Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo goed als nieuw, jaja

+6
Lien
Tazz
Makamba
Penny Blossom
Blond
flower
10 plaatsers

Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 9:09

Marktplaats. grmbl. Ik dacht een superleuk blazertje te hebben gescoord. Blijkt dat het ding gewoon afgedragen en verkleurd is. Hebben jullie weleens een misser via Marktplaats gekocht en zoja, hoe gingen jullie daarmee om? Heb je de verkoper erop aangesproken?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 9:46

Ik zou nog wel even een mailtje naar de verkoper sturen, maar ik denk niet dat er veel aan te doen is. Het is toch een beetje het risico van kopen op internet/marktplaats maar ik snap goed dat je baalt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 9:53

Ja, ik baal wel. Juist omdat er bij stond dat ze hem maar 1x had gedragen. Ik was op zoek naar zo'n typer blazer en kon hem nergens nieuw vinden en was al zo blij dat ik hem via Marktplaats had gevonden, dan maar een zo goed als nieuw jasje wat maar 1x is gedragen was mijn gedacht.

Het zwarte jasje is dus niet zo goed als nieuw maar grauw grijs afgedragen en het centuur wat bij het jasje zat hoorde niet er niet bij. Maar goed, het is idd een risico wat je dan op de koop moet toenemen. Wellicht dat ik haar nog even mail ja, dat ze beter gewoon eerlijk kan zijn omdat mensen dan reeel bieden naar de waarde van een product.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  flower za 5 nov 2011 - 22:11

Dat is balen zeg.
Het is wel het risico van marktplaats maar wel onbeschoft van de verkoper.

IK zou een nette mail sturen dat je teleurgesteld bent.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Blond za 5 nov 2011 - 23:13

Ja dat is goed balen. Heb gelukkig nog weinig miskopen op MP gedaan, maar het risico bestaat altijd.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Penny Blossom za 5 nov 2011 - 23:51

Dat is inderdaad flink balen.
Ik zou ook een mailtje nog even sturen dat je flink baalt, maar ik denk niet dat je meer kunt doen.

Mbt. je blazer. Kun je die niet opnieuw zwart verven met Dylon. Doe ik heel vaak met zwarte (of niet zwarte) kleding.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 0:48

Ja, ik heb ook ooit zoiets gehad. Een "echt zilveren" armband gekocht via MP. Toen ik hem binnen kreeg, was er al een beetje van het zilverlaagje af. Dus niet echt zilver, maar verzilverd. Ik heb toen meteen gemaild dat ik daar niet mee akkoord ging (ik had het van tevoren expliciet gevraagd en toen werd er gezegd dat hij massief zilver was). Ik kon hem toen terugsturen, en heb mijn geld teruggekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Makamba zo 6 nov 2011 - 1:15

Parels schreef:Ik zou nog wel even een mailtje naar de verkoper sturen, maar ik denk niet dat er veel aan te doen is. Het is toch een beetje het risico van kopen op internet/marktplaats maar ik snap goed dat je baalt!

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Tazz zo 6 nov 2011 - 1:40

Pas nog Ik had 6 rompertjes met lange mouwen maat 74/80. Krijg ik, nadat ik betaalt heb, een mail dat er 2 maat 62/68 waren maar groot vielen. Oke, vond ik niet heel leuk maar goed. Toen ik ze kreeg vielen die 2 dus helemaal niet groot uit en waren dus al te klein. Van 2 waren de drukknoopjes stuk en enorm verwassen en bij de andere 2 zat er een gat in. Weggegooid geld dus.

Ook had ik een heel mooi roze merkjasje met kersjes erop. En daar zaten rode vlekken op precies onder de kin alsof het vorige kindje iets van ijs oid had gegeten wat er niet meer uitging. Toen Ik daar over mailde, zei ze dat het tijdens het versturen was gebeurd. Maar dat kan helemaal niet want er zat niks roods op de verpakking. Het was best een duur jasje voor iets wat gelijk als buitenspeelkleding kon dienen.

Zelf verkoop ik ook kleding e.d. via MP en dan vind ik het jammer dat dit soort mensen het verpesten en MP een slechte naam geven.

Maar mijn moeder en ik hebben meestal wel enorm leuke kleding voor weinig geld gevonden. Het is gelukkig wel een minderheid die niet eerlijk is over het product
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Lien zo 6 nov 2011 - 3:34

Jammer is dat dan he! Zo heb ik wel eens een vest gekocht dat helemaal onder de verfvlekken zat, mijn moeder heeft het meeste schoon gekregen en inmiddels heb ik het door verkocht. Maar er wel bij vermeld dat er wat kleine verfvlekken inzaten.

Zelf heb ik ook veel op marktplaats staan en kreeg wel eens boze mailtjes dat iets niet paste, ja dat is een risico dat je neemt. Ik ben altijd bereid om dingen op te meten. Maar ik vind dat nooit zo leuk om dat soort mailtjes te krijgen, mensen kunnen zo asociaal reageren daarover, alsof eht mijn schuld is dat die vrouw niet in een maat 36 past die ik verkoop, dat is het risico dat je neemt!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Jeanette ma 7 nov 2011 - 12:02

Ja, ik heb ooit een truitje via MP gekocht dat ik zoooooooooo leuk vond, maar toen ik het kreeg bleek het echt verwassen te zijn. Het zag er niet uit.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Phileine ma 7 nov 2011 - 20:00

Lien schreef:Jammer is dat dan he! Zo heb ik wel eens een vest gekocht dat helemaal onder de verfvlekken zat, mijn moeder heeft het meeste schoon gekregen en inmiddels heb ik het door verkocht. Maar er wel bij vermeld dat er wat kleine verfvlekken inzaten.

Zelf heb ik ook veel op marktplaats staan en kreeg wel eens boze mailtjes dat iets niet paste, ja dat is een risico dat je neemt. Ik ben altijd bereid om dingen op te meten. Maar ik vind dat nooit zo leuk om dat soort mailtjes te krijgen, mensen kunnen zo asociaal reageren daarover, alsof eht mijn schuld is dat die vrouw niet in een maat 36 past die ik verkoop, dat is het risico dat je neemt!

Ik verkoop momenteel ook echt veel via marktplaats en krijg naast hele leuke reacties ook weleens boze reacties. Dat het inderdaad niet past of dat het niet is wat ze hadden verwacht. Tja, daar is niet veel aan te doen. Ik moet zeggen dat ik kleding bijna altijd onder de noemer gedragen verkoop en alleen als zo goed als nieuw als het niet of echt maar één keer gedragen is. Ik heb ook weleens per ongeluk iets verkocht wat kapot was (per ongeluk, vergeten goed te controleren) en toen heb ik het geld teruggeboekt. Dat vind ik in zo'n geval een nette oplossing, maar helaas is niet iedere verkoper daartoe bereidt.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 21:11

Ik heb er ooit wat gekocht voor mijn dochter.
Maat 80. Maar toen ik het binnen kreeg was het eerder maat 104 ofzo.
Het is nu al een maand of 10 geleden dat ik het gekocht heb en ze past het nog lang niet.
Er stond overigens bij dat het vrij klein viel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  PapillonRose ma 7 nov 2011 - 22:06

Ik was een keer op zoek naar een bepaald blousje voor mijn dochtertje. Uiteindelijk gevonden in de goede maat, maar de verkoopster wilde het alleen met een bijpassende longsleeve verkopen, die je er eventueel onder kon dragen.Omdat ik het blousje graag wilde hebben, ook de longsleeve erbij genomen omdat ze het anders niet verkocht. Dat heeft ze van tevoren aangegeven, dus dat is dan mijn keuze om het wel of niet te doen.

Wel gedaan, krijg ik de spulletjes binnen en zit de longsleeve vol met gaatjes! Ik dus een net mailtje gestuurd om dat te melden, en erbij gezet dat ik het erg jammer vond dat er gaatjes in zaten. Zo kon hij niet gedragen worden. Waarop het antwoord van de verkoopster was dat ik hem dan maar onder de blouse moest dragen. De gaatjes zaten gelukkig niet in de mouwen, dus dat was dan ook meteen de enige optie als ik hem wilde gebruiken. Baalde er wel van.. Wilde die longsleeve al liever niet, maar toch genomen omdat ik anders dat blousje niet kon krijgen. Als hij gewoon heel geweest was had ik hem in elk geval gewoon aan kunnen trekken, nu voor niks betaald.

Gelukkig heb ik verder meestal geen problemen met dingen die ik via MP koop. Al probeer ik wel dingen in de buurt te zoeken zodat ik het kan ophalen, dan kun je het zien en altijd nog afhaken als het tegenvalt. Maar ook met dingen versturen heb ik verder nog geen gekke dingen gehad op het voorval hierboven na.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  PluDan di 8 nov 2011 - 7:04

Balen is dat.
Maar idd het risico van op mp kopen.
Heb je inmiddels al een mailtje gedaan?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo goed als nieuw, jaja Empty Re: Zo goed als nieuw, jaja

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum