Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil een bad..

+10
Lindsya
ekiaam87
ijsjemeisje
RYW
Pussycat
Shisha
Monte
Oasis
Marin
Caroow
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik wil een bad.. - Pagina 2 Empty Re: Ik wil een bad..

Bericht  Rovine ma 14 nov 2011 - 7:27

Mijn ex had alleen een bad en in hotels of als ik ergens logeer moet ik ook regelmatig in bad douchen. Ik vind het echt verschrikkelijk. Het is er glad, je moet over een wand heenstappen (bij die gladheid) en voorzetwandje of niet, je spettert alles onder.
Wat mij betreft gaat er echt niks boven een inloopdouche!

Ex kwam ik trouwens een tijdje geleden tegen en het eerste wat hij tegen mij zei was dat hij dat verschrikkelijke bad er eindelijk uit had laten slopen. :P
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 7:55

Wij hebben de badkamer laten zitten in dit huis, hij is wel wat gedateerd maar alles wat we wilden zit erin. De badkamers hier in de wijk zijn gewoon heel klein en wij zijn de enige met een wc boven, een bad én een douche en wasbak. Als we over een paar jaar de badkamer opnieuw zouden doen, zou ik hem precies weer zo indelen. Wij hebben overigens geen inzetwandje maar een douchegordijn, lekker oldskool, maar het werkt! En ik vind het ook makkelijk, gooi 1x in de zoveel tijd dat douchegordijn in de was.

Gast
Gast

Bericht  PiP ma 14 nov 2011 - 7:58

Ons bad is niet glad en ik spetter ook niet langs het scherm smile
Het ligt er maar net aan hoe je alles maakt, zo hebben wij de douche aan het voeteneind en een ruim en stevig scherm.
Mijn schoonouders hebben de douche aan de muur van de lange zijde van het bad en hebben een smal plastic flut schermpje, dat vraagt natuurlijk om een natte vloer...

Het schoonmaken valt mij ook reuze mee, je moet alleen niet te vaak badolie gebruiken, daar krijg je een vette rand van op je bad. Ik spoel ook altijd na het badderen de muren, het scherm en het bad af. De muren en het scherm ga ik nog na met een trekker, het bad droog ik niet.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 8:07

Wij hebben een bad en een douche en ik vind het heerlijk. In het weekend ga ik vaak in bad. Lekker liggen met een boek/tijdschrift en een glas drinken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 17:23

Lindsya schreef:
Monte schreef:
Caroow schreef:Het lijkt me zo makkelijk met benen scheren, luie hond dat ik ben. Misschien toch maar eens nadenken over een apart bad. Maar, ik wil behalve een bad ook een nieuwe auto, dus ik moet de kosten een beetje laag houden. We wonen in een huurhuis, als het koop was geweest had ik sowieso voor apart gekozen.
Maar in een huurhuis mag je toch helemaal niets veranderen? (nou mag wel als je het maar terug brengt) Of heb ik het nou fout? Ik zou ook echt kiezen voor apart of helemaal niet(en dan maar naar de sauna/wellness een paar keer per jaar), douchen in een bad is echt vreselijk en echt niet lekker, dat wordt je zo zat(ik in ieder geval wel)

In een huurhuis mag je tegenwoordig wel wat dingen veranderen. Als je het maar aanvraagd en als je een keer uit het huurhuis gaat mag je het meestal laten zitten als het een verbetering is voor de woning.
Klopt. Tegenwoordig mag je best veel aanpassen aan een huurhuis. Binnen en buiten. Op de site van de woningstichting waar ik van huur staat heel uitgebreid beschreven wat wel en niet mag en waar je toestemming voor moet vragen. Is weet niet of Caroow ook huurt via een woningstichting? Misschien dat je daar wat informatie kunt vinden.

IK weet dat ik bij mijn woningstichting zelfs budget kan aanvragen wanneer ik een aanpassing wil doen die het woongemak vergroot of de woning aantrekkelijker maakt. In sommige gevallen betalen ze daar aan mee. Ook kan ik op deze manier een nieuwe keuken en badkamer laten plaatsen. Het is de moeite waard om dit uit te zoeken denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Suus di 15 nov 2011 - 22:45

Ik wil ook een bad! Bij mijn ouders thuis douchte ik ook altijd in bad, heb dat nooit erg gevonden eigenlijk.

Wij mogen in ons huurhuis ook een bad bouwen, ruimte genoeg ook, helaas nog geen geld :P We moeten het dan wel aangeven, maar moeten het zelf betalen. Mochten we daarna snel weggaan, krijgen we een deel vergoed, maar als we nog jaren blijven wonen niet meer.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: