafrekening. Of terugkrijgt, da's leuker. Mijn eindafrekening komt altijd in mei, maar ik hou mijn meterstanden zelf altijd netjes bij en ik heb net de verbruiksmanager ingevuld. Komt er te staan, dat ik op deze manier 215 euro moet bijbetalen straks in mei!! En het advies is, om mijn voorschot met 43 euro te verhogen! Nou hou ik de meterstanden - zoals gezegd - ook bij in mijn administratie en zodoende kan ik dus inzien, dat ik tot dusver precies hetzelfde verbruikt heb als vorig jaar rond deze tijd. Nou kan het zijn dat het een strenge winter wordt, maar dat was het vorig jaar ook. Hoe komt die manager dan in hemelsnaam met het advies dat ik op meterstanden gebaseerd op aantallen tussen juni en nu, 43 euro per maand meer moet gaan betalen!!?! Is de boel dan zó veel duurder geworden?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbruiksmanager Essent Empty Re: Verbruiksmanager Essent

Bericht  Esperanza wo 16 nov 2011 - 9:53

Dat is vreemd! Het enige wat ik me kan bedenken is dat inderdaad de prijzen omhoog zijn gegaan. Anders toch maar even essent bellen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rush wo 16 nov 2011 - 9:54

Ze hadden ons voorschot bijna verdubbeld, lol laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 9:58

Ze zijn dus lekker bezig.
Vorig jaar heb ik ook ieder kwartaal die verbruiksmanager gebruikt (volgens mij krijg ik daar ieder kwartaal een mailtje van). Na een half jaar stond 'ie op dat ik wat terugkreeg, wat uiteindelijk een bedrag van zo'n 61 euro was. Daar heb ik 'em op laten staan, vond ik wel oké. Het klopte toen precies trouwens, met wat die verbruiksmanager aangaf. Mijn voorschot is toen iets verlaagd, ik geloof met een tientje.
Ik heb hem net handmatig verhoogd, maar niet met 43 euro. Misschien dat ik er volgende week even over ga bellen, komende dagen geen tijd. Ik hou het wel in de gaten, maar ik vind het erg vreemd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 nov 2011 - 11:37

Ik heb dat ook gehad. Wij krijgen de eindafrekening altijd in oktober. Voor die tijd ook even gekeken, en we betaalden 173 per maand, en volgens de verbruiksmanager zouden we een voorschot van 275! moeten betalen.... En 200 euro moeten bij betalen. Dat bijbetalen zou geen ramp zijn, maar die 275 leek me wel extreem veel ineens.

Uiteindelijk viel het hard mee. Moesten 94 euro bij betalen, en ons voorschot is nu 197 geloof ik. Nou, dat is nogal een verschil...Dus ik geloof er niet veel meer van...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: