Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

+14
Jasmine
pindaatje
maiadebij
meisjesmama
Teddyaapje
RiLiJu
Thunder
Tazz
Tania
Liadan
Annemie
Makamba
Nana
Roos
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Bruintje Beer di 15 nov 2011 - 1:23

Ik ben vrij snel zwanger geworden bij alle 4.
1e was gelijk raak(MK)
2e na 4 maanden na MK
3e onverwachts zwanger(MK)
4e na 1 maand na de MK.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 1:27

De eerste keer 12 maanden
De tweede keer in twee maanden dit werd een miskraam
De derde keer ben ik maar 1 keer ongesteld geworden na de mk daarna was ik zwanger. (ik heb in mei een mk gehad en teste opnieuw zwanger begin aug)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  woezel di 15 nov 2011 - 2:00

Hier 3x gelijk zwanger

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Bloem86 di 15 nov 2011 - 2:01

Bij mijn dochter was ik in de 10e maand zwanger.
Nu afgelopen juni gestopt met anticonceptie. Maar wilde er na onze vakantie eind augustus serieus '' voor gaan''. Maar had begin september al een positieve test in handen! smile
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 2:15

Ik denk dat er eigenlijk niet echt een peil op te trekken is.
Elke cyclus hebben de meeste vrouwen een kans van 20% om zwanger te worden, bij de een is dat sneller dan bij de andere.

Bij ons was het hier nu bijv. in 1x raak, maar als wij ooit aan een 2de beginnen moet ik nog maar zien of dat geluk ons weer gegunt is.

Mijn zus was bij de 1ste bijv. 3 maanden bezig, bij de 2de 2,5 jaar (met hormonen) en de 3de in 1x.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Roos di 15 nov 2011 - 2:16

meisjesmama schreef:
Mijn angst was best groot dat het nu een een tijdje zou duren. Tussen mijn man en zijn zusje zit 8 jaar :shock: omdat het niet nogmaals wilde lukken.

Mijn zusje en ik schelen 5 jaar wat niet de planning was.
Maar lees hier een hoop positieve geluiden! We wachten het maar af...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  mickey di 15 nov 2011 - 3:15

Mijn zus en ik schelen 15 maanden... Het duurde nogal een tijdje voordat mijn zus er was, dat ze dachten dat dat bij mij ook wel zo zou zijn laughcry

Mijn zus was bij de eerste meteen de eerste ronde zwanger en bij de tweede ook.
Wij hebben er iets langer over gedaan, maar alsnog vrij snel. Ik had een heel onregelmatige cyclus. Was eind augustus gestopt met de pil, begin oktober kwam mijn cyclus pas weer op gang (had wel een bloeding gehad van het stoppen, maar die telde ik niet mee, omdat het een bloeding door de pil was). Halverwege maart had ik een positieve test in mijn handen. Dus op de kalender 6 maanden, maar ik ben in die 6 maanden maar 4x ongesteld geworden.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? - Pagina 2 Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum