Nieuwe smartphone + abo gezocht!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe smartphone + abo gezocht!
Mijn huidige abonnement loopt bijna af en dus kan ik overstappen of verlengen. Ik wil graag een smartphone maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer.... zoveel vershillende aanbieders en toestellen
Welke telefoon + abo (aanbieder) heb jij? Wat betaal je hier per maand voor en hoe bevalt je telefoon?
Mijn budget is niet heel groot, tot EUR 20,-- p.m.
Ik heb al gekekend op gsmtopdeals.nl maar deze werken samen met T-mobile en dat sschijnt nou niet echt geweldig te zijn....
Welke telefoon + abo (aanbieder) heb jij? Wat betaal je hier per maand voor en hoe bevalt je telefoon?
Mijn budget is niet heel groot, tot EUR 20,-- p.m.
Ik heb al gekekend op gsmtopdeals.nl maar deze werken samen met T-mobile en dat sschijnt nou niet echt geweldig te zijn....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Nieuwe smartphone + abo gezocht!
Ik heb de samsung galaxy S II en die bevalt me supergoed! Werkt fijn, is makkelijk in gebruik. Ik kon gebruik maken van een leuke aanbieding destijds, anders moest ik aardig wat bijleggen. Ik heb namelijk ook niet zo'n groot budget Ik betaal 20 euro voor bellen en smsen, maar daar gaat internet dan nog overheen...Ik weet niet of je daar ook gebruik van wilt maken en of dat binnen die 20 euro moet vallen? Anders is misschien een leuke aanbieding met een sim-only ook nog idee?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb de Samsung Galaxy S2 met T-mobile en ik ben er erg blij mee en heb geen klachten van T-mobile. Ik vind de Galaxy echt geweldig! Ik betaal trouwens 32.50 per maand inc onbeperkt internet.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Ik denk niet dat je het met 20 euro p.m gaat redden als je een smartphone wil, tenzij je een los toestel en sim-only neemt.
Zelf betaal ik 42,50 p.m voor 175 belminuten, onbeperkt sms en 750 MB internet; het bedrag is zo hoog omdat ik per se een abonnement voor één jaar wil, zou je het voor twee jaar nemen kan het ongetwijfeld goedkoper.
Ik zit bij Hi en volgens mij is dat relatief duur, het goedkoopste abonnement met internet is 30 euro p.m. Hiervoor krijg je 120 belminuten, onbeperkt sms en 650 MB internet. Je moet dan een abonnement voor twee jaar nemen en afhankelijk van welk toestel je kiest is het toestel gratis. Wel is er nu een actie waarbij je de eerste 6 maanden 50% korting krijgt.
Maar wat heb je zelf in gedachte? Dan kan ik je wat beter helpen. Welke provider wil je? Welke eisen stel je aan je telefoon en hoeveel belminuten/smsjes/internet denk je nodig te hebben?
Zelf betaal ik 42,50 p.m voor 175 belminuten, onbeperkt sms en 750 MB internet; het bedrag is zo hoog omdat ik per se een abonnement voor één jaar wil, zou je het voor twee jaar nemen kan het ongetwijfeld goedkoper.
Ik zit bij Hi en volgens mij is dat relatief duur, het goedkoopste abonnement met internet is 30 euro p.m. Hiervoor krijg je 120 belminuten, onbeperkt sms en 650 MB internet. Je moet dan een abonnement voor twee jaar nemen en afhankelijk van welk toestel je kiest is het toestel gratis. Wel is er nu een actie waarbij je de eerste 6 maanden 50% korting krijgt.
Maar wat heb je zelf in gedachte? Dan kan ik je wat beter helpen. Welke provider wil je? Welke eisen stel je aan je telefoon en hoeveel belminuten/smsjes/internet denk je nodig te hebben?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Met de nieuwe abonnementen gaat het voor 20 euro p/m wel heel lastig worden. Zij het onhaalbaar.
Blijft een kwestie van websites vergelijken en je eisen niet te hoog stellen.
Blijft een kwestie van websites vergelijken en je eisen niet te hoog stellen.
Gast- Gast
Ja, ik weet dat het budget niet heel erg hoog is...
Op gsmtopdeals.nl staat wel een mooie aanbieding voor EUR 19,95 (2 jaar lang 55% korting op de totale abonnementskosten, daarna maandelijks opzegbaar) waarbij je een Samsung Galaxy Ace krijgt (of een klein bedrag bij moet betalen). Je hebt geloof ik 175 belminuten (wat ruim voldoende is voor mij) 75 sms-jes en onbeperkt "snel internet" hebt. Ze maken gebruik van het netwerk van T-mobile en na wat googelen blijft dit niet zo'n heel goede dekking te hebben. Vooral in Friesland, waar ik woon, schijnt het matig te zijn dus vandaar dat ik ongeveer naar zo'n zelfde aanbieding opzoek ben met een ander netwerk.
Maar zeer waarschijnlijk zijn ze zo goedkoop vanwege het belabberde netwerk....
Qua eisen... tja, ik heb eigenlijk heel erg weinig verstand van smartphones. Ik wil een toestel waarmee ik snel kan internetten. Mijn Hyves, Facebook, Hotmail en twitter account kan checken en posten bijvoorbeeld. Ook spelltjes doen zoals Word Feud lijkt mij leuk en boeklezen (?) en div. apps (geen idee welke..) downloaden lijkt me leuk. Foto's maken en muziek luisteren wil ik ook kunnen doen.
Heb eigenlijk geen idee of ik nu veeleisend ben...
Alle tips, adviezen en info is welkom!
Op gsmtopdeals.nl staat wel een mooie aanbieding voor EUR 19,95 (2 jaar lang 55% korting op de totale abonnementskosten, daarna maandelijks opzegbaar) waarbij je een Samsung Galaxy Ace krijgt (of een klein bedrag bij moet betalen). Je hebt geloof ik 175 belminuten (wat ruim voldoende is voor mij) 75 sms-jes en onbeperkt "snel internet" hebt. Ze maken gebruik van het netwerk van T-mobile en na wat googelen blijft dit niet zo'n heel goede dekking te hebben. Vooral in Friesland, waar ik woon, schijnt het matig te zijn dus vandaar dat ik ongeveer naar zo'n zelfde aanbieding opzoek ben met een ander netwerk.
Maar zeer waarschijnlijk zijn ze zo goedkoop vanwege het belabberde netwerk....
Qua eisen... tja, ik heb eigenlijk heel erg weinig verstand van smartphones. Ik wil een toestel waarmee ik snel kan internetten. Mijn Hyves, Facebook, Hotmail en twitter account kan checken en posten bijvoorbeeld. Ook spelltjes doen zoals Word Feud lijkt mij leuk en boeklezen (?) en div. apps (geen idee welke..) downloaden lijkt me leuk. Foto's maken en muziek luisteren wil ik ook kunnen doen.
Heb eigenlijk geen idee of ik nu veeleisend ben...
Alle tips, adviezen en info is welkom!
Pandora- Prater
Samsung Galaxy 1e versie zou dan wellicht een optie zijn. Ik weet niet hoe de prijzen momenteel zijn en of dat toestel nog in abonnement vorm aangeboden wordt, maar dat komt het eerste bij mij op als ik lees wat je er mee wilt.
Gast- Gast
Is dit je eerste smartphone? Een samsung galaxy ace lijkt me heel netjes om mee te beginnen, ik heb hem zelf ook en het is een fijn toestel. Ik weet niet wat je onder snel internetten verstaat? Maar vergelijk het zeker niet met het internet wat je op de computer hebt want daar kan natuurlijk geen enkele telefoon aan tippen.
Het is wel een hele mooie aanbieding inderdaad, wel erg weinig smsjes maar je hebt op je smartphone natuurlijk ook whatsapp. Weet je zeker dat het onbeperkt internet is? Ik dacht namelijk dat dat niet meer kan bij 'lage' abonnementen maar ik kan het mis hebben. Voor goed bereik zou ik graag meer geld betalen dus dan zou ik idd niet voor t-mobile kiezen.
Het is wel een hele mooie aanbieding inderdaad, wel erg weinig smsjes maar je hebt op je smartphone natuurlijk ook whatsapp. Weet je zeker dat het onbeperkt internet is? Ik dacht namelijk dat dat niet meer kan bij 'lage' abonnementen maar ik kan het mis hebben. Voor goed bereik zou ik graag meer geld betalen dus dan zou ik idd niet voor t-mobile kiezen.
Toet- Lady Post-a-lot
Bij zowel KPN als vodafone kom je niet onder de 25 euro uit met een abonnement, en wat je krijgt voor dat geld is echt minimaal (100 bel minuten/200MB internet) Als je het zo goedkoop wil zul je dus óf een los toestel moeten kopen óf opzoek moeten naar een goede aanbieding en genoegen nemen met bijvoorbeeld minder goed bereik.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Is dit je eerste smartphone? Een samsung galaxy ace lijkt me heel netjes om mee te beginnen, ik heb hem zelf ook en het is een fijn toestel. Ik weet niet wat je onder snel internetten verstaat? Maar vergelijk het zeker niet met het internet wat je op de computer hebt want daar kan natuurlijk geen enkele telefoon aan tippen.
Dit wordt inderdaad mijn eerste smartphone, ik heb nu een Samsung Star. Bevalt ook goed hoor, maar je kunt er eigenlijk niet zoveel mee. kan in geval van nood wel op internet maar echt ideaal is het niet.
Wat doen jullie zoal met je smarphone dan?
Pandora- Prater
Behalve bellen, smsen/whatsapp en mailen gebruik ik hem voor facebook/twitter, ik lees iedere dag het nieuws via de nu.nl-app. Ik kijk wat de weersvoorspellingen zijn, ik zoek vaak dingen op via google of wikipedia en gebruik de 9292ov-app op mijn reizen te plannen. Ik speel wordfeud en blijf via de eredivisie-app op de hoogte van de voetbaluitslagen. Ik download muziek en soms bekijk ik filmpjes op youtube. Dat was het wel zo'n beetje.
Toet- Lady Post-a-lot
Je kan ook eens kijken op www.dealdirect.nl, daar hebben ze ook weleens goede acties.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ebook op smartphone?
» Goedkope smartphone?
» Kun jij nog zonder je Smartphone?
» Smartphone
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Goedkope smartphone?
» Kun jij nog zonder je Smartphone?