Goedemorgen!
+10
Caramba
Chocolate Cookie
Cheesegirl
Jezzie
Pompoen
Snack a Jack
Lotus
Rovine
Strikje
Jordana
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Al vroeg uit de veren want ik ga over 5 minuten alweer weg haha! Goedemorgen allemaal!
Ik droomde dat ik bij mijn allereerste echte werkgever aan het werk was en er een brand uit brak bij de info balie haha . Soms zoek ik dit soort dingen op en tadaaa:
Dromen over een uitslaande brand voorspelt, als er geen slachtoffers te betreuren zijn, toekomstige veranderingen die een bijdrage zullen leveren aan uw geluk.
Nou, gelukkig doofde het vuur vanzelf .
Jullie nog iets spannends gedroomd?
Fijne dag allemaal!
Ik droomde dat ik bij mijn allereerste echte werkgever aan het werk was en er een brand uit brak bij de info balie haha . Soms zoek ik dit soort dingen op en tadaaa:
Dromen over een uitslaande brand voorspelt, als er geen slachtoffers te betreuren zijn, toekomstige veranderingen die een bijdrage zullen leveren aan uw geluk.
Nou, gelukkig doofde het vuur vanzelf .
Jullie nog iets spannends gedroomd?
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goede morgen.
Werkse Zusje. Ik zoek eigenlijk nooit mijn dromen op.
Als ik slaap droom ik genoeg, maar dan moet ik wel slapen
Werkse Zusje. Ik zoek eigenlijk nooit mijn dromen op.
Als ik slaap droom ik genoeg, maar dan moet ik wel slapen
Gast- Gast
Goedemorgen,
Wat moet je vroeg weg! Werkse vandaag. En altijd fijn om te weten dat er iets gebeurd wat bijdraagt aan je geluk.
Wat moet je vroeg weg! Werkse vandaag. En altijd fijn om te weten dat er iets gebeurd wat bijdraagt aan je geluk.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Zusje werk ze!!!
Ik ben al een half uurtje op het werk. Ik heb nog weinig te doen dus even forum lezen. En vanmiddag komt CC.
Fijne dag!
Zusje werk ze!!!
Ik ben al een half uurtje op het werk. Ik heb nog weinig te doen dus even forum lezen. En vanmiddag komt CC.
Fijne dag!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Werkze aan iedereen die vandaag weer aan de bak moet!
Ik moet zelf ook werken vandaag, maar ik hoef alleen vandaag en morgenmiddag nog maar Vanaf morgen wordt eindelijk mn badkamer hersteld en ik hoop écht dat mn bad eruit moet/kan (ik heb stiekem al een nieuw badmeubel, regendouche en thermosstaatkraan gekocht )
Fijne dag allemaal!
Werkze aan iedereen die vandaag weer aan de bak moet!
Ik moet zelf ook werken vandaag, maar ik hoef alleen vandaag en morgenmiddag nog maar Vanaf morgen wordt eindelijk mn badkamer hersteld en ik hoop écht dat mn bad eruit moet/kan (ik heb stiekem al een nieuw badmeubel, regendouche en thermosstaatkraan gekocht )
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag moet ik werken. Daarna ga ik bij mijn ouders eten en vanavond ga ik met mijn moeder bloemschikken.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag moet ik werken. Daarna ga ik bij mijn ouders eten en vanavond ga ik met mijn moeder bloemschikken.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier lekker geslapen, alleen had Mas vanmorgen zijn hele kontje open, dus dat was krijsen net! Heel zielig.
Lise moet straks weer naar school, dus die dan maar weg brengen.
Voor de rest me weer gaan storten op de was, gister alle bedden gedaan, dus weel een berg extra was.
Fijne dag all!
Hier lekker geslapen, alleen had Mas vanmorgen zijn hele kontje open, dus dat was krijsen net! Heel zielig.
Lise moet straks weer naar school, dus die dan maar weg brengen.
Voor de rest me weer gaan storten op de was, gister alle bedden gedaan, dus weel een berg extra was.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
ik mag dadelijk weer een volle dag stage lopen. Daarna snel naar huis, eten maken, sollicitatiegesprekje in een restaurant aangezien ik na 5 jaar wel een andere bijbaan wil, eten en even bij mijn ouders op bezoek.
Fijne dag allemaal!
ik mag dadelijk weer een volle dag stage lopen. Daarna snel naar huis, eten maken, sollicitatiegesprekje in een restaurant aangezien ik na 5 jaar wel een andere bijbaan wil, eten en even bij mijn ouders op bezoek.
Fijne dag allemaal!
Strikje- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 52
Registratiedatum : 07-11-11
Goedemorgen! Ben niet vooruit te branden vandaag, pas net uit bed (wekker ging al meer dan een uur geleden), gelukkig kan ik morgen uitslapen want dan heb ik vakantie! Heb er echt zoveel zin in, volgens mij nog nooit mezelf zo hard op iets verheugd.
Vanavond gaan we eerst nog naar een theatervoorstellig; der übermensch. Ben erg benieuwd, schijnt behoorlijk verwarrend te zijn.
Tassen inpakken zal wel nachtwerk worden daarom, maar ik doe het liever vanavond nog dan morgenochtend omdat ik dan de helft ga vergeten.
Nog 1 dagje doorzetten!
Vanavond gaan we eerst nog naar een theatervoorstellig; der übermensch. Ben erg benieuwd, schijnt behoorlijk verwarrend te zijn.
Tassen inpakken zal wel nachtwerk worden daarom, maar ik doe het liever vanavond nog dan morgenochtend omdat ik dan de helft ga vergeten.
Nog 1 dagje doorzetten!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Mijn nacht was weer geen succes. Ben nu echt doodop. Ik ga straks even naar ZieZo. Daarna nog even snel langs de winkel. Thuis proberen wat te eten en dan naar een vergadering en meteen daarna een gesprek met mijn spv'er. Heb dus een goed gevulde dag. En ik heb er geen zin in.
Fijne dag allemaal!
Mijn nacht was weer geen succes. Ben nu echt doodop. Ik ga straks even naar ZieZo. Daarna nog even snel langs de winkel. Thuis proberen wat te eten en dan naar een vergadering en meteen daarna een gesprek met mijn spv'er. Heb dus een goed gevulde dag. En ik heb er geen zin in.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik zit alweer een uurtje op mijn werk. Zometeen een afspraak met iemand van ons planningsprogramma. Vanavond een paar dingen in het huishouden doen en daarna lekker niks.
Fijne dag allemaal!
Ik zit alweer een uurtje op mijn werk. Zometeen een afspraak met iemand van ons planningsprogramma. Vanavond een paar dingen in het huishouden doen en daarna lekker niks.
Fijne dag allemaal!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen!!
ik hoef echt geen wekker meer te zetten zeg...elke ochtend 8 uur is het raak...
Ik ben weer zenuwachtig, heb vanmiddag mijn 2e zangles, heb er echt ontiegelijk veel zin in, maar vind het ook nog steeds doodeng echt!
Verder wil ik straks even naar de vuilstort rijden met het karton van al die boekenkasten en dan ook hopelijk de kasten nu echt vastzetten samen met mijn man. Dan kunnen we eindelijk de kasten gaan inrichten!! Hoera!
Fijne dag allemaal!
ik hoef echt geen wekker meer te zetten zeg...elke ochtend 8 uur is het raak...
Ik ben weer zenuwachtig, heb vanmiddag mijn 2e zangles, heb er echt ontiegelijk veel zin in, maar vind het ook nog steeds doodeng echt!
Verder wil ik straks even naar de vuilstort rijden met het karton van al die boekenkasten en dan ook hopelijk de kasten nu echt vastzetten samen met mijn man. Dan kunnen we eindelijk de kasten gaan inrichten!! Hoera!
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen,
Mijn vriend is vandaag jarig, we hebben het zondag al gevierd.
Hij is zelf de hele dag aan het werk vandaag.
Maar vanmiddag gaan we even naar de stad, om een lamp te kopen van het geld dat hij voor zijn verjaardag gekregen heeft.
Als we thuis komen heb ik nog een cadeautje voor hem en ga ik lekker voor hem koken!
En dan vanavond nog even een stukje taart eten
Fijne dag allemaal!
Mijn vriend is vandaag jarig, we hebben het zondag al gevierd.
Hij is zelf de hele dag aan het werk vandaag.
Maar vanmiddag gaan we even naar de stad, om een lamp te kopen van het geld dat hij voor zijn verjaardag gekregen heeft.
Als we thuis komen heb ik nog een cadeautje voor hem en ga ik lekker voor hem koken!
En dan vanavond nog even een stukje taart eten
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen,
Ik wilde uitslapen, maar ze zijn hier nieuwe dakgoten aan het plaatsen dus helaas werd dat uitslapen niets.
Nu even rustig wakker worden.
Zometeen hardlopen en dan moet ik van 14 tot 19 uur werken.
Vanavond nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik wilde uitslapen, maar ze zijn hier nieuwe dakgoten aan het plaatsen dus helaas werd dat uitslapen niets.
Nu even rustig wakker worden.
Zometeen hardlopen en dan moet ik van 14 tot 19 uur werken.
Vanavond nog geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Hello, ik werk nu nog een uurtje en dan ga ik richting ziekenhuis. Moet om half 4 bij de chirurg zijn voor een paar spuiten in mijn ribben om de chronische pijn proberen lam te leggen. Begin een beetje zenuwachtig te worden. Gelukkig gaat er iemand met me mee!
Gast- Gast
Morgen!
Ik heb vanmiddag om half 2 zangles, daarna heel erg snel naar huis en naar Jordana. Vanavond nog geen plannen.
Ik heb vanmiddag om half 2 zangles, daarna heel erg snel naar huis en naar Jordana. Vanavond nog geen plannen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen,
Ik was vanmorgen ook alweer vroeg wakker. Kon wel uitslapen, maar moet hier in huis nog wat doen, de rest van de week gaat mij dat niet lukken, want vanaf morgen zal ik een aantal dagen op krukken doorbrengen.
Straks naar de tussen schoolse opvang en daar vertellen dat ik morgen voor kijkoperatie moet. Lig er dan een paar weken uit.
Nu ga ik weer verder met waar ik gebleven was.
Fijne dag all!
Ik was vanmorgen ook alweer vroeg wakker. Kon wel uitslapen, maar moet hier in huis nog wat doen, de rest van de week gaat mij dat niet lukken, want vanaf morgen zal ik een aantal dagen op krukken doorbrengen.
Straks naar de tussen schoolse opvang en daar vertellen dat ik morgen voor kijkoperatie moet. Lig er dan een paar weken uit.
Nu ga ik weer verder met waar ik gebleven was.
Fijne dag all!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pff, ik ben moe! Vriend is nog steeds ziek en heeft vanaf half4 liggen snurken, ben dus ook al sinds half4 wakker, gaap!
Hij moet vandaag naar de HA, dus hoop dat die er wat aan kan doen.
Ik ga maar even een rondje scholen fietsen denk ik. Wil vanaf volgende week gaan invallen en kan lang alle scholen nog niet vinden!
Hij moet vandaag naar de HA, dus hoop dat die er wat aan kan doen.
Ik ga maar even een rondje scholen fietsen denk ik. Wil vanaf volgende week gaan invallen en kan lang alle scholen nog niet vinden!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Weer een dagje werken... En daarna lekker naar zangles, even snel wat eten en daarna weer zingen met mijn koor Dan nog even een drankje doen met de meiden en lekker op tijd naar bed.
Fijne dag!
Weer een dagje werken... En daarna lekker naar zangles, even snel wat eten en daarna weer zingen met mijn koor Dan nog even een drankje doen met de meiden en lekker op tijd naar bed.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Vanmiddag heb ik tweede, definitieve gesprek op stage en dan ga ik het indienen op school. Hopelijk wordt het meteen goedgekeurd en kan ik zo snel mogelijk beginnen!
In de avond ga ik uit eten en naar de bioscoop met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Vanmiddag heb ik tweede, definitieve gesprek op stage en dan ga ik het indienen op school. Hopelijk wordt het meteen goedgekeurd en kan ik zo snel mogelijk beginnen!
In de avond ga ik uit eten en naar de bioscoop met een vriendin.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
@Charlie, dat klinkt naar! Waar heb je pijn? Succes vanmiddag.
Ik ben vandaag niet echt vooruit te branden en het is dan ook maar goed dat ik niets op de planning heb staan. Ik ga er dan ook een rustig dagje van maken. Wat huishoudelijke taken doen en nadenken over hoe ik bepaalde dingen moet gaan aanpakken.
Fijne dag allemaal!
@Charlie, dat klinkt naar! Waar heb je pijn? Succes vanmiddag.
Ik ben vandaag niet echt vooruit te branden en het is dan ook maar goed dat ik niets op de planning heb staan. Ik ga er dan ook een rustig dagje van maken. Wat huishoudelijke taken doen en nadenken over hoe ik bepaalde dingen moet gaan aanpakken.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
@Charlie hoe was het?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:@Charlie hoe was het?
+1 brrr dat klinkt als iets waar ik ook gespannen voor zou zijn!
Ik was inderdaad vroeg weg, morgen helaas nog vroeger . Ben benieuwd in welk gebied ik volgende week werk. Ik hoop echt iets dichterbij. Zal het vrijdag wel bespreken met mijn supervisor.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: