GEEN Cake Sunday 20 November
+8
Roza
Snoes
Antibes
Suus
Raindrop
Toet
duckie
Zininzon
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: GEEN Cake Sunday 20 November
Maar als de stakingen alleen in de stad zijn hoeft dat toch geen probleem te zijn? Gewoon een OV-fiets huren Oh nee, ik moet jullie natuurlijk niet op ideeën brengen, als het verplaatst wordt kan ik er misschien ook bij zijn
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Maar als de stakingen alleen in de stad zijn hoeft dat toch geen probleem te zijn? Gewoon een OV-fiets huren Oh nee, ik moet jullie natuurlijk niet op ideeën brengen, als het verplaatst wordt kan ik er misschien ook bij zijn
Fietsen naar Zusje is voor geoefende fietsers al ruim een half uur
Gast- Gast
Haha, ik wist niet dat ze zo ver van het station woonde. Nouja, is goed om alle gegeten cake er weer af te trainenConfusion schreef:Suus schreef:Maar als de stakingen alleen in de stad zijn hoeft dat toch geen probleem te zijn? Gewoon een OV-fiets huren Oh nee, ik moet jullie natuurlijk niet op ideeën brengen, als het verplaatst wordt kan ik er misschien ook bij zijn
Suus- Lady Post-a-lot
Het lijkt mij leuk om te komen wel nog even onder voorbehoud.
Ben geen taartfan maar er is vast wel iets wat ik wel lust!
Ik woon in het midden van het land en heb een auto dus ik heb carpoolplekken beschikbaar
Ben geen taartfan maar er is vast wel iets wat ik wel lust!
Ik woon in het midden van het land en heb een auto dus ik heb carpoolplekken beschikbaar
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Jum! Dat klinkt aantrekkelijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Hoe laat is dat? Ik moet wel werken namelijk tot kwart over 12..
Gast- Gast
June schreef:Ik wil de sfeer niet verpesten, maar:
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Fnovember%2F24uurs%20staking%20OV%20op%20zondag%2020%20november
Er is die dag dus een staking van het openbaar vervoer. Misschien niet zo handig .
Thanx! En de optie OV fiets die iemand hier noemt zou ik niet willen aanraden, ik woon niet echt om de hoek van het station...
Sorry dan laat ik het niet doorgaan, is niet handig. Ik zal binnenkort eens kijken voor een nieuwe datum maar dat zal dan denk ik volgend jaar worden...
Gast- Gast
Dat van die OV-fiets was ik, maar Confusion had me al uit die droom geholpen
Ik ben benieuwd wanneer het nu gaat plaatsvinden, als het volgend jaar is kan ik vast wel
Ik ben benieuwd wanneer het nu gaat plaatsvinden, als het volgend jaar is kan ik vast wel
Suus- Lady Post-a-lot
Confusion schreef:Suus schreef:Maar als de stakingen alleen in de stad zijn hoeft dat toch geen probleem te zijn? Gewoon een OV-fiets huren Oh nee, ik moet jullie natuurlijk niet op ideeën brengen, als het verplaatst wordt kan ik er misschien ook bij zijn
Zusje doet er zeker 50 minuten over .
Gast- Gast
Woon je nog wel IN Den Haag?Zusje schreef:Confusion schreef:Suus schreef:Maar als de stakingen alleen in de stad zijn hoeft dat toch geen probleem te zijn? Gewoon een OV-fiets huren Oh nee, ik moet jullie natuurlijk niet op ideeën brengen, als het verplaatst wordt kan ik er misschien ook bij zijn
Zusje doet er zeker 50 minuten over .
Suus- Lady Post-a-lot
Ja maar ik fiets extreem langzaam . Ik woon aan de rand van Den Haag, tegen het Westland aan.
Gast- Gast
Hoef ik me toch niet zo zielig te voelen. Volgend jaar kan ik misschien wel!
Gast- Gast
Weh, fijn hoor zo'n staking! Ik was trouwens wel gewoon met de auto gekomen dan, of met trein (als die wel rijd) en vouwfiets. Maar ja het schiet voor een hoop mensen niet op.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer! Het was eerst twijfelachtig of ik kon komen maar het zag ernaar uit dat ik wel kon komen. Snel maar een nieuwe cake sunday.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Housewarming / cake sunday
» Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
» Goodmorning Sunday!!
» Goodmorning sunday!!
» Zonnen bij Sunday's
» Uitje naar Blijdorp in November (update: 10 november)
» Goodmorning Sunday!!
» Goodmorning sunday!!
» Zonnen bij Sunday's
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: