Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er ook 'Het Familieportret' gelezen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er ook 'Het Familieportret' gelezen? Empty Wie heeft er ook 'Het Familieportret' gelezen?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 14:07

Van de schrijfster Jenna Blum....

Ik had 'm eigenlijk al een hele poos liggen, maar heb 'm vanavond pas (uit)gelezen. Ben er nog niet over uit of ik 't nou een góed boek vond, of juist gewoon waardeloos omdat er zo weinig aspecten worden uitgediept, naar mijn idee...

Meningen? smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook 'Het Familieportret' gelezen? Empty Re: Wie heeft er ook 'Het Familieportret' gelezen?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 19:31

Ik vond het verhaal redelijk, maar het sleepte me niet mee. Ik denk inderdaad doordat de schrijfster vrij oppervlakkig bleef.

Gast
Gast

Wie heeft er ook 'Het Familieportret' gelezen? Empty Re: Wie heeft er ook 'Het Familieportret' gelezen?

Bericht  mzcharlotte za 5 nov 2011 - 21:22

Ik heb dat boek in het Engels (Those Who Save Us) anderhalf jaar geleden uit een recycle-kast op vakantie meegenomen. Ik heb toen geloof ik twee drie hoofdstukken gelezen en het kon me niet pakken. Het staat nu nog in mijn kast en weet niet wat ik ermee moet. Voorlopig heb ik sowieso geen tijd om voor mijn plezier te lezen, maar goed.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Esperanza za 5 nov 2011 - 21:52

Ik heb het boek ook gelezen en ik vond er wel wat dingen in missen, maar ondanks dat heeft het me wel geboeid en kon ik niet stoppen met lezen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Suus za 5 nov 2011 - 23:03

Ik vond het een boeiend boek, wilde blijven lezen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 23:38

Ik vind 't zo raar dat er verder niks meer wordt gezegd over Max... Als ze zoveel van 'm houdt, waarom laat ze 't dan allemaal zo makkelijk los? Zo komt 't op mij over tenminste.. Ik vind 't echt jammer dat bepaalde dingen niet verder worden uitgediept en omschreven! Ze had wat mij betreft iets minder enthousiast mogen omgaan met de seksscenes en iets meer aandacht mogen besteden aan 't mogelijke Stockholmsyndroom, aan 't bezoek aan Buchenwald etc..

Gast
Gast

Bericht  Arwyn zo 6 nov 2011 - 4:06

Ik vond het een boeiend boek, maar toen ik hem uit had was ik er toch niet helemaal wild van. Ik mis inderdaad ook een stukje diepgang. Je blijft toch met best veel vragen zitten..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 6:39

Arwyn schreef:Ik vond het een boeiend boek, maar toen ik hem uit had was ik er toch niet helemaal wild van. Ik mis inderdaad ook een stukje diepgang. Je blijft toch met best veel vragen zitten..

Nou precies! Toen ik 'm las, vond ik 'm wel okay, maar toen ik 'm uit had en weg legde, had ik echt zoiets van.. Huh wacht ff.. Dus... Heh? Beetje een domper!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 6:35

Suus schreef:Ik vond het een boeiend boek, wilde blijven lezen.

Dat is ook wat ik me er van herinner. Heb hem vorig jaar gelezen, maar weet verder niet meer zo goed wat het verhaal was.

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 7 nov 2011 - 7:55

Birgit schreef:
Suus schreef:Ik vond het een boeiend boek, wilde blijven lezen.

Dat is ook wat ik me er van herinner. Heb hem vorig jaar gelezen, maar weet verder niet meer zo goed wat het verhaal was.
Dat geldt ook voor mij, wilde er meer over zeggen, maar weet het niet zo goed meer.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Jeanette ma 7 nov 2011 - 12:08

Bazinga schreef:
Arwyn schreef:Ik vond het een boeiend boek, maar toen ik hem uit had was ik er toch niet helemaal wild van. Ik mis inderdaad ook een stukje diepgang. Je blijft toch met best veel vragen zitten..

Nou precies! Toen ik 'm las, vond ik 'm wel okay, maar toen ik 'm uit had en weg legde, had ik echt zoiets van.. Huh wacht ff.. Dus... Heh? Beetje een domper!

Dat had ik ook! Voor de rest mooi boek en kon hem ook moeilijk weg leggen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: