Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat gaat een jaar hard!

2 plaatsers

Ga naar beneden

wat gaat een jaar hard! Empty wat gaat een jaar hard!

Bericht  mauwmauw zo 6 nov 2011 - 0:26

Vandaag precies een jaar geleden begon V opeens heel veel te spugen,zoveel dat hij binnen een week onder zijn geboorte gewicht zat.In die week veel naar de ha geweest en ook regelmatig met het hap aan de telefoon gehangen.Op vrijdag zelfs nog bij de ha geweest,kregen we te horen dat hij een gezonde baby was(zonder hem ook maar onderzocht te hebben en hem gewoon in de maxi cosi te laten liggen)uiteindelijk op maandag de eerste cb afspraak gehad,en vanuit daar meteen door gestuurd naar het ziekenhuis,eind van die dag hadden wij dus een kind wat met infuus en een zonde in zijn neus in het amc lag,lag te vechten voor zijn leven.4 hele dagen heeft hij geen eten gehad,toen pas waren zijn bloedwaardes goed genoeg om hem veilig te kunnen opereren.

Vandaag 1 jaar later trekt meneer zich voor het eerst op aan de box,wat zijn papa en mama trots.

wat ik hier mee wil weet ik niet,even van me afschrijven.zit er al de hele week mee dat "het"bijna begon vorig jaar.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat gaat een jaar hard! Empty Re: wat gaat een jaar hard!

Bericht  Tania zo 6 nov 2011 - 0:30

Gelukkig is het goed gekomen met je mannetje. De tijd gaat echt snel he, vorig jaar nog zo'n klein hulpeloos babytje en nu al zo'n grote jongen. I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: