Bijzondere hobby's
+14
Tsjip
SarahKey
Lejow
Tazz
Mysterious
ekiaam87
Serena
Beachgirl
VeryCherry
Kabouter
Schaapke
_DoI
silly-one
tayce
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bijzondere hobby's
Ik wil heel graag leren naaien, taarten en cupcakes versieren, sieraden maken maar ik heb er gewoon geen tijd en geld voor.
Fotografie is mijn hobby maar zelfs daar heb ik niet echt veel tijd voor.
Fotografie is mijn hobby maar zelfs daar heb ik niet echt veel tijd voor.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik decoreer taarten en cupcakes, al is dat tegenwoordig niet heel bijzonder meer natuurlijk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
nee he lejow, is nu echt een rage!
Ik maak dus ook van dat soort taarten en ik scrap, maak kaarten, ik haak en ik ben aan het breien.
Maar mijn grootste hobby is toch wel consuminderen. En dan vooral met het eten/boodschappen doen.
Ik maak dus ook van dat soort taarten en ik scrap, maak kaarten, ik haak en ik ben aan het breien.
Maar mijn grootste hobby is toch wel consuminderen. En dan vooral met het eten/boodschappen doen.
Ik heb veel penvriendinnen in binnen- en buitenland, helaas is penpalling een beetje vergane glorie aan het worden. En verder heb ik een tijd aan postcrossing gedaan, dat ga ik één deze dagen weer oppakken
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb veel penvriendinnen in binnen- en buitenland, helaas is penpalling een beetje vergane glorie aan het worden. En verder heb ik een tijd aan postcrossing gedaan, dat ga ik één deze dagen weer oppakken
Postcrossing is echt briljant Ik doe het nu anderhalf jaar ongeveer, echt heerlijk om al die kaarten te krijgen en er voor te zorgen dat er niet meer alleen saaie post in de brievenbus zit.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Ik heb veel penvriendinnen in binnen- en buitenland, helaas is penpalling een beetje vergane glorie aan het worden. En verder heb ik een tijd aan postcrossing gedaan, dat ga ik één deze dagen weer oppakken
Same here. Ik heb nog twee penvriendinnen op FB maar een schrijft niet zulke hele leuke brieven (anderhalf kantje) en de ander wil liever via de mail schrijven. Dat vind ik gewoon niet zo leuk. Heel soms ontvang ik hele lange brieven van een vriendin uit Zuid Afrika, heerlijk is dat dan... Binnen een dag heb ik dan meestal alweer een dergelijk lange brief retour maar ik merk dat mijn polsen dat minder leuk vinden. Dat houdt me ook een beetje tegen om een nieuwe penvriendin te zoeken eigenlijk... Postcrossing heb ik ook even stilgelegd, geen geld voor. Maar wel een geweldig project. Ga er in januari weer mee beginnen denk ik.
Gast- Gast
Ik vind het echt jammer dat postzegels zo duur zijn
Haha, wat ik eens in de zoveel tijd doe (als het lekker weer en er tijd voor heb...)
Dan ga ik zo'n 3 uur achter elkaar fietsen, op een zondagmorgen als het zonnetje lekker schijnt fiets ik gerust naar Hoogeloon of naar Bladel toe, heerlijk vind ik dat...onderweg stop ik dan om een boterham te eten en lekker van de natuur te genieten.
Sommige mensen verklaren mij voor gek maar van fietsen in de natuur word ik echt heel rustig.
Dan ga ik zo'n 3 uur achter elkaar fietsen, op een zondagmorgen als het zonnetje lekker schijnt fiets ik gerust naar Hoogeloon of naar Bladel toe, heerlijk vind ik dat...onderweg stop ik dan om een boterham te eten en lekker van de natuur te genieten.
Sommige mensen verklaren mij voor gek maar van fietsen in de natuur word ik echt heel rustig.
Gast- Gast
Dat is toch juist lekker, lekker fietsen Bij mijn zoontje op school hebben ze 1 keer in het jaar een fietstocht over de hei en bij terugkomst staan er pannen zelfgemaakte soep klaar, dat vind ik zooo leuk
Mijn vriend en ik maken houten letters/figuren en geboorteborden. We verkopen het op marktplaats en binnenkort via onze site. We verveelden ons in het winterseizoen en wilden dus iets gaan doen. Mijn vriend vindt het leuk om te zagen en te freubelen en ik verf graag en toen kwamen we hierop.
Verder zijn we fanatieke wagenbouwers van het Lichtenvoordse bloemencorso. Dit loopt het hele jaar eigenlijk wel door maar van april tot aan oktober zijn we er 2 avonden en een zaterdag bezig.
Mijn andere hobbies zijn niet echt bijzonder. (sieraden maken, albums inplakken, scrappen)
Verder zijn we fanatieke wagenbouwers van het Lichtenvoordse bloemencorso. Dit loopt het hele jaar eigenlijk wel door maar van april tot aan oktober zijn we er 2 avonden en een zaterdag bezig.
Mijn andere hobbies zijn niet echt bijzonder. (sieraden maken, albums inplakken, scrappen)
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Mijn hobbie is niet zo heel vreemd denk ik, maar wel erg leuk!
Ik geef zwemles (aan kinderen vanaf 4 jaar) en zit in de webcommissie van de vereniging en nog in de werkgroep van een kamp dat we elk jaar organiseren.
En het mooie is dat ik er ondertussen ook mijn (bij)baan van heb kunnen maken. En binnenkort kan ik de diploma's die ervoor heb gehaald binnen de vereniging omruilen voor een officieel mbo-diploma, Lesgever zwem-ABC.
Ik geef zwemles (aan kinderen vanaf 4 jaar) en zit in de webcommissie van de vereniging en nog in de werkgroep van een kamp dat we elk jaar organiseren.
En het mooie is dat ik er ondertussen ook mijn (bij)baan van heb kunnen maken. En binnenkort kan ik de diploma's die ervoor heb gehaald binnen de vereniging omruilen voor een officieel mbo-diploma, Lesgever zwem-ABC.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik doe aan paaldansen.
Ik ben vrij rustig/verlegen dus wanneer mensen dat horen kijken ze wel even raar op!
Ik ben nu druk aan het sparen voor een paal thuis zodat ik niet elke keer naar de sportschool hoef als ik even wil oefenen.
Ik ben vrij rustig/verlegen dus wanneer mensen dat horen kijken ze wel even raar op!
Ik ben nu druk aan het sparen voor een paal thuis zodat ik niet elke keer naar de sportschool hoef als ik even wil oefenen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Een penvriendin van mij bestelt haar postzegels online. Ze doet dat via een site zodat ze de postzegels íéts goedkoper kan bestellen. Niet veel, maar uiteindelijk wel iets goedkoper. Het leuke eraan is dat je dan ook een set met verschillende (leuke!!) postzegels krijgt. Heb er zelf nog geen ervaring mee trouwens.CherrieLola schreef:Ik vind het echt jammer dat postzegels zo duur zijn
(even snel opgezocht, de site is PostzegelsmetKorting.nl)
Gast- Gast
Oh dat klinkt wel goed ^^ Zal ik onthouden
Maple schreef:Een penvriendin van mij bestelt haar postzegels online. Ze doet dat via een site zodat ze de postzegels íéts goedkoper kan bestellen. Niet veel, maar uiteindelijk wel iets goedkoper. Het leuke eraan is dat je dan ook een set met verschillende (leuke!!) postzegels krijgt. Heb er zelf nog geen ervaring mee trouwens.CherrieLola schreef:Ik vind het echt jammer dat postzegels zo duur zijn
(even snel opgezocht, de site is PostzegelsmetKorting.nl)
Dit zijn de oude guldenpostzegels (die allemaal nog steeds geldig zijn). Bijkomend voordeel is dat het best leuk is om al die oude postzegels weer terug te zien, ik spaarde ze eerder ook.
Gast- Gast
nou lejow zo mooi als jij je taarten maakt is wel bijzonder hoor!
ik heb niet echt bijzondere hobby´s ik speel in musicals (amateur),zangles en ben bezig met mijn bedrijfje in kinderfeestjes en kindertheater,maak graag verschillende dingen zoals taarten ,schilderijen en cadeautjes,lezen en ik speel in de muziek en ga braaf sporten! ow ja en ik ga graag met de motor touren.
dus ik heb wel bijzonder veel hobby´s!
ik heb niet echt bijzondere hobby´s ik speel in musicals (amateur),zangles en ben bezig met mijn bedrijfje in kinderfeestjes en kindertheater,maak graag verschillende dingen zoals taarten ,schilderijen en cadeautjes,lezen en ik speel in de muziek en ga braaf sporten! ow ja en ik ga graag met de motor touren.
dus ik heb wel bijzonder veel hobby´s!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn hobby's zijn niet zo bijzonder.
Ik maak (bruids) sieraden, haaraccessoires voor bruidjes en haarknipjes en andere haarfrutsels voor meisjes.
Verder verder ben ik begonnen met scrappen.
Ik maak (bruids) sieraden, haaraccessoires voor bruidjes en haarknipjes en andere haarfrutsels voor meisjes.
Verder verder ben ik begonnen met scrappen.
Gast- Gast
Niet heel bijzonder maar ook weer niet heel erg voor de hand liggend op mijn leeftijd maar ik volg een naaicursus en daarnaast brei ik thuis. Verder knap ik meubels op, teken ik en vind ik koken geweldig!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
ekiaam87 schreef:Marin schreef:Hee wat leuk, dat ga ik binnenkort voor het eerst doen. Mensen op m'n andere forum zijn er heel enthousiast over en daarom ga ik een keer mee.Snoepy87 schreef:Ja wij doen aan geocachen, http://www.geocaching.com
Erg leuk!
Mijn hobby is fotografie, dat is op zich niet zo bijzonder, maar HDR fotografie wat ik veel doe al wel iets meer.
Zal ik eens spieken of er in de buurt van Sterremaan een cache verstopt ligt haha
Ja hier in Apeldoorn liggen er een heleboel! Het is echt super leuk om te doen!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bijzondere vriendschap
» bijzondere babykamers...
» Bijzondere hobby's
» bijzondere fases
» Bijzondere Hobbies
» bijzondere babykamers...
» Bijzondere hobby's
» bijzondere fases
» Bijzondere Hobbies