Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ga jij nog doen vanavond?

+47
Rush
Raindrop
NoName88
Erin
MelkChocoladeRobusteCake
Muurvlindertje
Sarah1985
Esperanza
Parisienne
Arwyn
CCC
SnowWhite
Rouxxxe
Kabouter
Sorella
Caresses
slaatje
flower
Middleme
Inge
Jezzie
Snack a Jack
Bosjesvrouw
dolfijntje24
Oasis
widko
PluDan
Lotus
TGR
Makamba
silly-one
Zonnetje
Buddha88
SleepingBeauty
Salander
Lady4
GeKKiE
studiebol
May
love
Suus
Tsjip
Kruidkoek
Beachgirl
Shy
Curious
Champagne
51 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Arwyn za 5 nov 2011 - 8:19

Helemaal niks..
Vriend is al bijna een week ziek, hele week niet geslapen en ik daardoor eigenlijk ook niet. Ben daardoor behoorlijk moe en inmiddels ook niet helemaal fit meer, dus lekker op de bank hangen met veel thee en vroeg naar bed! Morgen ook weer werken, dus zou fijn zijn als ik weer een beetje kan slapen smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 8:20

Cocktails drinken cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Parisienne za 5 nov 2011 - 8:25

Helemaal niks! Vriend is werken en N. ligt op bed. Ga zo lekker Vanavond is een lekker RTL4-avondje (Ushi, Ik Hou Van Holland) met een grote pot thee en lekkere koekjes/chips.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Sorella za 5 nov 2011 - 8:26

chococupcake schreef:Ik ga vanavond naar vrienden, de mannen + 1 van de vriendinnen gaan naar een feest van Q-Dance in Amsterdam en ik blijf over met wat meiden... Gaan meteen vertellen dat we een kindje verwachten, ben enorm zenuwachtig want zit een stel tussen waarbij ik een niet zo leuke reactie verwacht...

Dat is vervelend, dat je bij zo leuk nieuws zenuwachtig bent. Hoezo verwacht je geen leuke reactie?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 8:31

Chococupcake: daar ben ik ook benieuwd naar! Gunnen ze het jullie niet? En als ze het doen, dan is het toch hun probleem?

Ik ga vanavond eerst Paul kijken, want Maria Mena komt er in.
Daarna hopelijk wat drinken met vrienden. Ik verveel me en mijn man is zeer chagrijnig en reageert dat op mij af door o.a. te ontkennen dat ie chagrijnig is Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Esperanza za 5 nov 2011 - 11:36

Ik heb vanavond met een vriendin gegeten en samen een beetje tv gekeken, nu ben ik weer thuis en ga ik zo slapen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  CCC za 5 nov 2011 - 12:07

Sorella & Youandi, tja geen idee dus... Zij heeft vooral al meerdere keren laten doorschemeren nog geen kinderen te willen maar door haar visie, vind ze dus dat anderen er ook niet aantoe zijn ofzo...

Uiteindelijk reageerde iedereen echt superenthousiast, behalve dit meisje dus... Hele lauwe reactie, haar vriend was echt superenthousiast. Enige wat ze meteen vroeg was gaan jullie nu dan ook opeens meteen trouwen? Naja goed, ik ga er vanuit dat het goed bedoeld is. En wij zijn er hartstikke blij mee, daar gaat het om! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  slaatje za 5 nov 2011 - 21:54

chococupcake schreef:Sorella & Youandi, tja geen idee dus... Zij heeft vooral al meerdere keren laten doorschemeren nog geen kinderen te willen maar door haar visie, vind ze dus dat anderen er ook niet aantoe zijn ofzo...

Uiteindelijk reageerde iedereen echt superenthousiast, behalve dit meisje dus... Hele lauwe reactie, haar vriend was echt superenthousiast. Enige wat ze meteen vroeg was gaan jullie nu dan ook opeens meteen trouwen? Naja goed, ik ga er vanuit dat het goed bedoeld is. En wij zijn er hartstikke blij mee, daar gaat het om! smile

Idd een vreemde reactie. Alsof iedereen dan maar hetzelfde moet doen als zij, omdat zij er nog niet aan toe is. Gelukkig reageerde de rest wel enthousiast. Alhoewel de mening van een ander natuurlijk niet de belangrijkste is, kan ik me voorstellen dat het toch wel leuker is als je voornamelijk positieve reacties krijgt.

Anyway, gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van!!!!

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  GeKKiE za 5 nov 2011 - 22:08

Ik ben gisteravond naar de open dag (avond) van het huis van bewaring hier in Haarlem geweest.
Het heet de Koepel!
Het was echt super interessant. We kregen een flinke rondleiding, heb er echt veel van geleerd en heel veel gezien.
We liepen ook echt langs de cellen en alle "boeven" zaten achter de deuren! Bizar!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  CCC zo 6 nov 2011 - 2:10

slaatje schreef:
chococupcake schreef:Sorella & Youandi, tja geen idee dus... Zij heeft vooral al meerdere keren laten doorschemeren nog geen kinderen te willen maar door haar visie, vind ze dus dat anderen er ook niet aantoe zijn ofzo...

Uiteindelijk reageerde iedereen echt superenthousiast, behalve dit meisje dus... Hele lauwe reactie, haar vriend was echt superenthousiast. Enige wat ze meteen vroeg was gaan jullie nu dan ook opeens meteen trouwen? Naja goed, ik ga er vanuit dat het goed bedoeld is. En wij zijn er hartstikke blij mee, daar gaat het om! smile

Idd een vreemde reactie. Alsof iedereen dan maar hetzelfde moet doen als zij, omdat zij er nog niet aan toe is. Gelukkig reageerde de rest wel enthousiast. Alhoewel de mening van een ander natuurlijk niet de belangrijkste is, kan ik me voorstellen dat het toch wel leuker is als je voornamelijk positieve reacties krijgt.

Anyway, gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van!!!!

Liefs Slaatje

Tja, ach... weet je... Ik laat het een beetje gaan, soms ontgroei je bepaalde vriendschappen ook... Misschien niet... We zullen het naarmate de tijd vordert wel zien...

Thnx! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Sarah1985 zo 6 nov 2011 - 6:23

Vanavond lekker niks doen. Bijkomen van deze rot dag. Ben zo verdrietig de hele dag
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  CCC zo 6 nov 2011 - 6:27

Sarah1985 schreef:Vanavond lekker niks doen. Bijkomen van deze rot dag. Ben zo verdrietig de hele dag

Why? hug

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Muurvlindertje zo 6 nov 2011 - 6:46

Ik ga nog koken, eten, Obese kijken, m'n tas inpakken en nog wat aan m'n werk en studie doen.


Laatst aangepast door Muurvlindertje op zo 6 nov 2011 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Sarah1985 zo 6 nov 2011 - 6:47

chococupcake schreef:
Sarah1985 schreef:Vanavond lekker niks doen. Bijkomen van deze rot dag. Ben zo verdrietig de hele dag

Why? hug
Misschien om iets doms maar de broer van mijn man en zijn vrouw krijgen een kind. Even heel dubbel wij zijn al jaren bezig voor een kindje en hebben pas een miskraam gehad. Hun nieuws was een klap in mijn gezicht
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Suus zo 6 nov 2011 - 6:50

Ik kan me best voorstellen dat dat je verdrietig maakt Sarah hug

Ik ben boerenkool aan het maken en vanavond gaan mijn vriend en ik naar de bios, naar In Time smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  MelkChocoladeRobusteCake zo 6 nov 2011 - 6:54

Even mn beloning voor mn afstuderen aan het bedenken. Tis wel moeilijk hoor... scratch

1 van deze schoenen:

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 971011-0014?$productPress$

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 971013-0099?$productPress$

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Dublin-971010-99

I love you I love you I love you

Of een nail art setje van Konad:

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Konad_Nail_Art_K_4ae4391033d47

Wat vinden jullie?
MelkChocoladeRobusteCake
MelkChocoladeRobusteCake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 31
Registratiedatum : 04-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  MelkChocoladeRobusteCake zo 6 nov 2011 - 6:57

Even mn beloning voor mn afstuderen aan het bedenken. Tis wel moeilijk hoor... scratch

1 van deze schoenen:

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 971014-0099?$productoverwiev2_2$

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 971011-0014?$productoverwiev2_2$

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 971010-0099?$productoverwiev2_2$

I love you I love you I love you

Of een nail art setje van Konad:

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Konad_Nail_Art_K_4ae4391033d47

Wat vinden jullie?
MelkChocoladeRobusteCake
MelkChocoladeRobusteCake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 31
Registratiedatum : 04-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Makamba zo 6 nov 2011 - 7:38

Sarah1985 schreef:
chococupcake schreef:
Sarah1985 schreef:Vanavond lekker niks doen. Bijkomen van deze rot dag. Ben zo verdrietig de hele dag

Why? hug
Misschien om iets doms maar de broer van mijn man en zijn vrouw krijgen een kind. Even heel dubbel wij zijn al jaren bezig voor een kindje en hebben pas een miskraam gehad. Hun nieuws was een klap in mijn gezicht

Weet niet goed wat ik hierop moet zeggen, maar wil je wel een hele dikke hug geven!

Ik ga zometeen SYTYCD kijken en daarna slapen. nerd
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Erin zo 6 nov 2011 - 7:42

Ik ga zo lekker grenzeloos verliefd kijken en verder niks gepland...
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 7:45

Zit momenteel Utrecht - Ajax te kijken. Wat een bagger wedstrijd. laughcry Zo ga ik koffie zetten en dan is het tijd voor Obese.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  NoName88 zo 6 nov 2011 - 7:48

Sarah1985 schreef:
chococupcake schreef:
Sarah1985 schreef:Vanavond lekker niks doen. Bijkomen van deze rot dag. Ben zo verdrietig de hele dag

Why? hug
Misschien om iets doms maar de broer van mijn man en zijn vrouw krijgen een kind. Even heel dubbel wij zijn al jaren bezig voor een kindje en hebben pas een miskraam gehad. Hun nieuws was een klap in mijn gezicht

Dat is toch helemaal niet dom? Kan me goed voorstellen dat het een klap is en dat je je er verdrietig om voelt. Ook al gun je het hen waarschijnlijk van harte....

Wij doen vanavond ook lekker niks!! Beetje tv kijken, computeren en vroeg naar bed smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  CCC zo 6 nov 2011 - 10:00

NoName88 schreef:
Sarah1985 schreef:
chococupcake schreef:
Sarah1985 schreef:Vanavond lekker niks doen. Bijkomen van deze rot dag. Ben zo verdrietig de hele dag

Why? hug
Misschien om iets doms maar de broer van mijn man en zijn vrouw krijgen een kind. Even heel dubbel wij zijn al jaren bezig voor een kindje en hebben pas een miskraam gehad. Hun nieuws was een klap in mijn gezicht

Dat is toch helemaal niet dom? Kan me goed voorstellen dat het een klap is en dat je je er verdrietig om voelt. Ook al gun je het hen waarschijnlijk van harte....

Wij doen vanavond ook lekker niks!! Beetje tv kijken, computeren en vroeg naar bed smile

Ja ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen en vooral dat het keihard aankomt... Maar miss. zijn zij ook wel heel lang bezig geweest? Meid, geef de hoop niet op! Ik hoop dat je snel kunt genieten van een voorspoedige zwangerschap! hug

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 10:15

Ik ben nog aan het Scrabble-en met mijn vriend smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 10:26

.oOErinOo. schreef:Ik ga zo lekker grenzeloos verliefd kijken en verder niks gepland...
Ja, gesnapt laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Raindrop zo 6 nov 2011 - 10:45

Ik ben nu de EMA awards aan het kijken op tv maar dat is over een kwartiertje afgelopen. Daarna waarschijnlijk een film kijken met vriendlief.

MelkChocoladeRobusteCake, ik zou denk ik gaan voor het eerste paar schoenen (het tweede vind ik ook heel erg mooi alleen die zool vind ik iets minder) of ik zou voor dat nail art setje gaan! Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ga jij nog doen vanavond?  - Pagina 3 Empty Re: Wat ga jij nog doen vanavond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum