Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 6:29

Dames,

Vrienden + ik (en wellicht aanhang) willen wat leuks gaan doen in December. Normaal vieren we Sinterklaas, maar we willen ook wel weer eens iets anders dan anders. Nu is het het gemakkelijkst om het hier in de stad te doen (DH), en ben ik op zoek naar leuke activiteiten. Wie wil er met me meedenken of heeft een tip van iets wat écht heel erg leuk is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Tullow wo 9 nov 2011 - 4:18

Wil je 's avonds of overdag gaan doen? Actief of juist niet?
Wat misschien leuk is, is het moordspel? Je kunt dit op locatie doen in combinatie met een diner, maar je kunt het spel ook bestellen en dan krijg je alles thuis gestuurd. Je kunt dan vragen of iedereen wat hapjes meeneemt bijvoorbeeld?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Marin wo 9 nov 2011 - 4:21

Schaatsbaan! Of naar de Uithof (of Zoetermeer) om te skieen/boarden? En dan daarna lekker warme choco ergens gaan drinken. Is niet Sinterklaas, wel winters.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Bay wo 9 nov 2011 - 4:28

Bowlen...
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Sjirafje wo 9 nov 2011 - 4:31

Speurtocht maken door de stad en tussendoor eten in verschillende tentjes. Dus voorgerecht in eetding 1 en hoofdgerecht in eetding 2, toetje in eetding....juist 3! Speurtocht met opdrachten zorgen altijd voor hilarische momenten. Actieve opdrachten zorgen ervoor dat iedereen betrokken blijft en met het eten kun je de mensen die niet van opdrachten houden toch laten uitkijken naar wat leuks/lekkers! :P
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Lejow wo 9 nov 2011 - 5:24

The phone, zo'n programma die je kunt reserveren bij iets van uitjes.nl. Door Den Haag heen. Super leuk! Hebben wij met ons team door Utrecht gedaan.

Glow in de dark midget golven

Bowlen en wokken

Bowlen en steengrillen

euhmmm
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 5:27

Bowlen + steengrillen ga ik in december al met mijn schoonfamilie doen, dus dat vind ik niet origineel! Schaatsen lijkt me wel erg leuk inderdaad, dat kan ik wel eens gaan uitzoeken. Skieen/boarden ook, maar dat trek ik nu niet met mijn lichaam, dus dat is geen optie helaas. Moordspel vindt de rest geen bal aan, dus dat valt af. The phone ga ik eens opzoeken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Lejow wo 9 nov 2011 - 5:29

Wij vonden het echt super gaaf, maar ik weet niet met hoeveel mensen je moet zijn.
Wie is de mol is ook zo'n soort spel.

We zijn door heel Utrecht gegaan, moesten allemaal opdrachten doen, kregen daar letters voor, en bij het eindspel verdienden we de laatste letters, waar we dan een woord mee moesten maken, dat was een telefoonnummer en degene die uit eindelijk de meeste punten had (door alle spellen en het finale spel op te lossen) die won
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 5:31

Ik ben nu op uitjes.nl aan het kijken wat er mogelijk is, want het is natuurlijk wel een kleine groep! Edit; alles is vanaf 10 personen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Lejow wo 9 nov 2011 - 5:32

Das klootje Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen Empty Re: Leuke activiteit met een groep van 4 - 7 personen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum