Een nieuw nagellak topic!
+52
Phileine
Tyrael
Puggle
Gigi_
Benthe
Marin
Siem
Linnie1985
Schaapke
Mees
duckie
Shopelle
Rovine
Evalynn
Toet
Ibbeltje
SnowWhite
Coco
Raindrop
NerdChic
Sterre
Sugarfall
Eris
Kabouter
Pannetoet
Liz
JoyceVL
_Muppit
Nathalie
Yaelynn
Paper Crown
Zwerver
Bliss
SoCali
loura
vlinder19
Roodtomaatje
Jeanette
Zininzon
Mida4you
KOL
Juul
Lien
Monte
Jerry
MelkChocoladeRobusteCake
TGR
VeryCherry
Mamsie
Rush
Arwyn
Blond
56 plaatsers
Pagina 14 van 19
Pagina 14 van 19 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19
Re: Een nieuw nagellak topic!
Hm, dan hebben we dezelfde basecoat. Heb onlangs mijn nagellakjes uitgezocht en alle uitgedroogde weggegooid en die Etos was de enige die nog te doen was. Toevallig.
Waar ik die topcoat vandaan heb zal ik thuis even op moeten zoeken. Heb hem bij een webshop gekocht, vergeten welke.
Waar ik die topcoat vandaan heb zal ik thuis even op moeten zoeken. Heb hem bij een webshop gekocht, vergeten welke.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Hm, dan hebben we dezelfde basecoat. Heb onlangs mijn nagellakjes uitgezocht en alle uitgedroogde weggegooid en die Etos was de enige die nog te doen was. Toevallig.
Vind jij m als basecoat wel fijn?
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Vind er niet zoveel van, denk dat er betere zijn, maar hij is niet superslecht. Als ik een goede tip krijg koop ik een andere.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wanneer ik lak verschilt, net wanneer ik er zin/tijd voor heb.
Overdag vind ik zelf het handigst, omdat het licht dan het beste is. Als ik 's avonds lak, wil ik nog wel eens plekjes overslaan. En dat zie ik dan de volgende dag wel..
Als ik ga lakken, haal ik eerst alles er af me remover en was dan m'n handen. Dan gebruik ik eerst Trind Nail balsam en Cuticle balsam en dat laat ik een paar minuten intrekken. Daarna gebruik ik Trind Nail Repair als basecoat. Vervolgens 1/2/3 laagjes lak (tot het mooi dekt) en dan laten drogen. Topcoat gebruik ik eigenlijk nooit. Ik heb de Out the door topcoat ook, maar ik ben er gewoon te lui voor, haha. En ik heb ook het idee dat de lak er zonder topcoat makkelijker of te halen is, wat ik ook wel weer fijn vind.
Heb net deze nieuw gekocht. Als ik er nog tijd voor heb, ga ik zo nog even lakken, maar we krijgen nog visite dus weet het niet zeker.
Overdag vind ik zelf het handigst, omdat het licht dan het beste is. Als ik 's avonds lak, wil ik nog wel eens plekjes overslaan. En dat zie ik dan de volgende dag wel..
Als ik ga lakken, haal ik eerst alles er af me remover en was dan m'n handen. Dan gebruik ik eerst Trind Nail balsam en Cuticle balsam en dat laat ik een paar minuten intrekken. Daarna gebruik ik Trind Nail Repair als basecoat. Vervolgens 1/2/3 laagjes lak (tot het mooi dekt) en dan laten drogen. Topcoat gebruik ik eigenlijk nooit. Ik heb de Out the door topcoat ook, maar ik ben er gewoon te lui voor, haha. En ik heb ook het idee dat de lak er zonder topcoat makkelijker of te halen is, wat ik ook wel weer fijn vind.
Heb net deze nieuw gekocht. Als ik er nog tijd voor heb, ga ik zo nog even lakken, maar we krijgen nog visite dus weet het niet zeker.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Liz schreef:Jolee schreef:Princess, waar heb je die paarse glitternagellak gekocht??
Bedoel je die van OPI? Ik koop die altijd op Ebay voor 7 euro, ze verkopen ze ook bijvoorbeeld bij de v&d maar daar kosten ze 17 euro.
Woo, zo duur. Ik ga wel eens op Ebay kijken dan. Is dat wel betrouwbaar, weet je zeker dat je de echte nagellak krijgt?
Gast- Gast
Jolee schreef:Liz schreef:Jolee schreef:Princess, waar heb je die paarse glitternagellak gekocht??
Bedoel je die van OPI? Ik koop die altijd op Ebay voor 7 euro, ze verkopen ze ook bijvoorbeeld bij de v&d maar daar kosten ze 17 euro.
Woo, zo duur. Ik ga wel eens op Ebay kijken dan. Is dat wel betrouwbaar, weet je zeker dat je de echte nagellak krijgt?
Ik heb de paarse glitternagellak (divine swine) dubbel, je kan m van me overnemen!
Hoef er niet de volle mep voor te hebben
Gast- Gast
[quote="Princess"]
Ik ben super tevreden over ebay, ik wil ze anders evt wel voor je bestellen. Heb een verkoper uit Amerika, heb de lakjes binnen een week binnen.
Jolee schreef:Liz schreef:Jolee schreef:Princess, waar heb je die paarse glitternagellak gekocht??
Ik ben super tevreden over ebay, ik wil ze anders evt wel voor je bestellen. Heb een verkoper uit Amerika, heb de lakjes binnen een week binnen.
Liz- Prater
Dan is zelf bestellen wel voordeliger
OPI past niet door de brievenbus, dus dan zit je ook weer met die verzendkosten..
Jolee: Bij de verkoper staat altijd een percentage en feedback, daar kun je wel goed aan zien of een verkoper betrouwbaar is Ik heb zelf een keer besteld bij Beautyzone2007, die beviel mij goed! Lees op internet dat sommigen hun lakjes al in 4 dagen binnen hebben.
OPI past niet door de brievenbus, dus dan zit je ook weer met die verzendkosten..
Jolee: Bij de verkoper staat altijd een percentage en feedback, daar kun je wel goed aan zien of een verkoper betrouwbaar is Ik heb zelf een keer besteld bij Beautyzone2007, die beviel mij goed! Lees op internet dat sommigen hun lakjes al in 4 dagen binnen hebben.
Arwyn- Ratel
Thanks voor de tips. Ik ga sowieso even op Ebay kijken. Hoeveel wil jij er voor hebben, princess?
Gast- Gast
Arwyn schreef:Dan is zelf bestellen wel voordeliger
Ik heb mijn OPI lakjes door de brievenbus gekregen hoor.. Maar idd goed kijken naar de feedback. In het ebay topic staan ook een aantal goede verkopers
Liz- Prater
Ja? Oh, ik hoor altijd dat dat niet past! China Glaze gaat met moeite en ik dacht altijd dat OPI flesjes nog wat dikker waren..
Ik kreeg die van mij iig als pakje.
Waar ik me trouwens wel over verbaas hè, de verzendkosten van een pakje van Amerika naar hier zijn gewoon nog lager dan binnen NL! Hoe kan dat toch? Is Post NL dan echt gewoon zo belachelijk duur?? Vast eigenlijk, haha.
Ik kreeg die van mij iig als pakje.
Waar ik me trouwens wel over verbaas hè, de verzendkosten van een pakje van Amerika naar hier zijn gewoon nog lager dan binnen NL! Hoe kan dat toch? Is Post NL dan echt gewoon zo belachelijk duur?? Vast eigenlijk, haha.
Arwyn- Ratel
Aan wie vroeg ik laatst ook alweer de link van een glitter nagellak van Opi? Ik kan hem niet meer vinden
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Gewoon even op de naam van het lakje zoeken, dan vind je er genoeg
Arwyn- Ratel
De naam weet ik juist niet meer!! En diegene heeft het plaatje ook weer weggehaald want ik kan hem niet terug vinden in dit topic.
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:De naam weet ik juist niet meer!! En diegene heeft het plaatje ook weer weggehaald want ik kan hem niet terug vinden in dit topic.
Welke kleur glitter was het?
Liz- Prater
Het was een beetje metallic/glitter, een beetje lichtgoud. Zo'n kleur als dit alleen dan iets feller
Mida4you- Ratel
Deze toevallig?
Arwyn- Ratel
Jaaa!! Hoe heet die nagellak ook alweer?!
Mida4you- Ratel
Rechtermuisknop op de foto en openen in nieuw venster / tabblad --> designer the better
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Liz schreef:Jolee schreef:Princess, waar heb je die paarse glitternagellak gekocht??
Wil je me misschien een link sturen bij welke verkoper je ze koopt?
Mida4you- Ratel
Arwyn schreef:Deze toevallig?
Die wil ik ooooooook!!!
Hebben ze bij de V&D veel lakjes van Opi?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik was eind 2011 een paar dagen in Keulen, daar hebben ze zoooveel OPI te koop, moeten ze echt in NL ook doen! Ik heb er maar een gekocht, omdat ik al best veel heb, maar het was wel moeilijk om me in te houden.
Ik heb ''Malaga Wine'' gekocht.
Ik heb ''Malaga Wine'' gekocht.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook in Keulen geweest eind van het jaar Zag er inderdaad ook veel OPI staan, maar expres niks gekocht.
In Duitsland zijn ze nog duurder dan in NL (tenminste daar waar ik ze zag). Op Ebay zijn ze dan zoveel goedkoper!
Heb zondag nog 2 Muppet lakjes besteld..
Wel een mooie kleur trouwens!
In Duitsland zijn ze nog duurder dan in NL (tenminste daar waar ik ze zag). Op Ebay zijn ze dan zoveel goedkoper!
Heb zondag nog 2 Muppet lakjes besteld..
Wel een mooie kleur trouwens!
Arwyn- Ratel
Bij Etos nu 2 voor de prijs van één voor make-up van Bourjois.
Blue Asphalt gekocht:
Ik ga hem zo "mat" maken.
Blue Asphalt gekocht:
Ik ga hem zo "mat" maken.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Mooie kleur TGR! En mat misschien nog wel mooier. Ben benieuwd hoe het er dan uit ziet..foto?
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Pagina 14 van 19 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw foto topic.
» Nieuw afstudeer topic!