Domme vragen
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Domme vragen
_Chance schreef:Marin schreef:_Chance schreef:Ik vind ovenfriten ook al zo vies. Van die slappe janussen krijg je dan...
Nee hoor, gewoon in genoeg (olijf of zonnebloem) olie in een ovenschaal doen (niet op de bakplaat) en echt lang laten bakken, een uurtje ofzo. Dan krijg je echt super super knapperige frietjes.
Haha nou voor mij gaat er nu ook een wereld open. Ik zal het eens proberen volgens jullie "recepten".
wij doen gewoon op de bakplaat. Gaat prima! Dus zonder olie of zoiets.
Gast- Gast
Misschien moet ik maar eens bij één van jullie overfrietjes komen eten dan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, of een wedstrijd; wie bakt de beste ovenfrietjes. En doe ik alleen mee om te proeven, want ze maken heb ik dus geen kaas van gegeten.
Blond- Lady Post-a-lot
Ja, want ik heb twee jaar in een snackbar gewerkt en weet precies hoe een gefrituurt frietje perfect smaakt.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb ze ook gewoon op de bakplaat gedaan, een half uur volgens mij. Heerlijk knapperig! En ik werk bij de mac dus ik kan het weten
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Haha ja op de manier dat ik ze maak worden ze echt ultiem knapperig. Dat het haast niet meer lekker is. Maar ik vind het wel. Met veel te veel zout.
Gast- Gast
Ik heb laatst ook een keer ovenfrietjes gemaakt. Waren lekker knapperig. De smaak was wel wat anders dan gefrituurd, maar alsnog lekker. Als ik straks een eigen huisje heb wil ik ook geen frituurpan (er staat er nu 1 in m'n studentenhuis die te vies is om aan te raken blegh). Dan is dit een mooi alternatief. Zeker als je snacks hebt die in de oven kunnen. Dat wist ik namelijk niet.
Gast- Gast
Marin schreef:Ja dat is heel slecht maar ik eet heel zout. Lekker
Vandaar dat tekort
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Yvaine schreef:Ik heb laatst ook een keer ovenfrietjes gemaakt. Waren lekker knapperig. De smaak was wel wat anders dan gefrituurd, maar alsnog lekker. Als ik straks een eigen huisje heb wil ik ook geen frituurpan (er staat er nu 1 in m'n studentenhuis die te vies is om aan te raken blegh). Dan is dit een mooi alternatief. Zeker als je snacks hebt die in de oven kunnen. Dat wist ik namelijk niet.
Dat was ook hoe wij dachten toen we gingen verhuizen. Beide vonden we het ook niet leuk om dat ding schoon te maken en zo kan het dus ook prima naar mijn idee
Gast- Gast
Marin schreef:Ja dat is heel slecht maar ik eet heel zout. Lekker
Ieuw ik heb nu al zo'n vieze zoutsmaak in mijn mond :S hahaha.
Gast- Gast
Bepaalde kroketten van Mora kunnen ook in de oven. Superlekker, echt waar!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vragen topic
» Domme vragen topic!
» Domme pech
» Even wat domme vragen(ING bank)
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Domme vragen topic!