Wat doen jullie aan vanavond? (Pictures please!)
+23
Laced
Susan
Arwyn
SoGood
Shopelle
Blond
_Lacey_
Raindrop
banjer49
Alias
Lynn_
Happinaz
Caro
Sterre
minoessepoes
ButterflyEffect
Sugarfall
Janelie
Joli86
Japie
Olijfje001
Toet
dolfijntje24
27 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat doen jullie aan vanavond? (Pictures please!)
Ik zie helemaal niet veel verschil met de foto van toen en nu hoor! Gewoon lekker aantrekken, staat je prima!
Edit: ik zou zelf geen zwarte hoge laarzen onder zo'n schattig jurkje aan doen maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
Edit: ik zou zelf geen zwarte hoge laarzen onder zo'n schattig jurkje aan doen maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
Laatst aangepast door Purple op vr 31 dec 2010 - 3:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat witte jurkje vind ik prima kunnen hoor Marin!
Gast- Gast
Is die tweede foto van het witte jurkje, vandaag gemaakt? Want wil jij me dan vertellen waar jij precies dikker bent geworden, want dan ben ik blijkbaar sinds vandaag blind...
Ik vind dat jurkje trouwens geweldig en wil het nu ook *hebben*
Ik vind dat jurkje trouwens geweldig en wil het nu ook *hebben*
Gast- Gast
Er is inderdaad helemaal niets mis mee Marin! Ik zou ook die aantrekken, leuk ook met dat zwarte strikje. :-)
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Marin: De eerste is leuker!
De 2e heb ik ook ergens in de kast liggen (of lijkt er heel erg op, ballonjurkje van EDC of niet?) bedenk ik me net, bedankt voor het plaatsen ! Die trek ik vanavond aan met een bolero, iets wat strak zit rond mijn buik zit totaal niet lekker op het moment...
En dan met een legging eronder en een paar laarzen.
De 2e heb ik ook ergens in de kast liggen (of lijkt er heel erg op, ballonjurkje van EDC of niet?) bedenk ik me net, bedankt voor het plaatsen ! Die trek ik vanavond aan met een bolero, iets wat strak zit rond mijn buik zit totaal niet lekker op het moment...
En dan met een legging eronder en een paar laarzen.
Laatst aangepast door Beauty Addict op vr 31 dec 2010 - 3:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Purple schreef:Ik zie helemaal niet veel verschil met de foto van toen en nu hoor! Gewoon lekker aantrekken, staat je prima!
Met je eens.
Wat een super leuk jurkje die 1e.
Gast- Gast
Haha jullie zijn lief dat je me zo wilt hebben. Ik ga deze foto's wel zo weghalen, dat vind ik niet zo prettig, zo veel foto's in 1 topic (never thought I'd say that).
Dolores, ik ben ongeveer 15 a 20 kilo zwaarder dan op die eerste foto, dus tja..het zit wel echt ergens. Ik hou m'n buik in en m'n gezicht staat niet op de foto
Ik heb trouwens wel pumps a la 10 cm hoog, maar daar kan ik niet de hele avond op staan. Wel feestelijk. Oeh ik heb ook nog ergens witte pumps, die had ik speciaal voor bij dit jurkje. *duikt even haar berging in*
Dolores, ik ben ongeveer 15 a 20 kilo zwaarder dan op die eerste foto, dus tja..het zit wel echt ergens. Ik hou m'n buik in en m'n gezicht staat niet op de foto
Ik heb trouwens wel pumps a la 10 cm hoog, maar daar kan ik niet de hele avond op staan. Wel feestelijk. Oeh ik heb ook nog ergens witte pumps, die had ik speciaal voor bij dit jurkje. *duikt even haar berging in*
Gast- Gast
Marin, ik zie mezelf (zoals je misschien weet) ook behoorlijk dikker dan dat ik ben... Als ik dan eens heel erg twijfel over bepaalde kleding maak ik gewoon even een foto van mezelf, dan zie ik op die foto dat ik echt niet zo dik ben als ik denk.
Gast- Gast
Marin: het eerste jurkje!
Ik wil ook een jurkje aan vanavond maar we gaan naar museumplein en ik ben bang dat het dan geen goed idee is om pumps aan te doen op dat grasveld..
Of weet iemand of ze de grond bedekken met van die zwarte plakken?
Ik wil ook een jurkje aan vanavond maar we gaan naar museumplein en ik ben bang dat het dan geen goed idee is om pumps aan te doen op dat grasveld..
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Purple schreef:Marin, ik zie mezelf (zoals je misschien weet) ook behoorlijk dikker dan dat ik ben... Als ik dan eens heel erg twijfel over bepaalde kleding maak ik gewoon even een foto van mezelf, dan zie ik op die foto dat ik echt niet zo dik ben als ik denk.
Oh bah das bij mij nou altijd precies omgekeerd .
Gast- Gast
Gisteren zag ik dat ze het voorste stuk hadden bedekt.ButterflyEffect schreef:
Gast- Gast
Oh, echt? Nu weet ik alleen niet wat ik liever heb! Jij hebt tenminste wel het gevoel dat je een mooi figuur hebt.mozzarella schreef:Oh bah das bij mij nou altijd precies omgekeerd .
Gast- Gast
Oehh misschien moet ik het er dan toch op wagen.. voel me altijd zo klein en underdressed als ik zonder pumps gaPurple schreef:Gisteren zag ik dat ze het voorste stuk hadden bedekt.ButterflyEffect schreef:
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb dat ook, of althans dat ik het gevoel niet zó dik te zijn. Maar als ik dan een foto ofzo terugzie...ugh..Purple schreef:Oh, echt? Nu weet ik alleen niet wat ik liever heb! Jij hebt tenminste wel het gevoel dat je een mooi figuur hebt.mozzarella schreef:Oh bah das bij mij nou altijd precies omgekeerd .
Gast- Gast
Purple schreef:Oh, echt? Nu weet ik alleen niet wat ik liever heb! Jij hebt tenminste wel het gevoel dat je een mooi figuur hebt.mozzarella schreef:Oh bah das bij mij nou altijd precies omgekeerd .
Hahaha ja zolang ik geen foto's kijk .
Gast- Gast
Wat voor soort pumps zijn je witte Marin?
Ik twijfel ook nog over mijn schoenen. Ik heb hele mooie zwarte pumps, maar dan wordt het allemaal wel heel erg zwart. Zwart topje, zwarte rok, en dan zwarte pumps. T is geen begrafenis. Mijn vestje is wel rood, maar ik heb even geen idee waar mijn rood-zwarte pumps zijn. Ik ga ze ook maar eens zoeken dalijk!
Ik twijfel ook nog over mijn schoenen. Ik heb hele mooie zwarte pumps, maar dan wordt het allemaal wel heel erg zwart. Zwart topje, zwarte rok, en dan zwarte pumps. T is geen begrafenis. Mijn vestje is wel rood, maar ik heb even geen idee waar mijn rood-zwarte pumps zijn. Ik ga ze ook maar eens zoeken dalijk!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Purple schreef:Oh, echt? Nu weet ik alleen niet wat ik liever heb! Jij hebt tenminste wel het gevoel dat je een mooi figuur hebt.mozzarella schreef:Oh bah das bij mij nou altijd precies omgekeerd .
Hahaha ik dacht de hele tijd dat ik nog dun was, tot ik ineens van mensen de vraag kreeg of ik zwanger was en dat ik ineens maat 40 zelfs niet meer paste. Dus nee, ik heb geen vertekend beeld van mezelf (wel een onzeker beeld), maar de foto vertekend blijkbaar wel
Gast- Gast
Als je er normaal gesproken de hele avond op kunt staan, lukt het vast wel.ButterflyEffect schreef:
Oehh misschien moet ik het er dan toch op wagen.. voel me altijd zo klein en underdressed als ik zonder pumps ga
Gast- Gast
Jaa, die moet je eronder doen! En dan een mooie 20 denier panty!
Gast- Gast
Ik heb een kort strak zitten zwart met grijze breedte streep jurkje aan met lange mouwen, de banen zijn zo'n 5 cm breed. Daaronder heb ik een dikke zwarte panty en daarop een zwart colbertje. Daaronder doe ik straks beige enkel laarsjes met een hak en mijn nagels zijn in dezelfde kleur gelakt, beige/goud/lever kleur.
Verder heb ik een lange ketting om met een balletje eraan, mijn Tomas Sabo armband en mijn horloge om, allemaal zilver kleurig en mijn ring vol met zirkonia.
Ik stop een paar simpele zwarte laarzen in mijn fietstas voor als ik niet meer op de hakken kan staan haha!
Marin ik vind het jurkje je prima staan, kan je de pumps niet gewoon aandoen en eventueel een paar laarzen meenemen zodat je kan wisselen als je pijn aan je voeten krijgt?
Verder heb ik een lange ketting om met een balletje eraan, mijn Tomas Sabo armband en mijn horloge om, allemaal zilver kleurig en mijn ring vol met zirkonia.
Ik stop een paar simpele zwarte laarzen in mijn fietstas voor als ik niet meer op de hakken kan staan haha!
Marin ik vind het jurkje je prima staan, kan je de pumps niet gewoon aandoen en eventueel een paar laarzen meenemen zodat je kan wisselen als je pijn aan je voeten krijgt?
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet het trouwens ook nog niet...ik voel me ook fat, ben wat kilo's aangekomen door de prednison en heb overal blauwe plekken. Ik heb een heel leuk rood jurkje maar het zit wat strak geloof ik .
Gast- Gast
Nee joh, je bent een beauty!mozzarella schreef:Ik weet het trouwens ook nog niet...ik voel me ook fat, ben wat kilo's aangekomen door de prednison en heb overal blauwe plekken. Ik heb een heel leuk rood jurkje maar het zit wat strak geloof ik .
Storm, jij bent trouwens ook alles behalve dik! Iets zwaarder dan eerder maakt je niet gelijk dik hoor!
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doen jullie vanavond?
» Wat gaan jullie vanavond nog doen?
» Wat gaan jullie vanavond doen?
» Wat gaan jullie vanavond nog doen?
» Wat gaan jullie vanavond doen?