beetje vies slijm-vraagje ...
+20
kwak
liesje
mickey
Supertalentje
Floor
Makamba
Star007
Amber-
**_pearl_**
Koffieleut
Paper Crown
Ayla
Lindsya
Mamsie
Pien
joyce0606
studiebol
Sylvana
vlinder19
Pussycat
24 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: beetje vies slijm-vraagje ...
Ik voel me nu al schuldig, Floor!
Maar bij jou begint het ook vannacht hoor!
We doen het gewoon lekker samen!
Maar bij jou begint het ook vannacht hoor!
We doen het gewoon lekker samen!
Gast- Gast
Parels schreef:Hahahaha PM!
Ik zou dat best gezellig vinden haha
Makamba, lief van je om te reageren!
Het kán idd wel, in principe kan het natuurlijk altijd.
Maar het is puur om mezelf in te dekken denk ik!
Wel verlies ik steeds weer slijm en bloedstolseltjes, en af en toe een kramp.
Ga zo lekker boodschapen doen ofzo, even mijn zinnen verzetten.
Snap ook wel dat je jezelf wilt indekken. Als het niet doorzet is dat ook weer een teleurstelling en wachten duurt al lang genoeg zo. Je houdt het wel spannend zo he met die krampen en het verliezen van slijm en stolseltjes. Hoe dan ook, één ding is zeker.. je lichaam is zich voor aan het bereiden op een bevalling. Alleen is de vraag wanneer deze nou gaat beginnen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Parels schreef:Lindsya schreef:Parels schreef:
Ga me zo eens wassen, moet idd nog stofzuigen en strijken en boodschappen doen.
Spannend, ga je boodschappen doen in het winkelcentrum waar ik woon of niet? Ik ga ook zo namelijk
Hahahhaa, nee sorry Lindsya!
Ga naar die met de B. in Sp!
Zou wat zijn, sta ik achter je breken mn vliezen in de Jumbo
Dat zou zeker wat zijn
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
nou dan gaan we er met zijn 3-en voor! dat zou wat zijn (al ga ik er bij mij vauit dat het 2/3 dagen duurt)
nu we toch een "vies" topic hebbe, ik heb de laatste dagen echt kramp onderin mijn buik, zijn mijn darmen..maar ik ga echt 3/4 keer naar de WC voor een grote boodschap....herkend iemand dit ?
nu we toch een "vies" topic hebbe, ik heb de laatste dagen echt kramp onderin mijn buik, zijn mijn darmen..maar ik ga echt 3/4 keer naar de WC voor een grote boodschap....herkend iemand dit ?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Oeh, ik vind dit heel spannend worden allemaal! Als er 2 of 3 tegelijk zouden bevallen zou dat wel heel toevallig zijn! Ik hou dit topic in de gaten!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
gaan we dan weer een poule houden wie bevalt er eerst!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:nou dan gaan we er met zijn 3-en voor! dat zou wat zijn (al ga ik er bij mij vauit dat het 2/3 dagen duurt)
Ik heb dat ook hoor Joyce!
Ik ga ook gemiddeld 3x per dag voor een flinke grote boodschap
Denk ook dat je lijf zich aan het klaarmaken is!!
Vind ik een hele goede beredenering, Makamba, het duurt idd al lang genoeg, en ik wil mezelf toch ook gewoon indekken, nu is het namelijk weer rustig. Mijn gedachten gaan echt op en neer momenteel, we zien het vanzelf
En ehhhh Floor, misschien moet je iemand anders ook zijn nummer laten geven, want je hebt nu alleen die van Joyce en van mij en straks liggen we met zijn 3en!
Gast- Gast
Ik zou willen dat ik dat herken... Ik heb vorige week een recept meegekregen voor medicatie om het wat beter te laten gaan... Is heel goor spul wat ik moet oplossen in water. Als ik zo'n zakje 's ochtends neem, dan lukt het ergens in de loop van de dag 1x, neem ik het zakje niet, dan lukt het ook niet... Fijne bijwerking van het niet hebben van een galblaas...joyce0606 schreef:nou dan gaan we er met zijn 3-en voor! dat zou wat zijn (al ga ik er bij mij vauit dat het 2/3 dagen duurt)
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
@Parels: ben benieuwd of we deze week nog een topic van jou mogen lezen, waarin de naam, geboortedag, -tijdstip, gewicht, enz. van je meisje bekend wordt gemaakt
mickey- Kletskop
Ik hoop het Mickey!
Ik hoop het echt, ik ben druk bezig met dr over te halen!
Op telepathisch niveau probeer ik haar eruit te praten ..
Heb je Movicolon meegekregen, mickey?
Ik heb het voor mijn zwangerschap ook heel erg vaak gehad, en heb die zakjes hier ook staan, ik moest er 4 in een glas oplossen en naar achteren gieten, verschrikkelijk!
Wellicht hoef je niet bang te zijn om te poepen op de verloskamer Mickey
Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Ik heb het voor mijn zwangerschap ook heel erg vaak gehad, en heb die zakjes hier ook staan, ik moest er 4 in een glas oplossen en naar achteren gieten, verschrikkelijk!
Gast- Gast
parels,
niet te spannendmaken he
maar ik hou dit topic in de gaten ben erg benieuwd want je klachten die had ik bij mijn dochter ook en s'avonds is ze geboren. en ik dacht zelf van ik ga vandaag nog niet bevallen hoor kan nog weken duren o ja en een broodje kroket heeft hier ook geholpen haha
succes mocht het beginnen
niet te spannendmaken he
maar ik hou dit topic in de gaten ben erg benieuwd want je klachten die had ik bij mijn dochter ook en s'avonds is ze geboren. en ik dacht zelf van ik ga vandaag nog niet bevallen hoor kan nog weken duren o ja en een broodje kroket heeft hier ook geholpen haha
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
liesje schreef:parels,
niet te spannendmaken he
Die heb ik serieus gistermiddag gehad en daarna had ik steeds al een beetje krampjes!
Ik hoop dat het precies zo verloopt als bij jou haha
Ik ben net de boodschappen wezen doen en heb flink gebukt en doorgestampt, maar NIKS hahaha
Gast- Gast
Hier wordt ook regelmatig tegen de baby gekletst hoor Zaterdag nog, op het feestje van mijn broertje. Een vriendin bukte zich naar mijn buik en riep toen heel hard: "KOM ERUIT!!!"Parels schreef:Ik hoop het Mickey!
Ik heb inderdaad mocivolon. 4 in één glas?? Gatverdegatver! Ik vind één zakje al ranzig... Zou inderdaad fijn zijn als me dat bespaard blijft, hahaha
mickey- Kletskop
Ja! Ik deed er altijd een glas naast met iets wat ik lekker vond en hield dan mijn neus dicht en zette mijn huig open en gooide het in 1x naar achteren. Ik mocht het ook met fris of sap vermengen.
Op mijn werk is trouwens een klein mannetje (3 jaar) die zowel s'ochtends als s'avonds zo'n drankje moet hebben, en hij heeft dan altijd een glas sap en een glas van dat spul, en hij drinkt altijd zonder morren zo netjes dat glas leeg en dan daarna zijn sap, zo knap!
Op mijn werk is trouwens een klein mannetje (3 jaar) die zowel s'ochtends als s'avonds zo'n drankje moet hebben, en hij heeft dan altijd een glas sap en een glas van dat spul, en hij drinkt altijd zonder morren zo netjes dat glas leeg en dan daarna zijn sap, zo knap!
Gast- Gast
Jeuh ik heb weer bij gelezen en er is nog geen baby, was bijna bang dat ik het gemist had
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
vanwaar al die haast, jullie zijn niet eens 38 weken
juist als je iets wilt gebeurt het niet...misschie is dit ook een hele goede om zelf te onthouden haha
juist als je iets wilt gebeurt het niet...misschie is dit ook een hele goede om zelf te onthouden haha
joyce0606- Kletskop
spannend zeg Parels.
wat hier heeft gewerkt alleen ik raad het je niet aan, een kat voor de auto gooien
onze kat is een dag voordat ik ben bevallen onder de auto gekomen, heb de hele dag gehuild en snachts begonnen de weeen!
wat hier heeft gewerkt alleen ik raad het je niet aan, een kat voor de auto gooien
onze kat is een dag voordat ik ben bevallen onder de auto gekomen, heb de hele dag gehuild en snachts begonnen de weeen!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb nog geen haast hoor. Kan het me ook nog niet voorstellen dat we over een paar weken een baby hebben Als uk 's ochtends schopt, denk ik vaak: "Oh ja!". Het zijn meer de mensen om me heen die ongeduldig worden, vooral mijn vriendjoyce0606 schreef:vanwaar al die haast, jullie zijn niet eens 38 weken
Al geef ik wel eerlijk toe dat ik afgelopen weekend tegen de baby heb gezegd dat hij/zij nu mag komen. We hebben nu namelijk eindelijk de box opgezet En ook het bed verschoont en de waterdichte molton erop gelegd. Dus voor mijn gevoel zijn we wel klaar. Al moet ik wel nog de geboortebedankjes af maken... En het bord... Hmmm... we zijn toch nog niet klaar!!
mickey- Kletskop
Haha sorry kwak... lekkere tips geef jij
Kan je maar beter mijn tip aannemen. Ga uitgebreid uit eten met je lief.
Dat schijnt echt te werken. Een paar uur voor mijn bevalling ben ik uit eten geweest.
Lekker lang getafeld en zo'n 5 uur nadat we klaar waren begonnen de weeen. De kok zei nog; ''Als je maar niet vanavond bevalt'', dus ik zei nee hoor dat gaat waarschijnlijk nog heeeeeeel lang duren want ik ben al overtijd en voel nog niks, dus maak je maar geen zorgen, maar het had dus zomaar gekunt haha.
Dat schijnt echt te werken. Een paar uur voor mijn bevalling ben ik uit eten geweest.
Lekker lang getafeld en zo'n 5 uur nadat we klaar waren begonnen de weeen. De kok zei nog; ''Als je maar niet vanavond bevalt'', dus ik zei nee hoor dat gaat waarschijnlijk nog heeeeeeel lang duren want ik ben al overtijd en voel nog niks, dus maak je maar geen zorgen, maar het had dus zomaar gekunt haha.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Kwak ; dat doe ik idd maar niet, maar snap het wel, je bent vast erg geschrokken toen!
En wij hebben een ontzettend lieve kat
Joyce ; jij bent nog minder ver
En ik denk dat iedereen het heeft als het een beetje begint te rommelen, het is hetzelfde als met uberhaupt zwanger raken, dan zoek je ook overal wat achter. En ik ben het gewoon zat, dat zeg ik eerlijk.
Het is hier trouwens nu heel rustig hoor, het boodschappen doen heeft juist niet gebaat!
Heb geen afscheiding meer gehad de laatste paar uur, en net een uurtje liggen slapen en ook niks .. Ik heb mezelf ingesteld op het kan nog een paar weken duren, maar ze is zich iig aan het klaarmaken voor de bevalling en dat vind ik ook al een heel erg fijn idee.
En wij hebben een ontzettend lieve kat
Joyce ; jij bent nog minder ver
En ik denk dat iedereen het heeft als het een beetje begint te rommelen, het is hetzelfde als met uberhaupt zwanger raken, dan zoek je ook overal wat achter. En ik ben het gewoon zat, dat zeg ik eerlijk.
Het is hier trouwens nu heel rustig hoor, het boodschappen doen heeft juist niet gebaat!
Heb geen afscheiding meer gehad de laatste paar uur, en net een uurtje liggen slapen en ook niks .. Ik heb mezelf ingesteld op het kan nog een paar weken duren, maar ze is zich iig aan het klaarmaken voor de bevalling en dat vind ik ook al een heel erg fijn idee.
Gast- Gast
ja klopt ik ben nog minder ver...alleen wel geval apart ik mag officieel voordringen
joyce0606- Kletskop
Natuurlijk, maar je speelt wel vals
En dat is begrijpelijk hoor! Voordat ik het vergeet, heel veel succes morgen!
En dat is begrijpelijk hoor! Voordat ik het vergeet, heel veel succes morgen!
Gast- Gast
Pussycat schreef:Haha sorry kwak... lekkere tips geef jij
Dat heb ik ook heel vaak gehoord!
Spannend zeg, Parels!
Heb je al ananas gegeten?
Gast- Gast
Parels, ja die kat van ons was ook heel erg lief! Maar goed, hij heeft me wel "geholpen" anders zat D. er nog
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
mogen buurtkatten ook? hierlopen er een stuk of wat! dus er kan er wel één gemist worden.
natuurlijk is dit een grap heh
joyce0606- Kletskop
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Vruchtbaar slijm, hoe zit het nu?
» Slijm in ontlasting
» Slijm (prop?)
» Weer zo hoesten met veel slijm..
» Vastzittend slijm.... Tips?