Dromen over zwanger zijn/baby hebben
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dromen over zwanger zijn/baby hebben
Hee!
Al een ruime tijd droom ik regelmatig over zwanger zijn, en/of het krijgen van een baby. Heb weinig tot geen baby's in mijn omgeving die ik vaak zie, en heb ook (nog) geen kinderwens. Toch vraag ik me af wat dit kan betekenen.
Vaak droom ik dat ik ineens zwanger ben, in mijn droom is niet duidelijk wie de vader is. Of ik droom dat ik ineens moet bevallen, maar nog helemaal niets heb voor mijn baby. Geen kleertjes of wat dan ook, zelfs geen naam..
Nu zijn jullie ook geen waarzeggers, dus wat dat betreft zal er geen duidelijk antwoord hierop zijn.
Toch vroeg ik me af of iemand dit ook weleens heeft (gehad)?
Al een ruime tijd droom ik regelmatig over zwanger zijn, en/of het krijgen van een baby. Heb weinig tot geen baby's in mijn omgeving die ik vaak zie, en heb ook (nog) geen kinderwens. Toch vraag ik me af wat dit kan betekenen.
Vaak droom ik dat ik ineens zwanger ben, in mijn droom is niet duidelijk wie de vader is. Of ik droom dat ik ineens moet bevallen, maar nog helemaal niets heb voor mijn baby. Geen kleertjes of wat dan ook, zelfs geen naam..
Nu zijn jullie ook geen waarzeggers, dus wat dat betreft zal er geen duidelijk antwoord hierop zijn.
Toch vroeg ik me af of iemand dit ook weleens heeft (gehad)?
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Dromen over zwanger zijn/baby hebben
Dat wil ik ook wel weten!
Droom dit nl ook regelmatig...
Droom dit nl ook regelmatig...
Gast- Gast
Dromen van een zwangerschap kan duiden op een verandering in je leven Het betekent geenszins altijd dat je ook echt zwanger bent/een baby wilt. Ik droom het ook erg vaak.
Gast- Gast
Heb even gegoogled :
Als je droomt over geboorte of zwangerschap, zal net als bij dromen over dood aan een nieuw hoofdstuk in z'n leven beginnen. Hier is sprake van verandering in een nieuw persoon. Het verleden lijkt vergeten. De geboortedatum kan ook het einde betekenen van een crisissituatie.
Vind het altijd wel interessant eigenlijk..
Als je droomt over geboorte of zwangerschap, zal net als bij dromen over dood aan een nieuw hoofdstuk in z'n leven beginnen. Hier is sprake van verandering in een nieuw persoon. Het verleden lijkt vergeten. De geboortedatum kan ook het einde betekenen van een crisissituatie.
Vind het altijd wel interessant eigenlijk..
Kaboutertje- Kletskop
Je was me net voor..
Kan me er op zich wel in vinden..
Kan me er op zich wel in vinden..
Kaboutertje- Kletskop
Ik droom ook vaak over zwanger zijn, maar het gaat vaak niet goed.
Ik voel het kindje niet bewegen,krijg een vroeggeboorte, kindjes worden doodgeboren. Echt heel vervelend.
Het rare is alleen dat ik niet compleet over mijn toeren wakker word na zo'n droom...
Ik voel het kindje niet bewegen,krijg een vroeggeboorte, kindjes worden doodgeboren. Echt heel vervelend.
Het rare is alleen dat ik niet compleet over mijn toeren wakker word na zo'n droom...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dat heb ik al zo vaak gedroomd, toen ik niet zwanger was, maar ook toen ik wel zwanger was. De nacht voordat ik voor het eerst een positieve test had droomde ik ook van een positieve test, eentje die een muziekje speelde.
Ik droomde van de week nog dat ik aan het bevallen was. Ben benieuwd of het echt op een verandering wijst en wat voor verandering dat dan is. Hopelijk wel een positieve.
Ik droomde van de week nog dat ik aan het bevallen was. Ben benieuwd of het echt op een verandering wijst en wat voor verandering dat dan is. Hopelijk wel een positieve.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook eens wat dingen opgezocht over betekenis van dromen.
En bij mij klopt het ook eigenlijk best wel. ik droom regelmatig over slangen die mij bijten. Wanneer je in je droom een slang ziet, of er door een gebeten wordt, duidt dit op verborgen angsten en zorgen waardoor je je bedreigd voelt. Dit komt wel overeen met gevoelens die ik dan met me mee draag.
Ook droom ik wel eens dat mijn tanden uit mijn mond vallen, en dit staat in combinatie met onzekerheid. Dat klopt ook wel.
Bijzonder eigenlijk.
En bij mij klopt het ook eigenlijk best wel. ik droom regelmatig over slangen die mij bijten. Wanneer je in je droom een slang ziet, of er door een gebeten wordt, duidt dit op verborgen angsten en zorgen waardoor je je bedreigd voelt. Dit komt wel overeen met gevoelens die ik dan met me mee draag.
Ook droom ik wel eens dat mijn tanden uit mijn mond vallen, en dit staat in combinatie met onzekerheid. Dat klopt ook wel.
Bijzonder eigenlijk.
Gast- Gast
Dat lijkt me wel naar idd, zeker omdat dromen soms echt heel 'echt' lijken..
Droom je het regelmatig?
Droom je het regelmatig?
Kaboutertje- Kletskop
Kaboutertje schreef:Dat lijkt me wel naar idd, zeker omdat dromen soms echt heel 'echt' lijken..
Droom je het regelmatig?
Neuh, maar als ik droom over zwanger zijn, gaat het altijd niet goed...Ik heb nog nooit een levend kindje gekregen in mijn dromen..
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dikkie Dik schreef:Kaboutertje schreef:Dat lijkt me wel naar idd, zeker omdat dromen soms echt heel 'echt' lijken..
Droom je het regelmatig?
Neuh, maar als ik droom over zwanger zijn, gaat het altijd niet goed...Ik heb nog nooit een levend kindje gekregen in mijn dromen..
Hmm dat lijkt me wel naar. Maar zoals hierboven al gezegd, dromen betekenen iets anders dan wat je daadwerkelijk droomt. Er zit een soort van boodschap achter.
Kaboutertje- Kletskop
Ik heb het eenmalig gehad, mijn moeder is jarig op 11 oktober, vorig jaar droomde ik op 14 oktober dat ik van mijn moeder een zwangerschapstest kreeg want ik zag er zo zwanger uit tijdens haar verjaardag. Toen ik een paar dagen later (veel te vroeg) testte op 19 oktober, terwijl ik mijzelf eigenlijk uitlachte dat ik die test ging doen, die kon toch nimmer positief zijn, maar ik moest en zou gewoon testen, weet ook niet waarom, er was gewoon een magneet die mij naar de winkel trok om een test te kopen. En ja hoor, positief als wat.
Verder nooit over gedroomd. Hoop dat voorlopig ook zo te houden, anders schrik ik mij rot denk ik.
Verder nooit over gedroomd. Hoop dat voorlopig ook zo te houden, anders schrik ik mij rot denk ik.
Gast- Gast
ik droom heel vaak dat ik mijn ogen niet open kan krijgen. Dat gevoel dat als je net wakker wordt en er ineens een felle lamp aan gaat, dan kun je je ogen ook moeilijk open krijgen. Ik ben wel benieuwd wat dat betekent.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap wel veel gedroomd over de bevalling.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap wel veel gedroomd over de bevalling.
Gast- Gast
Ik droomde een paar weken geleden ook regelmatig dat ik ineens 'n baby heb. En dan dus ook écht ineens; dan loop ik door m'n huis ofzo en ligt er 'n kindje te slapen. Of ik droom dat mijn broertje vader is geworden maar dat hij vindt dat ik voor z'n kindje moet zorgen. Of ik hem 'n kindje in m'n arm, weet niet van wie die is maar mag het absoluut niet loslaten.
Tijdens die dromen heb ik een soort paniekgevoel, onrust...
Héél bizar want niemand in mijn directe omgeving heeft 'n kindje, m'n broertje is hier ook helemaal niet mee bezig en ik al hélemaal niet (is ook 'n beetje lastig in je eentje )
Ik had 't er laatst met 'n collega over en die had zo'n dromen-boekje. Daarin stond idd zoiets als dat als 'n vrouw over 'n zwangerschap/bevalling/baby droomt dat komt omdat ze óf 'n sterke kinderwens heeft óf dat er iets staat te veranderen in haar leven, meestal op 't gebied van persoonlijke relaties maar het kan ook met werk of andere dingen te maken hebben.
Dus ik denk dat ik maar rustig afwacht wat er dan gaat veranderen haha!
Tijdens die dromen heb ik een soort paniekgevoel, onrust...
Héél bizar want niemand in mijn directe omgeving heeft 'n kindje, m'n broertje is hier ook helemaal niet mee bezig en ik al hélemaal niet (is ook 'n beetje lastig in je eentje )
Ik had 't er laatst met 'n collega over en die had zo'n dromen-boekje. Daarin stond idd zoiets als dat als 'n vrouw over 'n zwangerschap/bevalling/baby droomt dat komt omdat ze óf 'n sterke kinderwens heeft óf dat er iets staat te veranderen in haar leven, meestal op 't gebied van persoonlijke relaties maar het kan ook met werk of andere dingen te maken hebben.
Dus ik denk dat ik maar rustig afwacht wat er dan gaat veranderen haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
www.droominfo.nl staat vrij veel informatie.
Vind zulke dingen altijd wel interessant. Heb zelf weinig dromen die vaak voorkomen.
Vind zulke dingen altijd wel interessant. Heb zelf weinig dromen die vaak voorkomen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dromen zijn bedrog?
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» Wie zijn er zwanger?
» N.a.v. Hoe hebben jullie verteld dat je zwanger was?
» Ik haat...ZWANGER zijn!
» Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...
» Wie zijn er zwanger?
» N.a.v. Hoe hebben jullie verteld dat je zwanger was?
» Ik haat...ZWANGER zijn!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: