Een nieuw nagellak topic!
+52
Phileine
Tyrael
Puggle
Gigi_
Benthe
Marin
Siem
Linnie1985
Schaapke
Mees
duckie
Shopelle
Rovine
Evalynn
Toet
Ibbeltje
SnowWhite
Coco
Raindrop
NerdChic
Sterre
Sugarfall
Eris
Kabouter
Pannetoet
Liz
JoyceVL
_Muppit
Nathalie
Yaelynn
Paper Crown
Zwerver
Bliss
SoCali
loura
vlinder19
Roodtomaatje
Jeanette
Zininzon
Mida4you
KOL
Juul
Lien
Monte
Jerry
MelkChocoladeRobusteCake
TGR
VeryCherry
Mamsie
Rush
Arwyn
Blond
56 plaatsers
Pagina 2 van 19
Pagina 2 van 19 • 1, 2, 3 ... 10 ... 19
Re: Een nieuw nagellak topic!
Nee ik vind het ook niet zo'n goed kleurtje en daarvan heb ik wel echt 2 lagen nodig, anders zie je zo het witte randje er doorheen. Ik zag laatst een koraalkleurige van rimmel, misschien dat die wel langer blijft zitten. 1 of 2 dagen vind ik echt weinig, dan blijf ik bezig._Chance schreef:2 dagen ongeveer. Maar ik gebruik nooit topcoat, alleen basecoat en één laagje nagellak. Ik heb altijd het idee, hoe meer lagen, hoe sneller het gaat bladeren.Monte schreef:Hoelang blijft catrice altijd zitten bij jullie? Ik heb nu een basecoat etos, catrice ''meet me at coral island'' en een topcoat van de etos en ten eerste moet ik heel lang wachten voor alles droog is. En dan met een dag(soms al dezelfde avond) zijn er stukjes af.
Nu vind ik Meet me at Coral Island ook niet de beste, maar kan ook aan het lakje van mij liggen.
Ik krijg van mijn mama voor sinterklaas trouwens onderstaand lakje, ben helemaal verliefd op de winterkleuren van Collistar.
[/img]
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn laatste aankopen:
Van deze limited editions de gele (London) en de groenige (NYC) versie
Van deze limited editions de gele (London) en de groenige (NYC) versie
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Mijn laatste lak is een matte topcoat van Chanel.
Foto's zijn niet van mijn nagels, en het gaat dus puur om de matte topcoat.
Deze staan op mijn wensenlijst.
Chanel Cherry Chutney of Diabolic
Gast- Gast
Punk'd schreef:Mijn laatste lak is een matte topcoat van Chanel.
Wauw!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Mijn laatste lak is een matte topcoat van Chanel.
Mooi!! Ik heb matte topcoat van essence, toch een keer proberen met mijn collistar lakje it de openingspost.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er ook echt heel blij mee.. Hij is zo mooi matte
Die eerste foto die ik postte vind ik trouwens ook echt mooi! Jammer dat ik nooit OPI kan vinden.. Of ik moet Ebay struinen maar dan ben ik altijd bang dat ik weer iets neps tegenkom
Die eerste foto die ik postte vind ik trouwens ook echt mooi! Jammer dat ik nooit OPI kan vinden.. Of ik moet Ebay struinen maar dan ben ik altijd bang dat ik weer iets neps tegenkom
Gast- Gast
Monte schreef:Hoelang blijft catrice altijd zitten bij jullie? Ik heb nu een basecoat etos, catrice ''meet me at coral island'' en een topcoat van de etos en ten eerste moet ik heel lang wachten voor alles droog is. En dan met een dag(soms al dezelfde avond) zijn er stukjes af.
Ik gebruik een basecoat en 1 a 2 topcoats en dat blijft minimaal een week goed zitten zonder stukjes die eraf gaan.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
VeryCherry schreef:Ik heb meestal Caught On The Red Carpet van Catrice op, die is heel donkerrood
Geeft die af op papier als je met je nagel langs het papier strijkt? Ik heb namelijk nu een hele donkerrode en als ik daar geen topcoat op doe, krijg ik rode strepen op het papier op het werk
KOL- Fluisteraar
Niet heel duidelijk, maar een idee van mijn nagels nu.
Donkerpaars met zilveren crackle.
Donkerpaars met zilveren crackle.
Laatst aangepast door Arwyn op ma 7 nov 2011 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wow, weer een leuk nagellak topic. Ik ben de laatste tijd helemaal niet meer meer met mijn nailart etc. bezig geweest vanwege verhuizing en alles. Als mijn mooie kamertje helemaal op orde is kan ik weer lekker prutsen en lakken!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Punk'd schreef:Ik ben er ook echt heel blij mee.. Hij is zo mooi matte
In mijn woonplaats heeft de da opi lakjes. Jammer dat het niet door de brievenbus past, anders had ik ze naar je kunnen sturen Je woont vast niet in de buurt van Wageningen, of wel?
Blond- Lady Post-a-lot
KOL schreef:VeryCherry schreef:Ik heb meestal Caught On The Red Carpet van Catrice op, die is heel donkerrood
Geeft die af op papier als je met je nagel langs het papier strijkt? Ik heb namelijk nu een hele donkerrode en als ik daar geen topcoat op doe, krijg ik rode strepen op het papier op het werk
Haha, dat heb ik ook altijd op mijn werk! En alleen met rood, andere kleuren geven nooit af!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ook met catrice lakjes? En van welk merk is jouw topcoat?KOL schreef:Monte schreef:Hoelang blijft catrice altijd zitten bij jullie? Ik heb nu een basecoat etos, catrice ''meet me at coral island'' en een topcoat van de etos en ten eerste moet ik heel lang wachten voor alles droog is. En dan met een dag(soms al dezelfde avond) zijn er stukjes af.
Ik gebruik een basecoat en 1 a 2 topcoats en dat blijft minimaal een week goed zitten zonder stukjes die eraf gaan.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Catrice blijft bij mij juist lang zitten en ik doe er eigenlijk alleen een basecoat onder. Na een week begint het wat te verbladderen.
Wow! Die matte zijn mooi! Waar kun je die halen? Die moet ik hebben haha.
Wow! Die matte zijn mooi! Waar kun je die halen? Die moet ik hebben haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Monte schreef:Ook met catrice lakjes? En van welk merk is jouw topcoat?KOL schreef:Monte schreef:Hoelang blijft catrice altijd zitten bij jullie? Ik heb nu een basecoat etos, catrice ''meet me at coral island'' en een topcoat van de etos en ten eerste moet ik heel lang wachten voor alles droog is. En dan met een dag(soms al dezelfde avond) zijn er stukjes af.
Ik was gisteren niet helemaal wakker zie ik nu Ik doe altijd een basecoat en dat is dan een blanke, snel drogende lak van Essence en 1 a 2 laagjes Catrice nagellak. Bijna nooit een topcoat (sorry). Catrice blijft goed zitten, maar het ligt ook een beetje aan de kleur. Ik zal er eens beter op gaan letten welke kleur lang blijft zitten Ik heb ook bijna alleen maar kleuren van Catrice. Toevallig vorige week een paarse van NYC gekocht.
KOL- Fluisteraar
_Chance schreef:Punk'd schreef:Ik ben er ook echt heel blij mee.. Hij is zo mooi matte
In mijn woonplaats heeft de da opi lakjes. Jammer dat het niet door de brievenbus past, anders had ik ze naar je kunnen sturen Je woont vast niet in de buurt van Wageningen, of wel?
Heb gisteren even wat research gedaan en hier in de buurt bij het Sanadome hebben ze ze ook yeah haha. Straks ben ik toch in Amsterdam dus kijk ook wel even bij de Bijenkorf.. volgens mij las ik dat ze ze daar ook hebben.
Gast- Gast
Zininzon schreef:KOL schreef:VeryCherry schreef:Ik heb meestal Caught On The Red Carpet van Catrice op, die is heel donkerrood
Haha, dat heb ik ook altijd op mijn werk! En alleen met rood, andere kleuren geven nooit af!
Bij mij nooit en ik werk heel veel met mijn handen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik gebruik vooral Essence, dat blijft zo 3/4 dagen zitten. Catrice vind ik minder goed, bij mezelf.
Maar ik pas meestal m`n nagellak aan op m`n shirtje/kleding, dus dan haal ik het er na 1 of 2 dagen toch weer af.
Maar ik pas meestal m`n nagellak aan op m`n shirtje/kleding, dus dan haal ik het er na 1 of 2 dagen toch weer af.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Punk'd schreef:_Chance schreef:Punk'd schreef:Ik ben er ook echt heel blij mee.. Hij is zo mooi matte
Heb gisteren even wat research gedaan en hier in de buurt bij het Sanadome hebben ze ze ook yeah haha. Straks ben ik toch in Amsterdam dus kijk ook wel even bij de Bijenkorf.. volgens mij las ik dat ze ze daar ook hebben.
Ja klopt, bij Sanadome hebben ze ook O.P.I., ik heb ze vorige keer nog staan bekijken. Ze hebben bij de DA in mijn woonplaats dus ook nog 'Jade is the new black', ook echt mooi. Misschien dat ik die ook ga kopen, als ik weer een baan heb.
Blond- Lady Post-a-lot
In Den Bosch en Eindhoven hebben ze ze ook bij de V&D; bij de Sephora afdeling!_Chance schreef:Punk'd schreef:_Chance schreef:Punk'd schreef:Ik ben er ook echt heel blij mee.. Hij is zo mooi matte
Ja klopt, bij Sanadome hebben ze ook O.P.I., ik heb ze vorige keer nog staan bekijken. Ze hebben bij de DA in mijn woonplaats dus ook nog 'Jade is the new black', ook echt mooi. Misschien dat ik die ook ga kopen, als ik weer een baan heb.
Dus misschien in de omgeving van Nijmegen ook wel ergens bij een V&D?
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Aaah, ik ben verliefd op die Chanel Cherry Chutney, weet iemand waar ik die kan kopen?
VeryCherry schreef:Aaah, ik ben verliefd op die Chanel Cherry Chutney, weet iemand waar ik die kan kopen?
Bedoel je niet O.P.I. Cherry Chutney?
Blond- Lady Post-a-lot
Ah, dacht dat die van Chanel was omdat dat in de post stond Maar die ga ik zo maar is scoren. O.P.I is hier gelukkig verkrijgbaar ^^
Ik heb nu deze op mijn nagels (niet mijn eigen foto's):
Kiko 300 is het Fijn merk, Kiko! Jammer dat het in Nederland nergens te verkrijgen is... Tenminste, voor zover ik weet!
Kiko 300 is het Fijn merk, Kiko! Jammer dat het in Nederland nergens te verkrijgen is... Tenminste, voor zover ik weet!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
ik vind deze kleur zooo mooi, alleen Chanel vindt ik echt te duur en ik heb er op dit moment geen geld voor.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 2 van 19 • 1, 2, 3 ... 10 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw foto topic.
» Nieuw afstudeer topic!