Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

beetje vies slijm-vraagje ...

+20
kwak
liesje
mickey
Supertalentje
Floor
Makamba
Star007
Amber-
**_pearl_**
Koffieleut
Paper Crown
Ayla
Lindsya
Mamsie
Pien
joyce0606
studiebol
Sylvana
vlinder19
Pussycat
24 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

beetje vies slijm-vraagje ...  - Pagina 5 Empty Re: beetje vies slijm-vraagje ...

Bericht  joyce0606 ma 7 nov 2011 - 19:53

Smaragdje schreef:@ Joyce, dan is het fijn dat je ingeleid wordt! Schatten ze haar heel klein? Veel succes morgen!

Ze schatten hem rond de 2600 gram. Maar goed ik besef me dat het maar een schatting is!. Dus net op de rand vanwel of geen dysmatuurtje. Maar dat zien we vanzelf wel!

Bedankt meiden!! Ik hoop dat ergens in de aankomende dagen.goed nieuws heb te melden! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

beetje vies slijm-vraagje ...  - Pagina 5 Empty Re: beetje vies slijm-vraagje ...

Bericht  Pien ma 7 nov 2011 - 19:59

Parels, voor pure zelfbescherming zou ik echt uitgaan van 2weken overtijd lopen. Ik weet dat mijn situatie vrij uniek was maar ik had al vanaf dat ik 36weken was behoorlijke voorweeen, iedere avond voor het slapen gaan wisten we het zeker, deze nacht ging het gebeuren!
Maar nee, iedere ochtend was een teleurstelling.

Daarnaast lopen de meeste vrouwen die voor het eerst moeten bevallen ook overtijd!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Koffieleut ma 7 nov 2011 - 20:00

Parels schreef:Thanks!
Ik mag eigenlijk ook niet klagen want het ging en gaat allemaal goed, maar we zijn zo nieuwsgierig! De krampen gisteravond hebben er wel toe geleid dat mijn vriend nu helemaal voorbereid is haha dus dat is goed!

Ik heb hem gisteren nog gevraagd of hij van bil wilde, maar helaas, dat doet ie echt niet meer Wink moet je eerlijk zeggen dat mij dat ook niet fantastisch lijkt. Kijken hoe ik erover denk als ik overtijd loop Wink

Joyce ; succes, ben erg benieuwd!

Ik kan me voorstellen dat je nu heel graag je meisje wilt zien, helemaal als het er toch een beetje op lijkt dat het begonnen is. Als het wachten te lang duurt kun je je vriend altijd nog proberen te verleiden.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 20:13

Pien schreef:Parels, voor pure zelfbescherming zou ik echt uitgaan van 2weken overtijd lopen. Ik weet dat mijn situatie vrij uniek was maar ik had al vanaf dat ik 36weken was behoorlijke voorweeen, iedere avond voor het slapen gaan wisten we het zeker, deze nacht ging het gebeuren!
Maar nee, iedere ochtend was een teleurstelling.

Daarnaast lopen de meeste vrouwen die voor het eerst moeten bevallen ook overtijd!

De verloskundige zei idd dat de meeste 1ste kindjes rond de uitgerekende datum komen. Heb me idd vanaf begin af aan al ingesteld op 42 weken maar het blijft moeilijk, ik kan het gelukkig wel relativeren hoor, maar je blijft toch hopen elke keer. En als ik dan s'ochtends wakker wordt en het is 'nog niks' dan draai ik me meestal weer gewoon om en ga verder slapen ofzo .. Maar de nieuwsgierigheid wint het vaak van het verstand, maar gelukkig wint het verstand het ook vaak van het gevoel, dus we zien het wel! Het komt toch echt wanneer het komt, maar liever nu dan morgen haha

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 7 nov 2011 - 21:02

Pien schreef:Parels, voor pure zelfbescherming zou ik echt uitgaan van 2weken overtijd lopen.

Precies, mijn Vk zei dat 65 a 70 % over de uitgerekende datum gaan.

Maar goed het rommelt dus wel bij je.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  liesje ma 7 nov 2011 - 21:40

hey parels,

is in ieder geval flink voorwerk geweest. je lichaam is zich aan het voorbereiden op de bevalling en hopelijk hoef je geen 2 weken overtijd te lopen

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 22:13

We zullen het vanzelf zien! Vooralsnog probeer ik extra te genieten van het uitslapen en het niks doen! Want tja, het kàn elk moment over zijn en is hoe dan ook over in 4 weken, sinterklaasavond is mn focuspoint haha

Gast
Gast

Bericht  **_pearl_** di 8 nov 2011 - 7:33

hoe gaat het hier ??
alles rustig Bij iedereen ?
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: