Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:40

Als ik iemand verwijder van Facebook krijgt die bewuste persoon daar toch geen melding van?
Het zal hem/haar natuurlijk misschien wel opvallen na een tijdje, van: "Hé, ik heb een vriendje minder." Of: "Hé, waar is Sushi gebleven." Maar hij/zij krijgt dan toch geen melding van: "Sushi heeft je uit haar vriendenlijst verwijdert", toch?

Het gaat trouwens niet om iemand van het forum die ik wil verwijderen hoor, dat wil ik wel gelijk even vertellen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  BJA do 30 dec 2010 - 6:41

Hoi hoi,

Je krijgt er inderdaad geen melding van. Net als bij Hyves.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:42

Thanks voor je snelle antwoord. Ik dacht al dat het zo was maar ik begon even te twijfelen ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:46

Dude maak je niet zo druk met Facebook en vriendjes daarop! ;p Vorige keer al, dat je iemand níet wilde toevoegen... Maakt 't nou uit; 't is maar FB toch? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:57

Trisha schreef:Dude maak je niet zo druk met Facebook en vriendjes daarop! ;p Vorige keer al, dat je iemand níet wilde toevoegen... Maakt 't nou uit; 't is maar FB toch? Wink
I know, maar ik zou 't zelf ook wel zuur vinden als iemand mij zou verwijderen en ik zou een melding krijgen: "[naam] heeft je zojuist van Facebook verwijderd".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 7:14

Maar je doet het zelf ook Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:14

_Chance schreef:Maar je doet het zelf ook Wink
Ik weet het. Maar ze ziet het gelukkig niet meteen denk ik. Verder heb ik er wel een goede reden voor hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 7:16

Oh vertel smile
Heb zin in smeuïge verhalen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Yzma do 30 dec 2010 - 7:29

Bij FB zie je sowieso veel minder goed hoeveel vrienden je hebt. Tenminste ik zou het niet weten bij FB, terwijl ik er bij hyves iedere dag mee 'geconfronteerd' wordt.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:30

Ben ik even blij dat ik geen Hyves en Facebook heb, ik zou me daar echt niet druk om willen maken zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:45

Purple schreef:Ben ik even blij dat ik geen Hyves en Facebook heb, ik zou me daar echt niet druk om willen maken zeg.

?
Ik maak me er ook niet druk om. Ik stel gewoon een vraag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:48

_Chance schreef:Oh vertel smile
Heb zin in smeuïge verhalen.
---


Laatst aangepast door Sushi op vr 31 dec 2010 - 7:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Susan do 30 dec 2010 - 7:54

Ze krijgt er geen melding van, maar als ze zo op je nek zit denk ik dat ze er wel vrij snel achterkomt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:56

Susan schreef:Ze krijgt er geen melding van, maar als ze zo op je nek zit denk ik dat ze er wel vrij snel achterkomt.
Ach, nou ja, eigenlijk kan het me nu niet eens meer zoveel schelen als ze er achterkomt. Als ze er naar vraagt dan ben ik wel eerlijk en ga ik niet zeggen dat het per ongeluk is gebeurd.
Ben benieuwd of ik er maandag wat over hoor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien? Empty Re: Iemand verwijderen van Facebook, kan hij/zij dat dan zien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum