Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spruitjes bij 7 maanden, ja of nee?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Spruitjes bij 7 maanden, ja of nee? Empty Spruitjes bij 7 maanden, ja of nee?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 4:42

Ik weet het even niet meer. Mag je spruitjes al onder een jaar geven, of is dit gewoon even uitkijken met krampen?

Ik wilde ze morgen spruitjes geven, op keukenkikker staat bijv. stamppot vanaf 12 maanden. Maar is dit niet omdat het een kool is, en het krampen kan veroorzaken?
Nu hebben onze meiden gelukkig tot nu toe nooit ergens op gereageerd, dus ik was van plan om het maar gewoon te geven morgen, maar ik wil ze natuurlijk geen buikpijn bezorgen, dus wie weet of dit nu al kan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Spruitjes bij 7 maanden, ja of nee? Empty Re: Spruitjes bij 7 maanden, ja of nee?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 4:44

Volgens mij adviseren ze om met koolsoorten (waaronder spruiten) voor t eerste jaar uit te kijken ivm krampjes.

Gast
Gast

Spruitjes bij 7 maanden, ja of nee? Empty Re: Spruitjes bij 7 maanden, ja of nee?

Bericht  Mamsie ma 14 nov 2011 - 4:53

Ik zou nu nog wel er mee wachten of je moet het hartje eruit snijden maar dat is pokkewerk!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pussycat ma 14 nov 2011 - 4:57

oh oeps.. Embarassed
Mijn dochter is gek op spruiten Rolling Eyes

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  loesje ma 14 nov 2011 - 4:57

ik zou er mee wachten tot dat hij 1 jaar oud is.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie ma 14 nov 2011 - 5:02

Pussycat schreef:oh oeps.. Embarassed
Mijn dochter is gek op spruiten Rolling Eyes

Prima toch, als ze er geen last van heeft.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Smaragdje ma 14 nov 2011 - 5:17

Ik heb het gewoon gegeven. Op de lijst die ik had opgezocht, stond dat dat mocht. Hij vindt het hier erg lekker en heeft er geen last van.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pussycat ma 14 nov 2011 - 5:22

ooh gelukkig ik ben niet de enige hahaha.
Nee ze heeft er nooit last van gehad. Anders had ik het wel gemerkt neem ik aan Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:25

Ik probeer het, ze hebben gelukkig nog nooit ergens last van gehad, dus hopelijk hier ook niet van. Ik kan ook echt de pittigste dingen eten zelf, en gelukkig reageren ze daar ook nooit op.

Gast
Gast

Bericht  Nana ma 14 nov 2011 - 8:40

Op de lijst van borstvoeding.com staat dat het gewoon mag. Mijn dochter is er gek op!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Smaragdje ma 14 nov 2011 - 8:59

Nana schreef:Op de lijst van borstvoeding.com staat dat het gewoon mag. Mijn dochter is er gek op!

Die lijst heb ik inderdaad ook gebruikt.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 10:50

Ik heb gewoon alle groentes gegeven vanaf 6 maanden, ze heeft er geen krampen van gehad. Anders was ik gewoon met een bepaalde groente gestopt. Het is toch moeilijk / persoonlijk wat nu krampen veroorzaakt, de één krijgt het van boontjes en de ander van wortels en de derde van kool.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 11:53

Smaragdje schreef:
Nana schreef:Op de lijst van borstvoeding.com staat dat het gewoon mag. Mijn dochter is er gek op!

Die lijst heb ik inderdaad ook gebruikt.

Die lijst heb ik ook gebruikt. J.anneman is gek op spruitjes en heeft er nooit last van gehad.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: