wijdere Babykleertjes
+4
Mizzie
Floor
catgirl85
Tiara
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
wijdere Babykleertjes
Hallo,
Ik merk dat ik vaak bij mijn dochter kleding koop wat smal valt en dan zit de kleding vrij strak in de goede maat. Maar ik weet niet zo goed welke kleding/merken dan wel goed vallen. Welke merken vallen er wat wijder/groter uit?
Ik merk dat ik vaak bij mijn dochter kleding koop wat smal valt en dan zit de kleding vrij strak in de goede maat. Maar ik weet niet zo goed welke kleding/merken dan wel goed vallen. Welke merken vallen er wat wijder/groter uit?
Laatst aangepast door aanitaa op ma 7 nov 2011 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wijdere Babykleertjes
En als je een maatje groter koopt? Bij M. is het juist zo dat het te wijd is, maar de lengte is dan vaak al te kort.
Ik vind het qua merken ook zo verschillend, maar Hema valt wel ruim vind ik.
Ik vind het qua merken ook zo verschillend, maar Hema valt wel ruim vind ik.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
anita, hoe is het met je dochter? Alles goed met haar?
tja de vraag over de kleding kan ik niet beantwoorden, jij hebt er al meer verstand van dan ik
tja de vraag over de kleding kan ik niet beantwoorden, jij hebt er al meer verstand van dan ik
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik het groter koop is het weer te groot, ze zit nu net in 62 en naar 68 is dan een heel verschil helaas. Bij de hema verschilt het wel heel erg, want had 2 shirtjes en die zitten goed, maar heb nu ook eentje gekocht een maat groter zelfs en die zit weer aardig strak.
Tiara- Kletskop
Floor schreef:anita, hoe is het met je dochter? Alles goed met haar?
Ik mail je even!
Tiara- Kletskop
Twellie schreef:Kleding van de Wibra en Zeeman valt wijd.
Wijd was idd het woord wat ik zocht haha ik kon er niet op komen!
Tiara- Kletskop
Zit E. al in 62 ???? Jeetje, R. Zit daar ook nog in en ze schelen toch 2 maanden? Haha! Ga toch maar eens slagroom geven!
Ontopic: ik vind frendz van vd altijd lekker vallen.
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Ik heb een paar shirtjes van de HEMA die wijd vallen, te wijd zelfs naar mijn smaak. Maar dat is misschien toeval, want ik heb er ook kleertjes van die normaal vallen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Even mijn antwoord veranderen. Ik ging uit van broekjes...De truitjes van Zeeman vallen goed en V&D ook. Maar ik heb ook shirtjes van maat 74 terwijl ze vooral 68 en soms nog 62 draagt. Het is zo wisselend, zelfs van hetzelfde merk. Voorheen kocht ik gewoon kleertjes en ging er van uit dat het goed was. (was het dan ook) maar nu pas ik het thuis eerst en dan knip ik de kaartjes er pas vanaf. Dus het is denk ik gewoon uitproberen.
catgirl85- Fluisteraar
Mizzie schreef:Zit E. al in 62 ???? Jeetje, R. Zit daar ook nog in en ze schelen toch 2 maanden? Haha! Ga toch maar eens slagroom geven!
Haha, dat wilde ik ook nog vragen, maar ik las op H. dat ze ook al weer goed gegroeid was, dus toen vond ik het weer niet zo raar. Maar 62 vind/vond ik wel een maat waar M. ook lange tijd in gezeten heeft. Nu komt 74 in de kast te hangen....
catgirl85- Fluisteraar
catgirl85 schreef:Mizzie schreef:Zit E. al in 62 ???? Jeetje, R. Zit daar ook nog in en ze schelen toch 2 maanden? Haha! Ga toch maar eens slagroom geven!
Haha, dat wilde ik ook nog vragen, maar ik las op H. dat ze ook al weer goed gegroeid was, dus toen vond ik het weer niet zo raar. Maar 62 vind/vond ik wel een maat waar M. ook lange tijd in gezeten heeft. Nu komt 74 in de kast te hangen....
Haha ik dacht ook al, wow E. En L. schelen ruim 3 weken en L. past net in 56.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
catgirl85 schreef:Mizzie schreef:Zit E. al in 62 ???? Jeetje, R. Zit daar ook nog in en ze schelen toch 2 maanden? Haha! Ga toch maar eens slagroom geven!
Mizzie: R en E schelen 1 maand! Haha ze word echt zo snel groot! Maar ze past ook nog wel dingen van 56 hoor, ze hangt er net wat tussenin.
Catgirl: Goed te horen dat M best lang in die maat zit, het gaat hier zo hard, sommige kleertjes draagt ze echt weinig. En je hebt een goed punt om het eerst thuis te passen, ik doe dat niet zo heel veel, dan denk ik het zal wel goed zijn maar ik merk dat dat gewoon zonde is! Passen is hier alleen niet favoriet
Ik zal eens bij de V/D weer kijken, vind het idd wel verschillend heb ook kleertjes daarvan die ze goed past, maar ook die weer strak zitten..
Tiara- Kletskop
Ik vind broekjes van de H&M best wijd vallen en van shirtjes Name-it.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik vind Name-It inderdaad erg wijd vallen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: