cadeau voor klussers?!
Pagina 1 van 1
cadeau voor klussers?!
We willen de mannen die in ons huis aan het klussen zijn graag wat geven maar geen idee wat?!
De oom van mijn vriend is er al 2 weken non stop iedere dag (hij heeft voornamelijk geholpen met het verfwerk)
De neef van mijn vriend heeft bijna alle muren in het huis gestuct, en legt in onze keuken en wc een gietvloer, we hebben alleen maar de materiaal kosten hoeven betalen maar hij werkt zich 3 slagen in de rondte. Komt iedere avond na zijn werk ook nog bij ons klussen. We willen deze 2 mannen graag wat geven. Maar een fles drank vinden we een beetje afgezaagd.
Hebben jullie ideeen? We hebben ook nog niet echt een bedrag in ons hoofd eigenlijk dus dat maakt het ook moeilijker.
Oom is 65 en neef 28.
De oom van mijn vriend is er al 2 weken non stop iedere dag (hij heeft voornamelijk geholpen met het verfwerk)
De neef van mijn vriend heeft bijna alle muren in het huis gestuct, en legt in onze keuken en wc een gietvloer, we hebben alleen maar de materiaal kosten hoeven betalen maar hij werkt zich 3 slagen in de rondte. Komt iedere avond na zijn werk ook nog bij ons klussen. We willen deze 2 mannen graag wat geven. Maar een fles drank vinden we een beetje afgezaagd.
Hebben jullie ideeen? We hebben ook nog niet echt een bedrag in ons hoofd eigenlijk dus dat maakt het ook moeilijker.
Oom is 65 en neef 28.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Re: cadeau voor klussers?!
Even offtopic ; ik vind Y. zo schattig op die foto!
Hebben ze geen hobby's?
Als bijv. iemand dj'en als hobby heeft kun je misschien een cd-bon geven ofzo ..
En bij vissen, een nieuwe hengel ofzo? Of als ze van voetbal houden, kan je V. hen mee laten nemen naar een wedstrijd van Oranje of van Ajax?
Wij hebben aan onze klussers gewoon gevraagd wat ze wilden hebben, zoals je weet hebben mijn schoonvader en schoonopa ons huis zowat verbouwd, en opa wilde nieuwe kleren en mijn schoonvader een ipod, kostte wel wat maar die mensen hebben zich een slag in de rondte gewerkt.
Hebben ze geen hobby's?
Als bijv. iemand dj'en als hobby heeft kun je misschien een cd-bon geven ofzo ..
En bij vissen, een nieuwe hengel ofzo? Of als ze van voetbal houden, kan je V. hen mee laten nemen naar een wedstrijd van Oranje of van Ajax?
Wij hebben aan onze klussers gewoon gevraagd wat ze wilden hebben, zoals je weet hebben mijn schoonvader en schoonopa ons huis zowat verbouwd, en opa wilde nieuwe kleren en mijn schoonvader een ipod, kostte wel wat maar die mensen hebben zich een slag in de rondte gewerkt.
Gast- Gast
Parels schreef:Even offtopic ; ik vind Y. zo schattig op die foto!
Hebben ze geen hobby's?
Y is sowieso schattig
Ja die oom houd van weekendjes weg gaan, dus we dachten om daar een bon voor een weekendje weg voor te geven en aan zn neef echt totaal geen idee.. Maar een voetbalwedstrijd of iets dergelijks is wel een goed idee.. Een ander idee was dat V een avondje met P zou gaan stappen ofzo..
truestar- Fluisteraar
Ja, mooie is V!
Die denkt, dan kan ik ook weer een avondje los hahaha
En daar kan je het eindbedrag ook niet echt zelf in de hand hebben zeg maar, als je kaartjes voor iets geeft dan heb je iig een bedrag in je hoofd.
Die denkt, dan kan ik ook weer een avondje los hahaha
En daar kan je het eindbedrag ook niet echt zelf in de hand hebben zeg maar, als je kaartjes voor iets geeft dan heb je iig een bedrag in je hoofd.
Gast- Gast
Ja dat klopt ook wel weer.. Ik ga is ff kijken voor kaartjes!
truestar- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor cadeau....
» Cadeau voor oma
» Cadeau voor m'n opa
» cadeau voor opa's/oma's
» Cadeau voor scriptiebegeleidster?
» Cadeau voor oma
» Cadeau voor m'n opa